Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja. Voor het komend jaar moeten we het even afwachten, want misschien ga ik wel naar huis, maar dan ben ik denk ik eerst even wat te vermoeid omdat ik dan weer net een beetje op mezelf ga wonen na echt 2 maanden
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind panty's wel lekker, alleen die hele dunne weet ik altijd te scheuren
![]()
|
Verwijderd
|
Buhuhu ik ben gestresst. Morgen is tentamen en ik ben bang want ik heb niet alles kunnen lezen, laat staan begrijpen, laat staan onthouden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo, mijn cavia's hebben ook weer schone bodembedekking in hun kooi en eten. Eigenlijk moet ik nu kleren bij elkaar zoeken voor morgen (en overmorgen), maar daar heb ik niet zo'n zin in ![]()
|
De nieuwe Die Hard gaat A Good Day To Die Hard heten. Dat is de titel die ik had bedacht!
Ook weer een compleet waardeloze, trouwens, hoewel minder erg dan de vorige.
||
Citaat:
Wel grappig, de film is voor een (groot) gedeelte in Boedapest gefilmd; maar dat moet natuurlijk gewoon Moskauw voorstellen, even het Kremlin op de achtergrond shoppen en klaar natuurlijk. Maar toen ik er laatst was vertelden wat vrienden van me hoe ze sommigen straten enzo hadden gedecoreerd met echt hele slechte reclameborden en winkelnamen/uithangborden.
|
Lalalalala, ik ben nog wakker en heb nog maar de helft van m'n essay, maar het boeit me geen kut meer qua inhoud, als ik maar iets inlever en ik heb duizent liter koffie op en ik stuiter een beetje, maar ik ben bang dat ik zo ga crashen, maar dat kan niet want ik heb om half 10 een tentamen en ik moet ook nog leren en dan ga ik naar huis en slapen en nog meer leren want morgen nog een kuttentamen op een kuttijdstip. Maar gelukkig heb ik de luisterpaal en ik heb net klassiekige pianomuziek gehoord van Chilly Gonzalez en dat was mooi en chill, en 60+ kerstliedjes van Sufjan Stevens en dat had ook wel wat, maar nu ga ik weer essayen, want m'n ontbijt/roggebrood met kaas is op. Kusjedoei!
|||
Verwijderd
|
Goedemorgen!
Citaat:
Citaat:
![]() Ook in ben niet met lege handen uit de Action gestapt ![]() ![]() ![]() ![]() Enfin, ik kocht daar een tube tandpasta (Oral-B voor 1.79, lolwut) en een enorme geurkaars. Voor maar liefst vier euro totaal. Laatst gewijzigd op 18-12-2012 om 06:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb geen zin om dalijk zoveel te fietsen, want stijle bergen en 60 minuten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|