Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2013, 20:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wilde hier net even gaan v-lidzeiken, maar sann is veel zieligerder! Wat is er gebeurd sann?
Oud 27-01-2013, 20:58
Verwijderd
Meh, niet zo'n zin om er hier over uit te wijden, maar ik ga weer in mannenhaatmodus
Oud 27-01-2013, 21:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Meh, niet zo'n zin om er hier over uit te wijden, maar ik ga weer in mannenhaatmodus
Oke, doe dat En verder natuurlijk:
Oud 27-01-2013, 21:02
Verwijderd
Geen idee, ik ben moe en heb /care voor spelling.
Verwijderd
Weet ik maar lief, thanks
Verwijderd
Sanne heb ik je wel verteld over de reactie van mijn vriendje op het poezendekbed ?
Verwijderd
*knuffels* voor sann
Oud 27-01-2013, 21:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Weet ik maar lief, thanks
En voordat het weer allemaal weer goedkomt helpt veel zwelgen (met chocola en ander junkfood) en mannenhaten natuurlijk erg goed
Oud 27-01-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Sanne heb ik je wel verteld over de reactie van mijn vriendje op het poezendekbed ?
NEE, omg vertel

Citaat:
*knuffels* voor sann
<3
Oud 27-01-2013, 21:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
En sann, dat bericht van je op fb, van die vriendin die ee kamer zoekt, werd ook gedeeld door een collega van me! Dus we zitten in elkaars netwerk!
Oud 27-01-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
En sann, dat bericht van je op fb, van die vriendin die ee kamer zoekt, werd ook gedeeld door een collega van me! Dus we zitten in elkaars netwerk!

Haar ouders wonen in Assen en ze heeft veel vrienden van vroeger in Groningen, dus het is niet heel gek
Oud 27-01-2013, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het voor mezelf ook wel steeds leuker worden (ook omdat ik steeds meer durf te proberen en dingen ontdek enzo), maar als iemand zegt dat het lekker is (of, zoals mijn moeder wel 10 keer zei: kankerlekker ), is dat toch nog een stukje leuker inderdaad
kom dan ook eens hier koken
Oud 27-01-2013, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Haar ouders wonen in Assen en ze heeft veel vrienden van vroeger in Groningen, dus het is niet heel gek
Ah! Dan verbaast het me dat ik haar niet ken
Oud 27-01-2013, 21:08
Verwijderd
Ik vind dat eng, mensen die forummers kennen maar die ik dan in reallife ken

En het was best grappig, want uiteindelijk vond mijn vriendje het feestje niet leuk en kwam hij dus nuchter naar mij toe, dus het plan met ' 's ochtend wakker worden onder een afgrijselijk dekbed' is het niet geworden. Maar het ging als volgt:

'Uuuh... Heb je een nieuw dekbed ?'
'Ja! Wat vind je er van?'
'Ja, uh, het is, uuh, uhm, ja. Roze...?'

En hij stond daar een beeeeetje ongemakkelijk met een blik van afgrijzen naar het dekbed te staren aan het denken hoe hij zich er uit kon redden Toen heb ik maar gezegd dat het gewoon afgrijselijk is en dat het daarom leuk is en toen haalde hij zijn schouders op en ging slapen .
Oud 27-01-2013, 21:08
Verwijderd
Wat stom Sann! Chocola en bier zijn hier de oplossing! Kon hij je liefde voor poezendekbeddden niet aan?
Oud 27-01-2013, 21:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het zal wel laat zijn ofzo, want ik heb deze zin al vier keer gelezen en snap 'm nog steeds niet
Oud 27-01-2013, 21:14
Verwijderd
Mjah, mijn typekunsten nemen heel heel snel af ik typte net prachtig ipv praktisch en bouw ipv trouw.

