Advertentie | |
|
![]() |
|
Dirigent zei zonet na m'n solo "Jij bent één van de beste zangers van deze groep..." Dus ik deed van *stotter*
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Mijn moeder zei, toen ik net begon met naaien, dat ik alles voor moet rijgen, omdat anders de afwerking lelijk wordt. Ik rijg niks voor, maar speld alles en nu kreeg ik laatst complimenten over dat het er zo netjes afgewerkt uit zag
![]()
|
Vannacht (fucking 5 uur!) werd ik gewekt door harde muziek en de politie die op de deur van de overburen beukte. Het grote mysterie was echter dat in één van de kamers de muziek inderdaad keihard stond en de balkondeur wagenwijd open, maar dat er van de bewoonsters van de hele verdieping geen spoor was. Nu nog steeds staat de balkondeur open en heb ik de hele dag nog niemand binnen gezien. Misschien ligt ze ergens in een greppel
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() UNDEAD UNDEAD UNDEAD ![]() |
![]() |
|
Mehhh ademhalingsspieren zijn ook verzwakt waardoor ik bij kleine inspanning (naar het toilet lopen ed) benauwd word
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Pip, ze zijn nu aan het kiezen wie van de 4 doorgaan naar Fashion week en ik denk te weten wat je bedoelde met marktkleren
![]() Oh en spiegeltasje! Idee! En 'ik wilde proberen wat bleek op leer zou doen, maar dat vreet in, dus die rok is verpest'. Seriously? Dat kon je niet zelf bedenken? En dat moest je op een rok testen die af is en niet op een reststukje? Fuck! En de finale is pas volgende week, dus niet veel meer zeggen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is Dmitry toch een schatje. Ik vond het best zielig dat Tim bij hem op bezoek was en er geen familie of geliefde was om te ontmoeten.
Ik ga richting nest. Gisteren was ik niet in staat mijn boek vast te houden om te lezen, maar gelukkig werkt de motifene enigszins en heb ik weer wat bewegingsmogelijkheden. En slaap inhalen! |
![]() |
|
Muh, wat irritant. Ik wil een offerte aanvragen voor de bedrukking van zadelhoesjes en ik moet direct al informatie invullen over factuur- en afleveradres
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als deze band af is, ga ik mezelf belonen met een bak muesli. En daarna ga ik de andere maken, de twee afwerken en aan de andere, eerder gemaakte banden zetten
![]()
|
Verwijderd
|
ik kreeg net een brief, waarin staat dat ik officieel ben aangenomen.
![]() ![]() maar ik krijg geld en dat is het belangrijkste ![]() |
![]() |
|
|