Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2013, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de sportschool wel leuk, want je kunt alles meten Ik kan nu ook gratis fitnessen bij de zorginstelling, maar dat is alleen op dinsdag, woensdag en donderdag een uurtje in de ochtend. Drie dagen achter elkaar is niet fijn, bovendien zit ik dan vervolgens stinkend aan de lunch, vind ik ook niet fijn. Ik sport altijd liever 's avonds want dan kan ik daarna neerploffen, douchen en verder niets doen. Een jaar of 7 geleden ben ik ooit lid geweest van een sportschool wat wel een mislukking was, maar daar liepen alleen maar bodybuilders en afgetrainde vrouwen rond, dus daar voelde ik me totaal niet op mijn gemak. Ik ga deze week eerst eens een keer met een vriendinnetje mee en dan pas beslis ik of ik ook daadwerkelijk me aan ga melden.
Dan is het goed ^^ dan moet je dat zeker doen!

Citaat:
Waarom is het verboden om seks met dieren te hebben?
Iedereen gelijk voor de wet? Vrouwen kunnen wat seks betreft minder schade toebrengen, maar als je als vent je lul overal indouwt? Bij een paard heefft dat niet zoveel effect, maar bij kleinere dieren dus. Ik weet echt niet wat mogelijk is en ik wil het niet weten. En je kunt moeilijk zeggen dat het dier zijn instemming heeft gegeven, dat is zoals een baby die je heeft verleid.
Dus tja, voor iedereen seks met dieren verbieden.
Advertentie
Oud 18-03-2013, 07:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
omdat de eigenaren van dieren daar emotionele schade van hebben?

maar goed, ik zou geloof ik ook verontwaardigd zijn als ik op een dag thuis kom en er staat een vent m'n paard aan te duwen

En dan zou je kunnen zeggen dan sta je het toch toe bij eigen huisdieren? Maar dan moet je je afvragen vanaf wanneer het toch mishandeling is. Wanneer een mensenman zijn piemel in een ezel wil drukken denk ik niet dat die ezel daarvan onder de indruk gaat zijn, maar wanneer hij dat bij een konijn zou willen ... Verder kan het zijn dat mensen dan het dier met voorwerpen zou willen penetreren, ook dit hefet de potentie tot het aanrichten van schade.
Als een mensenvrouw graag gepenetreerd wil worden door een dier, tja, dat kun je niet dwingen, dus daar zie ik geen problemen mee (voor het dier dan) Wanneer een dier losstaat en de vrije keus heeft om weg te lopen als het niet wil en het dier blijft staan, by all means, leef je uit.

Maar ja, hoe hou je hierop controle? Het dier kan niet bellen als er wat gebeurt dat niet 'mag'
Dus, gewoon verbieden inderdaad.
Oud 18-03-2013, 07:45
Verwijderd
Ook bij een verbod kan een dier net echt vertellen dat zijn baasje seks met 'm heeft...
Oud 18-03-2013, 07:52
Verwijderd
Dalijk nederlands mo over 1¤ min.
Oud 18-03-2013, 07:53
Verwijderd
Als dat een test is voor Nederlands, dan vrees ik voor je resultaat

En denk je er aan om te bellen?
Oud 18-03-2013, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Als dat een test is voor Nederlands, dan vrees ik voor je resultaat

En denk je er aan om te bellen?
Ja maar thuis. ik zit mobiel dus typt raar. maak me niet nog zenuwachtiger aub. nog even en ik ben.
Oud 18-03-2013, 08:01
Verwijderd
Citaat:
omdat de eigenaren van dieren daar emotionele schade van hebben?

maar goed, ik zou geloof ik ook verontwaardigd zijn als ik op een dag thuis kom en er staat een vent m'n paard aan te duwen

En dan zou je kunnen zeggen dan sta je het toch toe bij eigen huisdieren? Maar dan moet je je afvragen vanaf wanneer het toch mishandeling is. Wanneer een mensenman zijn piemel in een ezel wil drukken denk ik niet dat die ezel daarvan onder de indruk gaat zijn, maar wanneer hij dat bij een konijn zou willen ... Verder kan het zijn dat mensen dan het dier met voorwerpen zou willen penetreren, ook dit hefet de potentie tot het aanrichten van schade.
Als een mensenvrouw graag gepenetreerd wil worden door een dier, tja, dat kun je niet dwingen, dus daar zie ik geen problemen mee (voor het dier dan) Wanneer een dier losstaat en de vrije keus heeft om weg te lopen als het niet wil en het dier blijft staan, by all means, leef je uit.