Ik bedoel dus dat ik het eng vind dat mensen die ik in reallife ken bevriend zijn met forummers. Zo had ik ineens een gezamenlijke vriendin met Oezem, dat is gewoon apart
Oud 27-01-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:

En het was best grappig, want uiteindelijk vond mijn vriendje het feestje niet leuk en kwam hij dus nuchter naar mij toe, dus het plan met ' 's ochtend wakker worden onder een afgrijselijk dekbed' is het niet geworden. Maar het ging als volgt:

'Uuuh... Heb je een nieuw dekbed ?'
'Ja! Wat vind je er van?'
'Ja, uh, het is, uuh, uhm, ja. Roze...?'

En hij stond daar een beeeeetje ongemakkelijk met een blik van afgrijzen naar het dekbed te staren aan het denken hoe hij zich er uit kon redden Toen heb ik maar gezegd dat het gewoon afgrijselijk is en dat het daarom leuk is en toen haalde hij zijn schouders op en ging slapen .

Ik heb zojuist een uistekend excuus gevonden om het Oh my deer dekbed te kopen <3
Oud 27-01-2013, 21:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mjah, mijn typekunsten nemen heel heel snel af ik typte net prachtig ipv praktisch en bouw ipv trouw.

Ik bedoel dus dat ik het eng vind dat mensen die ik in reallife ken bevriend zijn met forummers. Zo had ik ineens een gezamenlijke vriendin met Oezem, dat is gewoon apart
Oja oke ik heb dat nog nooit gehad, dus ik kan niet bedenken of dat eng is. Of gewoon grappig ofzo. Als je in het noorden woont zal dat wel minder snel voorkomen
Oud 27-01-2013, 21:17
Verwijderd
En dit is een kennis van een vriendin van mij, het staat dus nog een stukje verder weg. Dat kunnen we aan
Oud 27-01-2013, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Anders kon ik het ook wel aan hoor zó eng ben je nou ook weer niet!
Oud 27-01-2013, 21:24
Verwijderd
Met één forumster (een hoi'er) heb ik iets van 150 gedeelde vrienden op facebook.
Oud 27-01-2013, 21:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
kom dan ook eens hier koken
Ja, als ik niet meer elke 2 seconde moet niesen enzo en als ik een gerecht weet dat jullie lusten.

Btw, ik ging mijn suiker checken, ik heb al dagen dorst en wilde gewoon even zeker weten of dat kwam door mijn griepje of iets anders. Mijn pa had helemaal uitgelegd hoe het moest, maar uiteindelijk durfde ik mezelf toch niet te prikken en het bloed SPOOT eruit en erger nog, mijn suiker staat hoger dan zijn suiker! Hij had 4, ik 5.2, maar niks aan de hand dus, gewoon dorstig.
Oud 27-01-2013, 21:34
Verwijderd
GIngen je bulten hangen?
Oud 27-01-2013, 21:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
GIngen je bulten hangen?
Nou, bijna wel ja. Gelukkig typ ik nauwelijks met mijn linkerwijsvinger, want stiekem is het best wel een beetje een naar gevoel
Oud 27-01-2013, 21:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Four Weddings is toch wel leuk
Oud 27-01-2013, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Nou, bijna wel ja. Gelukkig typ ik nauwelijks met mijn linkerwijsvinger, want stiekem is het best wel een beetje een naar gevoel
Ik suggereer dat je een kameel bent en je reageert serieus en niet geheel logisch en dat verwart me
Oud 27-01-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik suggereer dat je een kameel bent en je reageert serieus en niet geheel logisch en dat verwart me
Ach, het went.
Oud 27-01-2013, 21:57
Verwijderd

Oud 27-01-2013, 22:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry?
Citaat:
Ach, het went.

Oud 27-01-2013, 22:15
Verwijderd
Huhu ik zie nu pas wie de gemeenschappelijke vriendin in Chick Rock, ik ken haar ook en ben bevriend met haar op Facebook SCARY
Oud 27-01-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Sorry?
Kamelen staan bekend om hun dorst en hun bulten. Als ze eerstgenoemde hebben gaan laatstgenoemden hangen.

