Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2013, 20:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil ook Obese kijken, maar ik heb alleen Ned 1, 2 en 3 aan Nederlandse zenders
Oud 17-02-2013, 20:35
Verwijderd
Wafels zijn gelukt! Moet ze alleen wat langer laten liggen, buitenkant leek goed maar t deeg is niet helemaal gaat. Maar ze zijn wel lekkerrrrr
Oud 17-02-2013, 20:37
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een tof bakboekje gekregen voor mijn verjaardag met allemaal duisentlekkere dingen erin, en nu heb ik heul veul zin om koekjes te bakken.
Oud 17-02-2013, 20:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Getverderrie, die vent heeft een abces bij zijn anus gehad en dat is nu een fistel. Ofzo. Het is me toch een partijtje ranzig
Oud 17-02-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Wafels zijn gelukt! Moet ze alleen wat langer laten liggen, buitenkant leek goed maar t deeg is niet helemaal gaat. Maar ze zijn wel lekkerrrrr
Goedzo

Ik ga maar eens naar bed.
Oud 17-02-2013, 20:45
Verwijderd
Wanneer leer ik nou eens dat ik geen shit meer op 't aanrecht moet laten liggen als het zwarte monster door het huis rondhobbelt. Ze heeft enorm gesmuld van de versgeraspte parmezaan. Kggr.
Oud 17-02-2013, 20:51
Verwijderd
Ik ga zo maar weer buiten lopen.
Oud 17-02-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Dit is mijn lijf, whatever. En omdat het een Nederlands programma is, zit er ondertiteling onder
Echt? Hoe anders is de ondertiteling dan?
Oud 17-02-2013, 20:54
Verwijderd
Ik heb rösti-rondjes ontdekt, en omg lekker! Daar had ik jaren eerder achter moeten komen!

Alleen ik vraag me af hoe ongezond het is. Het is in principe aardappel, maarja.
Oud 17-02-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb rösti-rondjes ontdekt, en omg lekker! Daar had ik jaren eerder achter moeten komen!

Alleen ik vraag me af hoe ongezond het is. Het is in principe aardappel, maarja.
Die dingen zijn inderdaad fantastisch. En in principe aardappel, ja, maar meer dan in principe ook niet, geloof ik.
Oud 17-02-2013, 20:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aardappel en ui toch?
Oud 17-02-2013, 21:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Echt? Hoe anders is de ondertiteling dan?
Helemaal niet, dat maakt het nog veel frappanter
Citaat:

Röstirondjes
Oud 17-02-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet, dat maakt het nog veel frappanter
Het zal 'dat Nederlandse accent' wel zijn dat ze dan niet kunnen verstaan ofzo Ik vind het ook altijd al bijzonder dat Vlaamssprekende mensen ondertiteld worden op de Nederlandse tv.
Oud 17-02-2013, 21:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het zal 'dat Nederlandse accent' wel zijn dat ze dan niet kunnen verstaan ofzo Ik vind het ook altijd al bijzonder dat Vlaamssprekende mensen ondertiteld worden op de Nederlandse tv.
Maar Vlamen hebben rare woorden ik moest gisteren ook telkens opheldering vragen aan Muut (en zij lag 's nachts helemaal in een deuk om iets dat ik zei op mijn manier )
Oud 17-02-2013, 21:15
Verwijderd
En bijna stikte in mijn slok water ^^