Maar ja, hoe hou je hierop controle? Het dier kan niet bellen als er wat gebeurt dat niet 'mag'
Dus, gewoon verbieden inderdaad.
verbieden omdat je tekort schiet in controleren wanneer het mishandeling is? Terwijl mishandeling gewoon al lang strafbaar is. Gebruik van andermans dier zou je kunnen voorkomen doordat je ook niet zonder toestemming mag wandelen met andermans dier, of knuffelen for that matter.
Oud 18-03-2013, 08:05
Verwijderd
Ik bedoel, seks in het algemeen valt lastig te controleren en gaat het te ver dan hébben we het al geregeld, dat dat niet mag.
Oud 18-03-2013, 08:30
Verwijderd
ben weer thuis. ik heb een vette voldoende zei de leraar. ik gaf geen een verkeerd antwoord.
Oud 18-03-2013, 08:38
Verwijderd
nu kan ik wachten thuis tot 11 uur, om de volgende toets te maken.
Oud 18-03-2013, 10:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
verbieden omdat je tekort schiet in controleren wanneer het mishandeling is? Terwijl mishandeling gewoon al lang strafbaar is.
Inderdaad. Maar dieren hebben mijninziens geen rechten; mensen hebben juist de plicht om er goed en respectvol mee om te gaan. Wat dat dan allemaal precies inhoud is een andere discussie ;o

Laatst gewijzigd op 18-03-2013 om 10:46.
Oud 18-03-2013, 11:45
Verwijderd
tiedie klaar voor vandaag. engels was kut.
Oud 18-03-2013, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Maar dieren hebben mijninziens geen rechten; mensen hebben juist de plicht om er goed en respectvol mee om te gaan. Wat dat dan allemaal precies inhoud is een andere discussie ;o
eens. Ik ben ook met Para, het is allemaal nogal hypocriet als je kijkt naar de bio industrie.

en:
Spoiler
Oud 18-03-2013, 13:01
Verwijderd
Wikimedia heeft echt bizar veel fotocategorieën over vrouwenoksels. Echt iets van 10 mappen met in totaal iets van 500 foto's. Lijkt op het werk van een enthousiaste fetisjist.

http://commons.wikimedia.org/wiki/Ca...Female_armpits
Oud 18-03-2013, 13:15
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Waarschijnlijk leverde de combinatie van calvinisme(dat moeten we toch niet willen) en dierenknuffelarij (dat doe je toch niet meer een dier) een van de meest overbodige wetten van de laatste jaren op. Gristelijk Nederland en de PVDD hebben elkaar gevonden.
Oud 18-03-2013, 13:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
eens. Ik ben ook met Para, het is allemaal nogal hypocriet als je kijkt naar de bio industrie.

en:
kak, dat had ik juist aangepast
Oud 18-03-2013, 14:18
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind dit een schattig liedje
Oud 18-03-2013, 14:32
Verwijderd
De neef en een van de beste vrienden van mijn vriend is dood. Hij lag vannacht in een auto in een garage met een of ander meisje, dronken, stoned, met de motor aan om het warm te houden. Ze vielen in slaap en zijn in de uitlaatgassen gestikt.
Oud 18-03-2013, 14:35
bloodyb
bloodyb is offline
Godver. Leuke opmerkingen zou nu wel heel erg makkelijk zijn maar het is diep triest. Sterkte!
Oud 18-03-2013, 14:36
Verwijderd
En dan ontploffe er bommen, is er ruzie en voel ik me ellendiger dan ik in hele lange tijd heb gevoeld. Janken ik was vergeten hoe naar je je kunt voelen.
Oud 18-03-2013, 14:37
Verwijderd
Citaat:
De neef en een van de beste vrienden van mijn vriend is dood. Hij lag vannacht in een auto in een garage met een of ander meisje, dronken, stoned, met de motor aan om het warm te houden. Ze vielen in slaap en zijn in de uitlaatgassen gestikt.
Oh wow, wat kut. Ja, koolstofmonoxidevergiftiging, dat kan er heel ongemerkt in sluipen.
Oud 18-03-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Godver. Leuke opmerkingen zou nu wel heel erg makkelijk zijn maar het is diep triest. Sterkte!
Aan wat voor leuke opmerkingen zat je te denken, dan?
Oud 18-03-2013, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Dat is een rare manier van dood gaan. sterkte!!!
Oud 18-03-2013, 14:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jemig. Sterkte!
Oud 18-03-2013, 15:11
bloodyb
bloodyb is offline
Ik bedoelde dat ik er juist geen "leuke" opmerking over wil maken.
Oud 18-03-2013, 15:16
Miekje*
Miekje* is offline
Hmmmm, zal ik vanavond risotto maken? Dan zou het de eerste keer worden, maar dat geeft niet, denk ik. Hmmmmm.
Oud 18-03-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Scherpe meid met pit, ik vind je grappig!
Ik moest hierom lachen.
Oud 18-03-2013, 15:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
asddddddddgfhjgk Ik probeer een essay te typen, maar ik kan niet nadenken, want er zit iemand naast me die kankerhard aan het typen is en dat is storend.
Oud 18-03-2013, 17:39
Verwijderd
Minister Plasterk van Binnenlandse Zaken heeft tijdens een werkbezoek aan de Academie voor ICT en Media aan de Haagse Hogeschool studenten twee overheidssites laten 'hacken'. Volgens Plasterk zijn studenten nuttig bij het opsporen van kwetsbaarheden in overheidssites.

De studenten aan de opleiding Information Security Management hadden toestemming gekregen om de mailserver van de gemeente Haarlemmermeer en een server voor de public key infrastructure van de digitale overheidsdienst Logius na te lopen op mogelijke kwetsbaarheden. De server van Logius wordt onder andere gebruikt voor de ssl-certificaten van overheidssites.

Tijdens de 'hacksessie' zouden geen kwetsbaarheden zijn gevonden, maar de studenten kregen geen volledige vrijheid voor het 'ethisch hacken' van de twee overheidssites. Zo mocht er niet aan de 'achterkant' gehackt worden waardoor er niet is gezocht naar minder zichtbare lekken, zo meldt opleidingscoördinator Leo van Koppen in de Volkskrant.

'Jongooooons, hier hebben jullie een huis, probeer maar eens te kijken wat de mogelijk zwakke plekken zijn, maar je mag geen gebruik maken van lopers, ladders, breekijzers, schroevendraaiers en ramen zijn slechts om doorheen te kijken!'
Oud 18-03-2013, 18:15
Verwijderd
Sterkte Etmakas! Wat naar het meisje dat erbij was, is zij ook overleden?

Het huis schiet zowaar op. In drie dagen tijd de woonkamer, de gang, de muur naast de trap, de overloop en de twee slaapkamers helemaal wit. De woonkamer hebben we tweee keer moeten verven. Mijn vader is een hele dag bezig geweest met het dichtmaken van alle gaten. Het plafond moet wel hier en daar nog wat bijgewerkt worden, maar dat ga ik morgen doen. Het is fijn en verveelt niet en ik vind het leuk om te doen!
Oud 18-03-2013, 18:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh shit Kat, ik zie je bericht nu pas. Wat ontzettend kut. Sterkte, wijffie.
Oud 18-03-2013, 18:40
Verwijderd
Mijn vader heeft net de houten ikea plank doormidden gezaagd, en in de binnenkant van die planken zit karton. Nu snap ik waarom die meubels van ikea zo ligt zijn. ze stoppen er gewoon karton in.
Oud 18-03-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
iew, wat erg
Oud 18-03-2013, 19:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
He wat naar Kat, sterkte! Kende je die vriend/neef ook?
Oud 18-03-2013, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Wat naar
Oud 18-03-2013, 20:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb iets grappigs meegemaakt vandaag. De dochter van iemand die op de afdeling werkt waar ik kom, was aan het googelen op prednson. Op een gegeven moment riep ze haar moeder 'awhhh, moet je dit zien, dit is echt zielig!' dus zij gaat kijken, was het een foto van mij van een tijdje geleden hier op het forum.
Oud 18-03-2013, 20:35
Verwijderd
Wat ben je toch ook een topwijf, Snebbel, dat je dat grappig vindt. Welke foto was het? Als ik Google op Prednisonbijwerkingen krijg ik alleen deze en die vind ik gewoon charmant, geen 'awwh wat zielig'-materiaal.
Oud 18-03-2013, 20:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
't was wel die denk ik! Ze vond het zo zielig dat ik zo enorm opgeblazen was ofzoiets, I dunno.
Oud 18-03-2013, 20:45
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Misschien had ze ook een foto van voor de medicijnen gevonden ofzo. Ik vind het vooral zo'n bizarre toevalligheid dat die dochter op een foto van mij uitkomt. Haar moeder schrok eerst 'hoe kom je aan die foto!?' vanwege privacy-dingen
Oud 18-03-2013, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind dat ook een heel leuke foto juist
Oud 18-03-2013, 20:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dankjullie
Ik heb het zelf eens gegoogled en ik vind dat er wel zieligere foto's opstaan. Misschien liet ze gewoon de hele google-pagina zien.
Oud 18-03-2013, 20:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik moet eigenlijk heel dringend aan een powerpoint gaan werken, maar ik heb écht geen zin
Oud 18-03-2013, 20:54
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind dat ook een heel leuke foto juist
Ja, ik ook
Oud 18-03-2013, 20:55
Verwijderd
ik vind foto echt niet zielig uitzien. hij is best wel leuk.
Oud 18-03-2013, 21:01
Verwijderd
Ik heb überhaupt nooit een foto van Snebbel gezien waa ze er zielig op stond.

En ja, dat meisje is ook dood.
Oud 18-03-2013, 21:04
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, pas hadden we het hier in het saaitopic over een jong, brits ventje wat goed kon zingen. Wie was dat?
Oud 18-03-2013, 21:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En ja, dat meisje is ook dood.
Wat een naar ongeluk zeg Hoe is het met je vriendje?
Oud 18-03-2013, 21:06
Verwijderd
Aaaaa wat zijn Russen toch VERSCHRIKKELIJK
Oud 18-03-2013, 21:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Aaaaa wat zijn Russen toch VERSCHRIKKELIJK
Sterkte, Kat! En waarom?
Oud 18-03-2013, 21:32
Verwijderd
Moeilijk volk. Geen afspraken mee te maken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten