Maar eigenlijk moet je Tangled kijken als je die nog nooit gezien hebt. Die raad ik aan aan iedereen die het maar horen wil!
28-12-2012, 16:53
Verwijderd
De konijnen hebben een 'lenterol', dat is een rol van dik karton met kruiden- en bloemenhooi op de binnen- en buitenkant geplakt, waar een konijn of knaagdier op kan knagen. Ze hebben hem al maanden en gebruikten hem steeds voor beschaafd geknaag en om doorheen te lopen. Maar sinds eergisteren zijn ze dat ding compleet aan stukken aan het scheuren
Maar eigenlijk moet je Tangled kijken als je die nog nooit gezien hebt. Die raad ik aan aan iedereen die het maar horen wil!
Ja die heb ik gezien, die vond ik leuk
28-12-2012, 16:55
Verwijderd
de dvd's die ik heb en die Theodoor niet wil zien zijn:
hable con ella
wall-e (omdat hij die al gezien heeft)
prince valliant (omdat hij denkt dat het een vrouwenfilm is, want katherine heigl speelt erin, terwijl het volgens het hoesje duidelijk een avonturenfilm is en ik 'm eigenlijk voor hem had gekocht, want het is een koning arthur gerelateerd verhaal en hij is altijd wel into koning arthur films, ook als ze sappy zijn)
milk
kinsey
Wall-E is super goed gemaakt. Vooral het begin is supermooi. Maar het tweede deel op de Axium is ook erg leuk, ik vond het allemaal erg origineel en creatief.
Omdat ik het zelf probably beter doe en me dan ga ergeren aan de schoonmaker/schoonmaakster
we hebben het huis gewoon verlaten hoor en schoon is schoon, het zal me een zorg zijn op welke manier ze dat precies doet
28-12-2012, 17:23
Verwijderd
Dat geneuzel over Wall-E is natuurlijk leuk en aardig, maar toch geen concurrentie voor Hable Con Ella? Malle wereld.
28-12-2012, 17:26
Verwijderd
ja 't is niet alsof als ik nu een film kijk, ik de andere nooit meer ga kijken!
28-12-2012, 17:26
Verwijderd
Dat zwarte schaap is ons ploeglogo . Ten minste, van mijn vorige ploegje, want mijn nieuwe ploeg heeft geen logo.
28-12-2012, 17:27
Verwijderd
ik eet trouwens risotto met gemengde paddestoelen en st. joseph, daarbij bak-camembert en een avocado. En de avocado ga ik gewoon doormidden snijden, citroensap op doen en zo opeten. Als toetje heb ik witte chocolademousse met een karamellaagje.
28-12-2012, 17:28
Verwijderd
de stemmen lijken:
happy feet -1
wall-e +1, met controversie
hable con ella +1
Dus dan ga ik voor wall-e, want dan kan ik ook een mening maken
Ik heb twee jaar geleden aangifte moeten doen toen iemand tegen de auto van mijn moeder aan was gereden (en doorgereden zonder een naam achter te laten ), en toen kon ik gewoon aangifte doen ook al stond de auto op naam van mijn moeder.
Succes in ieder geval!
Het ging heel makkelijk, de politiemeneer zag niet eens dat er een P extra stond (mijn pa heet P.D. en ik D.), daarna konden we gelijk door om een plaatje te laten maken. Die heeft mijn buurjongen er ook meteen opgezet, gelijk met een nieuwe standaard
Zal ik zelfgemaakte kippenfond uit de diepvries gebruiken, of gewoon een bouillonblokje? Zou de kippenfond te overheersend worden voor de kaas en de paddestoelen? Ik zou het nog wel verdunnen natuurlijk.