Hoe kwam die chick zwanger? Gewoon de pech om bij dat minieme percentage te horen dat toch zwanger wordt? Bah!
Oud 17-02-2013, 21:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yes, 1 procent kans op falen
Oud 17-02-2013, 21:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Obese Australia zonder Wendy
Oud 17-02-2013, 21:22
Verwijderd
Fuck it zeg! Dat is echt bagger!
Oud 17-02-2013, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Fuck it zeg! Dat is echt bagger!
Zwanger worden? Dat risico zit erin als je seks hebt, denk ik dan maar altijd. Vriendin werd zwanger door de pil heen, en ze slikte hem met idiote regelmaat (na een avond stappen zette ze haar wekker om 0700 om dat ding in te nemen) en ze gebruikte geen andere medicijnen die invloed zouden kunnen hebben. Het petekindje van mijn moeder zou er niet zijn als het spiraaltje van zijn moeder had gewerkt. Neemt niet weg dat het klote kan zijn.
Oud 17-02-2013, 21:41
Verwijderd
Ja dat snap ik ^^ maar ik waardeer de prikpil onder andere zo omdat je lange tijd na stoppen nog onvruchtbaar zou zijn. Ik vraag me wel altijd af of je als persoon tot een percentage hoort dat risico loopt of dat er gewoon altijd dat risico is, ook na een tijd goed te zijn gegaan.
Oud 17-02-2013, 21:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is gewoon een risico mijn beste vriendin was ook helemaal geschokt dat condooms niet 100% zijn. DUH, niks is 100%
Oud 17-02-2013, 21:50
Verwijderd
Ik denk dat dat risico er altijd is, wat dat betreft is er niets onfeilbaar behalve geheelonthouding. Daar ga ik altijd maar van uit. Maar ik wil dan ook heel graag kinderen en mocht ik zwanger worden dan komt dat kindje er. Als je wel seks hebt maar zeker weet dat je geen kinderen wil, is het natuurlijk wel een ander verhaal.
Oud 17-02-2013, 21:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar als je geen kinderen wil, wil je misschien wel seks om dat nou voor die ene procent te laten, is ook weer zoiets. Maar ik ben para, dus ik ben double Dutch
Oud 17-02-2013, 21:58
Verwijderd
Ja ik wil wel seks hebben, maar ik wil absoluut geen kinderen. Daarom ben ik zo blij met die nawerking, mocht ik zo dom zijn om me te laten overhalen in een waas van verliefdheid, heb ik nog een tijdje om terug bij mijn verstand tte komen.
En dat is wel bizar, want normaal heb je ggeen eeisprong met de prikpil en dan zou dat opeens dus eens een keer wel gebeuren. Hmpf. Nou ja, ik probeer de mogelijkheid zoveel mogelijk tegen te gaan, mocht het toch misgaan, laat ik me aaltijd bij de dokdokter testen (bloed omdat ik pistesten niet vertrouw) op tijd zodat er zo snel mmogelijk iets aan gedaan kan worden.

En tabletse typtyfus tot en met!
Oud 17-02-2013, 22:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben zo para dat ik alleen geheelonthouding een veilige optie vind.

Maar srsly, Ik snap best dat mensen schrikken als ze horen dat condooms niet 100% veilig zijn. er wordt altijd zo op gehamerd dat mensen condooms moeten gebruiken, dat ik best kan begrijpen dat het gros van de mensen dan denkt dat zwangerschap dan niet mogelijk is. Als je dan ineens toch zwanger blijkt...Ik zou flippen.
Oud 17-02-2013, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Maar als je geen kinderen wil, wil je misschien wel seks om dat nou voor die ene procent te laten, is ook weer zoiets.
Vandaar mijn laatste zin
Ik heb een spiraaltje en dat gaat er binnenkort uit! Niet omdat ik kinderen wil maar omdat t tijd wordt en ik ben para dus ik doe elke drie maanden een test. Eerst nooit maar toen werd vriendin geheel onverwachts zwanger en een kennis er pas achter kwam toen ze zeven maanden zwanger was. Als ik dan toch zwanger ben, dan wil ik het wel weten.
Oud 17-02-2013, 22:26
Verwijderd
zo! Firefox geďnstalleerd, hopelijk is het nu gedaan met dat gezeik dat s.com elke muisklik wegvalt.

Ik had hier iets getypt en nu weet ik natuurlijk niet meer wat...
Oud 17-02-2013, 22:38
Verwijderd
Pfwa mijn instant hoofdlettergebruik doet het niet in Firefox, nou ja, je kunt niet alles hebben. En ik vraag me af of ik nog even moet doen of ik wat kan slapen, over 2,5 uur moet ik alweer op dan. Ik viel in slaap onder de collageenbank en heb daarna een uurtje in bed gedoezeld (tot 9u) e toen was ik weer klaarwakker en nu voel k me een beetje hyper.
Oud 17-02-2013, 22:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaap lekker op het vliegveld/in het vliegtuig

Overigens hou ik ontzettend van Vitaya, wat een heerlijke wijvenzender
Oud 17-02-2013, 22:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
bij wat? bij de koffie? bij de wijn? bij de aardappels?
je bent toch geen fucking brabo.
en reageer eens op mijn sms\111111111111!!!!
Bij me