Waar komt het typen met een wijsvinger vandaan?
Oud 27-01-2013, 22:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg wat waar ken je haar dan van?
Oud 27-01-2013, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft geprikt. Voor die suiker-check. Stelletje Stefenootjes
Verwijderd
Citaat:
Omg wat waar ken je haar dan van?
Via die vriendin natuurlijk, zij zijn al beste vriendinnen sinds de basisschool, en E. en ik sinds 2004. We zijn o.a. samen op Lowlands geweest dit jaar.
Verwijderd
Of eigenlijk vorig jaar.
Oud 27-01-2013, 22:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Via die vriendin natuurlijk, zij zijn al beste vriendinnen sinds de basisschool, en E. en ik sinds 2004. We zijn o.a. samen op Lowlands geweest dit jaar.
Ha, lol
Oud 27-01-2013, 22:30
Verwijderd
Maar Frayne, gezien je zo met smart wachtte op mijn tekening, wat vind je er nou van?
Oud 27-01-2013, 22:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Portrettekenen is eigenlijk wel heel leuk Ik deed het vroeger wel veel, maar alleen van foto's. Ik heb één keer een 10 gekregen voor mijn portret van Marilyn Monroe
Oud 27-01-2013, 22:37
Verwijderd
Mijn artistieke kant beperkte zich voornamelijk tot het decoreren van schriften, papieren en proefwerken. Tot grote ergernis van leraren en leraressen die heel onnozel in de veronderstelling waren dat iemand die aan het doodlen is geen aandacht heeft voor de behandelde lesstof.

Oud 27-01-2013, 22:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kamelen staan bekend om hun dorst en hun bulten. Als ze eerstgenoemde hebben gaan laatstgenoemden hangen.

Ja, dat weet ik, het was een 'Sorry, I guess', niet een 'Excuse me?'

Nee nee, niet een wijsvinger. Ik typ juist vaak met die wijsvinger in de lucht. Ik kan het niet uitleggen, ik zou het een keer moeten filmen, denk ik. Want ik kan zo wel blind typen en vaak ook foutloos, maar de officiële 10vinger methode is niet aan mij besteed
Oud 28-01-2013, 07:23
Verwijderd
je moet ook niet midden in je vingertop prikken een beetje aan de zijkant, dan heb je er geen last van met typen.
Oud 28-01-2013, 08:05
Verwijderd
Eva Jinek stelt heel vaak vragen die eindigen op 'als mens'. 'Heeft dat je veranderd als mens?' 'Hoe heeft jou dat gevormd als mens?'. Vreemde vragen.
Oud 28-01-2013, 08:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ging gisteren ook mijn bloedsuiker meten (want dat moet eigenlijk één keer per week en het was alweer minstens een maand geleden) maar, er kwam maar geen bloed uit! Of niet genoeg in ieder geval. Ik heb wel 8 keer moeten prikken Daar heb ik serieus nog nooit last van gehad. Normaal heb ik op aan laagste prikstand al voldoende.

En net ging ik kennismaken met mijn nieuwe huisarts en ik kwam helemaal niet meer uit mijn woorden van de zenuwen. Het sloeg echt nergens op, ze was hartstikke aardig en ik maar stotteren en stuntelen
Oud 28-01-2013, 08:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Eva Jinek stelt heel vaak vragen die eindigen op 'als mens'. 'Heeft dat je veranderd als mens?' 'Hoe heeft jou dat gevormd als mens?'. Vreemde vragen.
'Hoe heeft dat jou gevormd als Cavia?' is dan een interessantere vraag.
Oud 28-01-2013, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Oud 28-01-2013, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me ook wel wat om als antwoord te geven 'Nou, als mens niet, maar mijn leven als bidsprinkhaan is drastisch veranderd '
Oud 28-01-2013, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me ook wel wat om als antwoord te geven 'Nou, als mens niet, maar mijn leven als bidsprinkhaan is drastisch veranderd '
Nu ligt er koffie op mijn toetsenbord
Oud 28-01-2013, 08:51
Verwijderd
Jong0ns wat is een sport die vriendje en iks amen kunnen gaan doen, buiten fitnessen?
Oud 28-01-2013, 08:59
Verwijderd
Moutainbiken!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten