Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat snap ik ^^ maar ik waardeer de prikpil onder andere zo omdat je lange tijd na stoppen nog onvruchtbaar zou zijn. Ik vraag me wel altijd af of je als persoon tot een percentage hoort dat risico loopt of dat er gewoon altijd dat risico is, ook na een tijd goed te zijn gegaan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat dat risico er altijd is, wat dat betreft is er niets onfeilbaar behalve geheelonthouding. Daar ga ik altijd maar van uit. Maar ik wil dan ook heel graag kinderen en mocht ik zwanger worden dan komt dat kindje er. Als je wel seks hebt maar zeker weet dat je geen kinderen wil, is het natuurlijk wel een ander verhaal.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik wil wel seks hebben, maar ik wil absoluut geen kinderen. Daarom ben ik zo blij met die nawerking, mocht ik zo dom zijn om me te laten overhalen in een waas van verliefdheid, heb ik nog een tijdje om terug bij mijn verstand tte komen.
En dat is wel bizar, want normaal heb je ggeen eeisprong met de prikpil en dan zou dat opeens dus eens een keer wel gebeuren. Hmpf. Nou ja, ik probeer de mogelijkheid zoveel mogelijk tegen te gaan, mocht het toch misgaan, laat ik me aaltijd bij de dokdokter testen (bloed omdat ik pistesten niet vertrouw) op tijd zodat er zo snel mmogelijk iets aan gedaan kan worden. En tabletse typtyfus tot en met! |
![]() |
|
Ik ben zo para dat ik alleen geheelonthouding een veilige optie vind.
![]() Maar srsly, Ik snap best dat mensen schrikken als ze horen dat condooms niet 100% veilig zijn. er wordt altijd zo op gehamerd dat mensen condooms moeten gebruiken, dat ik best kan begrijpen dat het gros van de mensen dan denkt dat zwangerschap dan niet mogelijk is. Als je dan ineens toch zwanger blijkt...Ik zou flippen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een spiraaltje en dat gaat er binnenkort uit! Niet omdat ik kinderen wil maar omdat t tijd wordt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfwa mijn instant hoofdlettergebruik doet het niet in Firefox, nou ja, je kunt niet alles hebben. En ik vraag me af of ik nog even moet doen of ik wat kan slapen, over 2,5 uur moet ik alweer op dan. Ik viel in slaap onder de collageenbank en heb daarna een uurtje in bed gedoezeld (tot 9u) e toen was ik weer klaarwakker en nu voel k me een beetje hyper.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik sms niet, dat is duur. Het staat overal op het forum dat ik op het huis en de vogels van Mutant pas tijdens haar vakantie ![]()
|
Verwijderd
|
rel! Ik voel me niet geheel fris en fruitig momenteel!
Ik weet ook weer wat ik gisteren niet meer wist, over die zwangerschappen, als je gisteren Vitaya hebt gekeken, moet het voorbij zijn gekomen: I didn't know I was pregnant. Over mensen die onvruchtbaar verklaard werden en andere onverwachte gevallen en na negen maanden zonder symptomen opeens dachten dood te gaan aan vage inwendige bloedinen tenwijl ze eigenlijk gewoon aan het baren waren. en nu ga ik wat zenuwachtig heen en weer hippen, dat hoort erbij, niet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Paranoide naamzoek, in een van m'n gezondheidsrechtboeken staat een pagina over de sterilisatieeis (i.c.m. zelfbeschikkingsrecht) (en overwegingen van de kamer). Ik vergat even dat ik alleen aanstreep wat relevant is voor m'n tentamen, dus nu heb ik een pagina die helemaal geel is
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|