Advertentie | |
|
![]() |
|
En sann, dat bericht van je op fb, van die vriendin die ee kamer zoekt, werd ook gedeeld door een collega van me! Dus we zitten in elkaars netwerk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dat eng, mensen die forummers kennen maar die ik dan in reallife ken
![]() En het was best grappig, want uiteindelijk vond mijn vriendje het feestje niet leuk en kwam hij dus nuchter naar mij toe, dus het plan met ' 's ochtend wakker worden onder een afgrijselijk dekbed' is het niet geworden. Maar het ging als volgt: 'Uuuh... Heb je een nieuw dekbed ![]() 'Ja! Wat vind je er van?' 'Ja, uh, het is, uuh, uhm, ja. Roze...?' En hij stond daar een beeeeetje ongemakkelijk met een blik van afgrijzen naar het dekbed te staren aan het denken hoe hij zich er uit kon redden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mjah, mijn typekunsten nemen heel heel snel af
![]() ![]() Ik bedoel dus dat ik het eng vind dat mensen die ik in reallife ken bevriend zijn met forummers. Zo had ik ineens een gezamenlijke vriendin met Oezem, dat is gewoon apart ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb zojuist een uistekend excuus gevonden om het Oh my deer dekbed te kopen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Btw, ik ging mijn suiker checken, ik heb al dagen dorst en wilde gewoon even zeker weten of dat kwam door mijn griepje of iets anders. Mijn pa had helemaal uitgelegd hoe het moest, maar uiteindelijk durfde ik mezelf toch niet te prikken ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Portrettekenen is eigenlijk wel heel leuk
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn artistieke kant beperkte zich voornamelijk tot het decoreren van schriften, papieren en proefwerken. Tot grote ergernis van leraren en leraressen die heel onnozel in de veronderstelling waren dat iemand die aan het doodlen is geen aandacht heeft voor de behandelde lesstof.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee nee, niet een wijsvinger. Ik typ juist vaak met die wijsvinger in de lucht. Ik kan het niet uitleggen, ik zou het een keer moeten filmen, denk ik. Want ik kan zo wel blind typen en vaak ook foutloos, maar de officiële 10vinger methode is niet aan mij besteed ![]()
|
Ik ging gisteren ook mijn bloedsuiker meten (want dat moet eigenlijk één keer per week en het was alweer minstens een maand geleden) maar, er kwam maar geen bloed uit! Of niet genoeg in ieder geval. Ik heb wel 8 keer moeten prikken
![]() En net ging ik kennismaken met mijn nieuwe huisarts en ik kwam helemaal niet meer uit mijn woorden van de zenuwen. Het sloeg echt nergens op, ze was hartstikke aardig en ik maar stotteren en stuntelen ![]()
||
Citaat:
|
|