Nee, ik sms niet, dat is duur. Het staat overal op het forum dat ik op het huis en de vogels van Mutant pas tijdens haar vakantie en op FB.
Oud 17-02-2013, 23:07
Verwijderd
En ja, daar was ik inmiddels achter maar niet toen ik je smsde.
Oud 17-02-2013, 23:09
Verwijderd
en je bericht op fb zag ik pas later, uwe majesteit.
Oud 17-02-2013, 23:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh oke nou, sorry.
Oud 18-02-2013, 01:48
Verwijderd
rel! Ik voel me niet geheel fris en fruitig momenteel!

Ik weet ook weer wat ik gisteren niet meer wist, over die zwangerschappen, als je gisteren Vitaya hebt gekeken, moet het voorbij zijn gekomen: I didn't know I was pregnant. Over mensen die onvruchtbaar verklaard werden en andere onverwachte gevallen en na negen maanden zonder symptomen opeens dachten dood te gaan aan vage inwendige bloedinen tenwijl ze eigenlijk gewoon aan het baren waren.

en nu ga ik wat zenuwachtig heen en weer hippen, dat hoort erbij, niet?
Oud 18-02-2013, 10:14
Miekje*
Miekje* is offline
Jeetje, wat is het hier saai
Oud 18-02-2013, 10:30
Verwijderd
Paranoide naamzoek, in een van m'n gezondheidsrechtboeken staat een pagina over de sterilisatieeis (i.c.m. zelfbeschikkingsrecht) (en overwegingen van de kamer). Ik vergat even dat ik alleen aanstreep wat relevant is voor m'n tentamen, dus nu heb ik een pagina die helemaal geel is
Oud 18-02-2013, 10:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Paranoide naamzoek, in een van m'n gezondheidsrechtboeken staat een pagina over de sterilisatieeis (i.c.m. zelfbeschikkingsrecht) (en overwegingen van de kamer). Ik vergat even dat ik alleen aanstreep wat relevant is voor m'n tentamen, dus nu heb ik een pagina die helemaal geel is
Wat geel is moet geel blijven.
Oud 18-02-2013, 10:54
Verwijderd
Ik kijk nu Obese, en wat heeft die Amanda een ielige man! Het zal wel eigenlijk meevallen, maar zo naast haar
Oud 18-02-2013, 10:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb mijn haar paars geverfd, zeg maar, de onderste laag paars, en dan de laag erboven magenta en dan de laag daarboven roze. Het is heel tof
Oud 18-02-2013, 10:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en de bovenste helft gewoon blond dus he
Oud 18-02-2013, 11:00
Carn
Carn is offline
en nu heb je het kapsel van een vrijgevochten crackjunk?
Oud 18-02-2013, 11:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo ongeveer ja.

Spoiler
Oud 18-02-2013, 11:28
Miekje*
Miekje* is offline
Wat heeft het voor zin om de fucking onderkant van je haar te verven, als je dat praktisch alleen zien als je op je kop gaat hangen?
Oud 18-02-2013, 11:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Eh, en dus aan de onderkant van je haar als het naar beneden hangt want niet alles is een lengte, en als je het omhoog draagt, en als het beweegt omdat je loopt. Mijn haar is niet een soort stalen gordijn ofzo
Oud 18-02-2013, 11:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mogguh. Ik vind het leuk fizzle
Oud 18-02-2013, 11:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eh, en dus aan de onderkant van je haar als het naar beneden hangt want niet alles is een lengte, en als je het omhoog draagt, en als het beweegt omdat je loopt. Mijn haar is niet een soort stalen gordijn ofzo
Oh zo Het is alsnog wel tof hoor
Oud 18-02-2013, 11:53
Miekje*
Miekje* is offline
Bah, ik ben weer eens duizelig De laatste tijd overkomt me dat best vaak, heel irritant.
Oud 18-02-2013, 11:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens uit bed de vogels zijn nog wonderbaarlijk stil, ik denk dat Muut na deze week geen vogelwekker meer heeft

Laatst gewijzigd op 18-02-2013 om 12:11. Reden: typoooooooooo
Oud 18-02-2013, 12:01
Verwijderd
Tof Fizzle
Oud 18-02-2013, 12:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Thanks jongens!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten