Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh ik wil even wat vreugde met jullie delen! Ik had toch verteld dat ik had gesolliciteerd voor een studiereis voor New York? Nou, komende reis kan ik niet mee, dat ligt verder niet aan de brief, maar aan de man/vrouw verhouding en dat er vanuit mijn afdeling ook een man zich heeft opgegeven en hij voorrang krijg omdat er anders maar 1 man gaat. Maarrrrr hij vond mijn brief heel goed en ik ben direct op de lijst voor de volgende reis gezet! Wanneer die gaat plaatsvinden is nog niet duidelijk (kleine kans zelfs dat ie niet door gaat) maar toch!
![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We hadden voor iedereen van het personeel een klein sinterklaascadeautje (vooral chocoladeletters enzo, met een gedichtje) maar we hadden er teveel en deze week zijn er veel vaste gasten in het hotel dus we hadden besloten dat die de 'leftovers' kregen (met een gedichtje, iets van: You are our dearest guest, enjoy your stay, we do the rest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mijn ranglijst FB stalkers
mijn beste vrienden staan boven aan de lijst. 1. mijn vriendin uit mijn klas 2. mijn beste dinnetje van school 3. mijn alleberbeste vriedin 4.nog een vriendin 5. nog een vriendin van school 6. nog een vriendin 7. een ex-vriendin 8. een meisje van koor, waarvan ik het niet verwachte ![]() 9. Phoebe 10. een klasgenootje waar ik hwt goed mee kan vinden. Dit is facking verslavend. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Bij mij staat absinthe op 1, een goeie vriendin op 2, mijn broertje op 3, Quis op 4, en Maaike. op 5. Overigens denk ik dat dit niet de top 5 is, maar de laatst bezochte mensen van je profiel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat zou weleens kunnen ja!
|
|