Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk c.q. vermoed dat Frayne gelijk heeft in deze situatie, want het zijn wel erg veel dingen op een rij. Maar ik vind ook dat 't aanpraten van schuldgevoel per definitie een slechte zet is en dat je bovendien met denkwijzen als 'hij doet niet wat ik wil' ook niet ver komt.
Dus al met al is het van beide kanten niet echt fraai. Waarschijnlijk is even afkoelen, er rustig over nadenken en er morgen op terugkomen de beste optie. |
![]() |
||
Citaat:
Wij hebben hier examens na kerstmis weet niet zo goed hoe het in Nederland zit lijkt me gewoon heel random. Dus ik kan het begrijpen als die niet 3 kerst etc wilt vieren. Als die dan bij zijn eigen familie ook al eens 1/2 keer moet + Nieuwjaar. Dan nog ver reizen naar Friesland. Ik zou er geen zin in hebben. Maar ja dat ben ik ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
(Bovendien, mensen die in het Noorden wonen reizen regelmatig naar het Westen, geen enkel probleem. De afstand Westen-Noorden lijkt echter een héél eind verder te zijn, vreemd genoeg.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Note-to-self, geen verkering met den Belg nemen. |
![]() |