Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2012, 21:11
Verwijderd
Dat lijkt me vreselijk zitten
Advertentie
Oud 17-12-2012, 21:12
Verwijderd
Mjah. Nu is dat sowieso niet handig, want dit weekend is mijn verjaardag, volgend weekend is direct voor oud&nieuw. Allemaal best wel vermoeiend enzo dus ik denk niet dat het überhaupt nog wat wordt dit jaar!
Verwijderd
Ik kan niet naar Leeuwarden komen. Te duur. En wel heel erg ver.
Verwijderd
Ik vind panty's altijd vreselijk zitten
Oud 17-12-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Mjah. Nu is dat sowieso niet handig, want dit weekend is mijn verjaardag, volgend weekend is direct voor oud&nieuw. Allemaal best wel vermoeiend enzo dus ik denk niet dat het überhaupt nog wat wordt dit jaar!
Citaat:
Ik kan niet naar Leeuwarden komen. Te duur. En wel heel erg ver.
Daarom ga ik geduld hebben
Oud 17-12-2012, 21:14
Verwijderd
die ook ja, ik draag alleen leggings of blote benen (in de zomer). Als ik uberhaupt rokje of jurken draag. En dat is minder dan 1 keer per jaar.
Oud 17-12-2012, 21:15
Verwijderd
Ja. Voor het komend jaar moeten we het even afwachten, want misschien ga ik wel naar huis, maar dan ben ik denk ik eerst even wat te vermoeid omdat ik dan weer net een beetje op mezelf ga wonen na echt 2 maanden , maar mijn vriendje is op vakantie. Dus die kan niet voor me zorgen.
Oud 17-12-2012, 21:15
Martiņo
Martiņo is offline
Superlate naamzoekreacties

Citaat:
Martin: ik laat ook liever dingen in dingen stoppen dan dat ik ze erlangs laat glijden hoor!
Nee dat dacht ik al!!
Ohja, zoiets kun je ook nog voor allerlei doeleinden gebruiken
Oud 17-12-2012, 21:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind panty's wel lekker, alleen die hele dunne weet ik altijd te scheuren dan heb ik hem 2 seconden aan en dan zit er een enorme ladder in. Heb nu een onverwoestbare, maar die is zwart en ik vind zo'n huidskleurige mooier.
Oud 17-12-2012, 21:16
Verwijderd
Panty's.
Oud 17-12-2012, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Panty's.
Inderdaad, veeeel beter dan leggings. Maar dan moeten ze wel dik genoeg zijn.
Oud 17-12-2012, 21:17
Verwijderd
Ik had vorig jaar voor carnaval een zilvere met kriebelende glitters. Dat was een hell. De jeuk en dat ding zelf, hij is helaas niet kapot gescheurd en dat lukt me normaal heel goed.
Oud 17-12-2012, 21:18
Verwijderd
Buhuhu ik ben gestresst. Morgen is tentamen en ik ben bang want ik heb niet alles kunnen lezen, laat staan begrijpen, laat staan onthouden. Het gaat over te veel verschillende onderwerpen en de 483 pagina's jurisprudentie en richtlijnen maken alles alleen maar verwarrender. en en en. Dit is far out het kutste tentamen ooit, (tenzij het morgen ineens heel makkelijke vragen blijken te zijn dan) maar ik wil het halen. En nu sta ik stijf van de adrenaline terwijl ik moet UITRUSTEN en alles moet VERWERKEN. fedomme.
Oud 17-12-2012, 21:20
Verwijderd
Komt wel goed ;y. Roosvicee geef en een zakdoek. Blijf rustig ademen en ga even iets anders doen.
Oud 17-12-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik wil jarretels, als in, normaal in het zwart ofzo. En de hunkemöller heeft er wel plaatjes van, maar ze verkopen het kennelijk niet . Alleen maar in panterprint-rood en heel erg vaag roze.
Pabo.
Oud 17-12-2012, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Komt wel goed ;y. Roosvicee geef en een zakdoek. Blijf rustig ademen en ga even iets anders doen.
Ik forum al.
Verwijderd
Citaat:
Pabo.
Oh, held
Verwijderd
Ja oke.
Verwijderd
Citaat:
Ah, je had al een tijdje niks gezegd over het ontmaagdingsproces.
Oud 17-12-2012, 21:24
Verwijderd
Citaat:
?
Niet zo serieus altijd hoor, met je smiley of death!

