Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2012, 18:24
Martiño
Martiño is offline
Oh, dat inpakken werkt niet overigens
Oud 28-11-2012, 18:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh potver, is het al half 8?! Tijd om boodschapjes te gaan doen!

Oh, weet iemand of je stamppot kan invriezen?
Ja, prima zelfs bij uitstek een gerecht dat goed kan worden ingevroren.
Oud 28-11-2012, 18:25
Verwijderd
Alhoewel ik dat natuurlijk zelf ook bij het gala deed. Maar goed, ik ben niet eerder flauw gevallen en er was daar genoeg mogelijkheid om even naar buiten te gaan en even rustig te zitten.
Oud 28-11-2012, 18:26
Verwijderd
Naar buiten lopen is een optie ja. Ik mn avond/ nacht niet laten verpesten door dat. Ik weet alleen niet wat ik aan moet. Ik ga trouwens nooit naar een discotheek maar naar cafes eigenlijk.
Oud 28-11-2012, 18:29
Verwijderd
Ik ga eigenlijk überhaupt niet naar discotheken of cafés. Lekker makkelijk.

Gaan jullie eigenlijk wel eens echt specifiek 'naar het café'? Als in, niet als je gewoon gezellig naar de film bent geweest en nog wat gaat drinken, niet als je aan het winkelen bent, maar echt dat je je jas aantrekt en naar het café gaat en daarna weer terug naar huis?
Oud 28-11-2012, 18:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Thanks! dan ga ik heel veel stamppot maken zo.
Oud 28-11-2012, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook niet. Handig ja
Oud 28-11-2012, 18:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het ligt er trouwens wel aan wat voor stamppot. Stamppot rauwe andijvie wordt er niet lekkerder op bijvoorbeeld.
Oud 28-11-2012, 18:35
Verwijderd
Citaat:

Gaan jullie eigenlijk wel eens echt specifiek 'naar het café'? Als in, niet als je gewoon gezellig naar de film bent geweest en nog wat gaat drinken, niet als je aan het winkelen bent, maar echt dat je je jas aantrekt en naar het café gaat en daarna weer terug naar huis?
Nee, alleen als ik met een groep ben gaan winkelen ofzo. Ik kom tot de conclusie dat ik een beetje een saai leven leidt. Bijna al mijn vrienden gaan elke week stappen en ik niet. Ik ben anders.
Oud 28-11-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Nee, alleen als ik met een groep ben gaan winkelen ofzo. Ik kom tot de conclusie dat ik een beetje een saai leven leidt. Bijna al mijn vrienden gaan elke week stappen en ik niet. Ik ben anders.
Niet uitgaan is niet per se een saai leven he . Toen ik 16-17-18 was ging ik ook niet uit, koste me gewoon te veel energie en ik had mijn gezondheid er niet voor over.
Oud 28-11-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Heb jij nog zo'n code dan?

Overigens is verzenden maar twee euro, maar dat inpakken is wel een goede, bespaart me nog werk ook
Ik kan niks vinden
Citaat:
Oh, dat inpakken werkt niet overigens
Waarom niet
Oud 28-11-2012, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Niet uitgaan is niet per se een saai leven he . Toen ik 16-17-18 was ging ik ook niet uit, koste me gewoon te veel energie en ik had mijn gezondheid er niet voor over.
Dat laatste klopt bij mij ook wel.
Oud 28-11-2012, 18:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Het ligt er trouwens wel aan wat voor stamppot. Stamppot rauwe andijvie wordt er niet lekkerder op bijvoorbeeld.
oh, ok.. Boerenkool wel?
Oud 28-11-2012, 18:42
Verwijderd
Boerenkool kan heel prima!
Oud 28-11-2012, 18:43
Verwijderd
Overigens vind ik stamppot rauwe andijvie soms er wel lekkerder op worden, maar dat is omdat de rauwe andijvie dan niet meer rauw is en dat vind ik dan weer wat lekkerder
Oud 28-11-2012, 18:43
Verwijderd
hutspot met zelfgemaakte gehaktballen <3
Oud 28-11-2012, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Word, de tweede keer is het meestal zelfs lekkerder. De smaak, niet de tweede keer invriezen.
Oud 28-11-2012, 18:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom niet
Waarschijnlijk om te voorkomen wat jij suggereerde

Maar goed, twee euro verzendkosten overleef ik wel. Of ik bestel gewoon twee seizoenen, hm.
Oud 28-11-2012, 18:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Word, de tweede keer is het meestal zelfs lekkerder. De smaak, niet de tweede keer invriezen.
Ja, en anders gooi je er een beetje water/room bij nadat je het hebt opgewarmd, en dan even mengen.
Oud 28-11-2012, 18:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
hutspot is ook een idee hmmmm, ik ga in de winkel beslissen!
Oud 28-11-2012, 18:48
Verwijderd
Citaat:
En qft. + In saai en hoi zijn genoeg mensen van die leeftijd die zich prima redden
Zoals?
Oud 28-11-2012, 18:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gold voor mij ook, en nog steeds. Ik ga vrijwel nooit uit. Maar Sadye, je kan toch andere dingen ondernemen? Naar de bioscoop, winkelen, sporten, whatever.

