Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In principe. Maar vraag hier maar eens aan de helft van de mensen die vandaag hun hart hebben gelucht hoe lastig het is om over hun problemen heen te stappen of aan te pakken of te veranderen.
Je kunt wel willen, maar het voor mekaar krijgen is gewoon niet simpel, daarvoor hoeft het geen hogere wiskunde te zijn. Als jij psychisch niet in staat bent verandering door te voeren en vol te houden, zal het je gewoon niet lukken. Dan kun je blijven spartelen en vechten, maar verandering is en blijft zwaar. Hogere wiskunde kun je leren. Je mentale ingesteldheid kun je aanpakken met therapieën, psychologen, praatgroepen, medicijnen voor mijn part, dat kun je misschien ook leren, maar zo simpel als regels in je hoofd prenten en die gewoon toepassen is het niet. Bij die wiskunde komt geen gevoel of doorzettingsvermogen of whatever kijken. |
![]() |
||
Citaat:
Het niet hebben van een fiets heeft duidelijk een effect gehad en ik wil mijn oude kleren weer gewoon aan kunnen doen zonder me zorgen te maken over m'n buik die overal uit steekt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In dat geval: go trimmeh!
Kom ook je kookrepertoire uitbreiden met gezonde dingen van Smitten Kitchen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Alhoewel ik dat niet te hard moet roepen want de vorige twee dingen die ik van die site gemaakt heb waren taart en de volgende wordt waarschijnlijk dit.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Anyway, zo weer aardappeltjes met paprika, ui en gehaktballie uit de oven.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ja dat klopt. Een meisje uit mijn klas heeft dat, ze is 1,75 en weegt maar 50. Ze heeft ook een afval obsessie. Niet eten en veel sporten. En als ze vreetbuien krijgt komt weer 5 bij, en zit aan mijn kop te zeuren: ik word dik. Haar benen zijn net zo dun als mijn armen, en mijn armen zijn al vrij dun.
|
![]() |
|
Ik wilde posten dat 50 kilo echt niet zo licht is en dat is zelf 1.75 ben en 58 kilo en dat als er 8 kilo af zou gaan ik echt niet superdun zou zijn. Toen realiseerde ik me ineens dat ik helemaal geen 58 kilo weeg, maar 68
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Er was eens een geit. Die geit woonde op een berg. In die berg woonde prins mol. De geit was verliefd op de mol, maar ze konden niet bij elkaar komen. De geit groef een gat en de mol klom omhoog. Het werkte niet. Tot op de dag dat de goede heks kwam en de geit omtoverde in een prinsessen mol. De mollen leefden nog lang en gelukkig.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|