Oud 17-12-2012, 21:26
Verwijderd
Zou Q in de Action overnachten?
Oud 17-12-2012, 21:34
Verwijderd
Nu wil ik ook naar de action. Dat zou vast helpen tegen stress.
Oud 17-12-2012, 21:41
Verwijderd
BAAAAM ingeleverd
Oud 17-12-2012, 21:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wil jarretels, als in, normaal in het zwart ofzo. En de hunkemöller heeft er wel plaatjes van, maar ze verkopen het kennelijk niet . Alleen maar in panterprint-rood en heel erg vaag roze.
Misschien heeft de ACTION ze!
Oud 17-12-2012, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Buhuhu ik ben gestresst. Morgen is tentamen en ik ben bang want ik heb niet alles kunnen lezen, laat staan begrijpen, laat staan onthouden. Het gaat over te veel verschillende onderwerpen en de 483 pagina's jurisprudentie en richtlijnen maken alles alleen maar verwarrender. en en en. Dit is far out het kutste tentamen ooit, (tenzij het morgen ineens heel makkelijke vragen blijken te zijn dan) maar ik wil het halen. En nu sta ik stijf van de adrenaline terwijl ik moet UITRUSTEN en alles moet VERWERKEN. fedomme.
Hoe laat heb je 'm morgen?
Oud 17-12-2012, 21:47
Verwijderd
Ik heb 'm twee keer verstuurd omdat ik bang was dat ie niet aankwam
Oud 17-12-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat heb je 'm morgen?
Half tien. Pfffft. Ik heb me zelden zo oncomfortabel gevoeld voor een tentamen. En ja dan tel ik alle stresskipmomenten mee.

Citaat:
Ik heb 'm twee keer verstuurd omdat ik bang was dat ie niet aankwam
Oud 17-12-2012, 21:49
Verwijderd
Ik ga heel hard voor je duimen morgen. Nu moet ik snel naar bed, want morgen gaat om half 6 de wekker weer, fml.
Oud 17-12-2012, 21:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik denk het!

Zo, mijn cavia's hebben ook weer schone bodembedekking in hun kooi en eten. Eigenlijk moet ik nu kleren bij elkaar zoeken voor morgen (en overmorgen), maar daar heb ik niet zo'n zin in
Oud 17-12-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Misschien heeft de ACTION ze!
Jarretels €0.50
Oud 17-12-2012, 21:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa ging net spontaan thee voor me zetten <3 en ik heb eindelijk dat stomme Candy level gehaald, dus dan kan ik dat nog even in zijn gezicht wrijven voor hij het land verlaat
Oud 17-12-2012, 21:56
Verwijderd
En natuurlijk toch niet naar bed gaan
Oud 17-12-2012, 21:56
Verwijderd
SANN GA SLAPEN en
Oud 17-12-2012, 21:57
Verwijderd
Ik ben nu tot en met woensdag vrij Behalve dat ik beide dagen moet werken, maar het voelt toch als vrij
Oud 17-12-2012, 21:58
Verwijderd
Aaaaaaah, mn taakbalk zit ineens boven!
Citaat:
Ik ga heel hard voor je duimen morgen. Nu moet ik snel naar bed, want morgen gaat om half 6 de wekker weer, fml.
Truste.
Oud 17-12-2012, 22:03
Miekje*
Miekje* is offline
Oei, ik kwam er net achter dat ik nog wel 1 euro en 73 cent op mijn rekening heb staan :') En een briefje van 5 in mijn portemonnee. Oh well, december.
Oud 17-12-2012, 22:10
Verwijderd
Ik vind het best wel grappig dat het voor mij ongeveer de meest goedkope maand van het jaar is geweest
Oud 17-12-2012, 22:32
Turk February
Turk February is offline
De nieuwe Die Hard gaat A Good Day To Die Hard heten. Dat is de titel die ik had bedacht!

Ook weer een compleet waardeloze, trouwens, hoewel minder erg dan de vorige.
Oud 17-12-2012, 22:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ach, Bruce <3
Oud 17-12-2012, 23:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
De nieuwe Die Hard gaat A Good Day To Die Hard heten. Dat is de titel die ik had bedacht!

Ook weer een compleet waardeloze, trouwens, hoewel minder erg dan de vorige.
Ik werd wel lichtelijk geenthousiasmeerd van de trailer. Niet dat ik er veel van verwacht, maar goed, het kan nooit veel erger worden dan de vorige.

Wel grappig, de film is voor een (groot) gedeelte in Boedapest gefilmd; maar dat moet natuurlijk gewoon Moskauw voorstellen, even het Kremlin op de achtergrond shoppen en klaar natuurlijk. Maar toen ik er laatst was vertelden wat vrienden van me hoe ze sommigen straten enzo hadden gedecoreerd met echt hele slechte reclameborden en winkelnamen/uithangborden.
Oud 17-12-2012, 23:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jeuzes, kleurexplosie!
Er is toevallig een foto van, omdat ik PRECIES de kleuren aan had van onze nieuwe huistwister

(door de flits niet zo duidelijk maar juist vooral het groen van twister en leggings is echt precies hetzelfde )
Oud 18-12-2012, 02:04
Verwijderd
Pro.
Oud 18-12-2012, 02:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei, ik moet maar eens naar bed. Mijn pa gaat om half 9 weg, misschien leuk als ik wakker ben enzo
Oud 18-12-2012, 04:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lalalalala, ik ben nog wakker en heb nog maar de helft van m'n essay, maar het boeit me geen kut meer qua inhoud, als ik maar iets inlever en ik heb duizent liter koffie op en ik stuiter een beetje, maar ik ben bang dat ik zo ga crashen, maar dat kan niet want ik heb om half 10 een tentamen en ik moet ook nog leren en dan ga ik naar huis en slapen en nog meer leren want morgen nog een kuttentamen op een kuttijdstip. Maar gelukkig heb ik de luisterpaal en ik heb net klassiekige pianomuziek gehoord van Chilly Gonzalez en dat was mooi en chill, en 60+ kerstliedjes van Sufjan Stevens en dat had ook wel wat, maar nu ga ik weer essayen, want m'n ontbijt/roggebrood met kaas is op. Kusjedoei!
Oud 18-12-2012, 06:06
Verwijderd
Goedemorgen!

Citaat:
Ik ook! Kom je melden Q, we missen je, OUDE GABBER!
Citaat:

Ook in ben niet met lege handen uit de Action gestapt Wat een curieuze winkel; naast de hoofdkussens staat motorolie, tegenover de WD40 kan je geurkaarsen vinden, de betonscharen worden vergezeld door Miss Creepy (of whateverthefuck) gottik verantwoorde speelpoppen en naast de carnavalsartikelen kan je ook office supplies vinden Wasmiddel met Russische (?) teksten En 't kost allemaal geen drol inderdaad

Enfin, ik kocht daar een tube tandpasta (Oral-B voor 1.79, lolwut) en een enorme geurkaars. Voor maar liefst vier euro totaal.

Laatst gewijzigd op 18-12-2012 om 06:32.
Oud 18-12-2012, 06:33
Verwijderd
Citaat:
Mijn pa ging net spontaan thee voor me zetten <3 en ik heb eindelijk dat stomme Candy level gehaald, dus dan kan ik dat nog even in zijn gezicht wrijven voor hij het land verlaat
Dat spel is echt stom als een level steeds mislukt.

Ik heb geen zin om dalijk zoveel te fietsen, want stijle bergen en 60 minuten.
Oud 18-12-2012, 06:39
Verwijderd
Stylo bergen, yesh?

edit: Trouwens, de Action zit hier letterlijk pal naast de Wibra. Dasty
Oud 18-12-2012, 06:44
Verwijderd
Zoiets nee.
Oud 18-12-2012, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Lalalalala, ik ben nog wakker en heb nog maar de helft van m'n essay, maar het boeit me geen kut meer qua inhoud, als ik maar iets inlever en ik heb duizent liter koffie op en ik stuiter een beetje, maar ik ben bang dat ik zo ga crashen, maar dat kan niet want ik heb om half 10 een tentamen en ik moet ook nog leren en dan ga ik naar huis en slapen en nog meer leren want morgen nog een kuttentamen op een kuttijdstip. Maar gelukkig heb ik de luisterpaal en ik heb net klassiekige pianomuziek gehoord van Chilly Gonzalez en dat was mooi en chill, en 60+ kerstliedjes van Sufjan Stevens en dat had ook wel wat, maar nu ga ik weer essayen, want m'n ontbijt/roggebrood met kaas is op. Kusjedoei!
Good luck met je tentamen straks Trimmie! Ace die shit.
Oud 18-12-2012, 07:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, ik ben wakker. Hopelijk niet wakker genoeg om straks verder te slapen, want op drie uur ga ik het niet redden

Regels voor berichten