Citaat:
oh, ok.. Boerenkool wel?
Ik denk beter ja maar verder heb ik er geen verstand van.
Oud 28-11-2012, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Zoals?
De mini's van vroeger, en wat van de hoigeneratie? Vroeger had je lennart en miekje en darkie etc van onder de 16. En in hoi had je ook emma en douxje en jij, toen jullie nog jonger waren?
Oud 28-11-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Gold voor mij ook, en nog steeds. Ik ga vrijwel nooit uit. Maar Sadye, je kan toch andere dingen ondernemen? Naar de bioscoop, winkelen, sporten, whatever.

.

Ja, maar die tuben willen alleen maar stappen zuipen en dat andere vinden ze kinderachtig.
Oud 28-11-2012, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar die tuben willen alleen maar stappen zuipen en dat andere vinden ze kinderachtig.
Dan heb je domme vrienden.
Oud 28-11-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je domme vrienden.
Weet ik. Op mijn school zitten domme, arrogante en verwende mensen.
Oud 28-11-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Het meervoud van tuup is tupies, noob En hollanders begrijpen dat niet
Oud 28-11-2012, 18:59
Verwijderd
Ik zou net zeggen, dan heb je inderdaad niet de slimste vrienden . Niets van aantrekken, gewoon lekker niet uitgaan en andere leuke dingen doen .
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Weet ik. Op mijn school zitten domme, arrogante en verwende mensen.
Ga dan een teamsport doen of een cursus of weet-ik-wat, waar je nieuwe mensen tegenkomt.
Verwijderd
Uitgaan
Oud 28-11-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Het meervoud van tuup is tupies, noob En hollanders begrijpen dat niet
O shit ja, hier zeggen ze toch echt tuupen.

Citaat:
Ik zou net zeggen, dan heb je inderdaad niet de slimste vrienden . Niets van aantrekken, gewoon lekker niet uitgaan en andere leuke dingen doen .
Gelukkig heb ik nog mijn beste vriendin die op een andere school zit en aardig en lief is.

Citaat:
Ga dan een teamsport doen of een cursus of weet-ik-wat, waar je nieuwe mensen tegenkomt.
In januari begin ik weer het dansen op te bouwen.
Oud 28-11-2012, 19:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil ook vaker uitgaan voordat ik 30 ben en het te laat is. Maar mijn vrienden werken ook niet erg mee...
Oud 28-11-2012, 19:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In januari begin ik weer het dansen op te bouwen.
Ah goed zo
Oud 28-11-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig heb ik nog mijn beste vriendin die op een andere school zit en aardig en lief is.
Gelukkig . Gewoon lekker met haar afspreken.
Oud 28-11-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
De mini's van vroeger, en wat van de hoigeneratie? Vroeger had je lennart en miekje en darkie etc van onder de 16. En in hoi had je ook emma en douxje en jij, toen jullie nog jonger waren?
Ja, maar wij waren altijd met meer. Toen ik veertien/vijftien was, waren er heel veel forumers onder de twintig: fizzle, flyaway, Dingaantouwtje, Geel, Bright Blue, Lennart, Miekje, Viv, Emma, Em... Wij zijn nu bijna allemaal óf praktisch forumer-af, óf ouder dan twintig. Brenda is wel echt duidelijk de jongste vaak, niet een van de jongsten. En ik vind dat daar best wel wat meer rekening mee mag worden gehouden dan nu vaak gebeurt.
Oud 28-11-2012, 19:13
Verwijderd
Dat doe ik sowieso. En 2 meisjes van school zijn wel aardig en daar ga ik nu mee. Met een van hun ga ik ook een galajurk kopen.
Oud 28-11-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar wij waren altijd met meer. Toen ik veertien/vijftien was, waren er heel veel forumers onder de twintig: fizzle, flyaway, Dingaantouwtje, Geel, Bright Blue, Lennart, Miekje, Viv, Emma, Em... Wij zijn nu bijna allemaal óf praktisch forumer-af, óf ouder dan twintig. Brenda is wel echt duidelijk de jongste vaak, niet een van de jongste. En ik vind dat daar best wel wat meer rekening mee mag worden gehouden dan nu vaak gebeurt.
Oud 28-11-2012, 19:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, maar wij waren altijd met meer. Toen ik veertien/vijftien was, waren er heel veel forumers onder de twintig: fizzle, flyaway, Dingaantouwtje, Geel, Bright Blue, Lennart, Miekje, Viv, Emma, Em... Wij zijn nu bijna allemaal óf praktisch forumer-af, óf ouder dan twintig. Brenda is wel echt duidelijk de jongste vaak, niet een van de jongsten. En ik vind dat daar best wel wat meer rekening mee mag worden gehouden dan nu vaak gebeurt.
Dat vind ik ook
Oud 28-11-2012, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Mensen zijn altijd behandeld naar hun eigen gedrag. Als je in staat bent te forumen, dan kun je jezelf ook redden. Genoeg 18+ers die kritiek krijgen, en je bent nogal neerbuigend als je zegt 'jongens niks tegen haar zeggen, ze is pas 15'. Iemand als darkie stond volledig los van alle andere mini's. Als ze haar leeftijd geheim hield (zoals diverse mensen op seks of l&r doen) had je niet eens de kans om je fluwelen handschoentjes aan te trekken. Ze redt zich best, ook als ze af en toe eens ergens op gewezen wordt. En hoeveel shit heeft viv op onzin over zich heen gehad in vergelijking met jou
Oud 28-11-2012, 19:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als je iets ziet dat niet door de beugel kan, rapporteer het dan ook even. Hoewel ik zelf het idee heb dat jongere forumers zich an sich prima redden op DK, kunnen wij ook veel dingen missen. Het is wel de bedoeling dat alle leeftijden hier terecht kunnen, dus als het echt gebeurt dat jongere forumers zich niet redden moet er worden ingegrepen.
Oud 28-11-2012, 19:27
Martiño
Martiño is offline
En mijn mamma heeft geluk, twee seizoenen Six Feet Under ipv één.
Oud 28-11-2012, 19:28
Verwijderd
Ik krijg het meest kritiek op onzin dan op DK. Er heersen ook 2 hele andere sferen. Ik red me prima trouwens,. anders was ik allang gekapt met forummen.
Oud 28-11-2012, 19:28
Verwijderd
Maar er is toch niks wat niet door de beugel kan? EN als dat er is, heeft dat toch niks met leeftijd te maken? Ze redt zich toch? Ik snap het punt niet.
Oud 28-11-2012, 19:29
Verwijderd
Martino je had zo'n gelijk over Dokters. Mijn hemel, wat een tering slecht programma.
Oud 28-11-2012, 19:29
Verwijderd
Ah voila
Oud 28-11-2012, 19:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Godver, wat hou ik van de Action. Nieuwe koekepan op de kop getikt, nu aardappelpartjes met schil aan het bakken en straks opnommen met Helmann's mayo
Oud 28-11-2012, 19:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar er is toch niks wat niet door de beugel kan? EN als dat er is, heeft dat toch niks met leeftijd te maken? Ze redt zich toch? Ik snap het punt niet.
Ik weet het niet, het is mij niet opgevallen. Maar als iemand iets ziet van "hee, dit kan niet" (of het nu om oude/jonge/ervaren/nieuwe leden gaat of wat dan ook), gebruik dan die rapporteerknop, dan zijn wij in ieder geval op de hoogte wat er speelt. Als dingen in een saaitopic worden gezet worden ze vaak gemist.
Oud 28-11-2012, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin. Mensen zijn altijd behandeld naar hun eigen gedrag. Als je in staat bent te forumen, dan kun je jezelf ook redden. Genoeg 18+ers die kritiek krijgen, en je bent nogal neerbuigend als je zegt 'jongens niks tegen haar zeggen, ze is pas 15'. Iemand als darkie stond volledig los van alle andere mini's. Als ze haar leeftijd geheim hield (zoals diverse mensen op seks of l&r doen) had je niet eens de kans om je fluwelen handschoentjes aan te trekken. Ze redt zich best, ook als ze af en toe eens ergens op gewezen wordt. En hoeveel shit heeft viv op onzin over zich heen gehad in vergelijking met jou
Ik zeg ook niet dat ze zich niet redt of dat je haar geen kritiek mag geven, ik vind het gewoon onrechtvaardig dat er zo vaak helemaal geen rekening wordt gehouden met dat ze jonger is. Niet dat je niks tegen of over haar mag zeggen of vinden.

En ik krijg nooit zoveel shit over mij heen, want ik houd mijn misstappen beter verborgen voor het forum ben gewoon keitof.
Oud 28-11-2012, 19:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martino je had zo'n gelijk over Dokters. Mijn hemel, wat een tering slecht programma.
Uiteraard, ik heb altijd gelijk.

Maar het is inderdaad vreselijk. Las wel dat het blijkbaar genoeg kijkers trekt... Ramptoerisme zeker.
Oud 28-11-2012, 19:32
Verwijderd
Ik krijg van1 forummer vaak shit over me heen. De rest niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten