Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2013, 18:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, nog maar twee keer repeteren + generale en dan is de presentatie van de zangcursus al
Oud 02-05-2013, 18:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ga je ons ook nog een keer een geluidsopname laten horen?
Oud 02-05-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
ja jammer dat we dat niet wisten toen we elkaar nog deden
Een tot de nok toe gevuld softcupje aan de douchekop hangen en er gaatjes in prikken. RAINING BLOOD, maar dan éckt Alleen is het oppassen geblazen voor de brokjes en klontjes, die verstoppen geheid de boel
Oud 02-05-2013, 18:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ga je ons ook nog een keer een geluidsopname laten horen?
Nou nee geluidsopnames doen geen recht aan mijn stem
Oud 02-05-2013, 18:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dirigent zei zonet na m'n solo "Jij bent één van de beste zangers van deze groep..." Dus ik deed van *stotter* *stotter* en toen zei 'ie erachteraan "Dus daarom weet ik dat je dit VEEL BETER kan zingen dan je het nu zingt." Mooi verpakt wel.
Oud 02-05-2013, 18:32
Verwijderd

Oud 02-05-2013, 18:34
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nou nee geluidsopnames doen geen recht aan mijn stem
Een goede opname vast wel.

Citaat:
Dirigent zei zonet na m'n solo "Jij bent één van de beste zangers van deze groep..." Dus ik deed van *stotter* *stotter* en toen zei 'ie erachteraan "Dus daarom weet ik dat je dit VEEL BETER kan zingen dan je het nu zingt." Mooi verpakt wel.
Oud 02-05-2013, 18:42
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb vandaag met mijn moeder geshopt op de markt, en had 2 en een halve meter stof voor 7,50 <3 En ook nog een shitload aan fournituren (inclusief naaimachinenaalden) en ik was maar 11,70 kwijt
Oud 02-05-2013, 18:50
Verwijderd
Ik heb ook nog mooie stof thuis liggen. Mijn moeder was vroeger naaister, en ze maakt dan altijd mooie kleren. ik ben het nu ook aan het leren, maar het wilt niet vlotten.
Oud 02-05-2013, 18:55
Miekje*
Miekje* is offline
Ik maak dingen zoals ik het in mijn hoofd heb. En soms pakt dat niet goed uit, en dan pas ik mijn plan aan.
Oud 02-05-2013, 18:57
Verwijderd
Dat wil soms ook wel. Maar mijn moeder is zo'n iemand waar alles strikt volgens de regeltjes moet gebeuren. ik teken liever kleren. Dan kan ik mijn fantasie gebruiken.
Oud 02-05-2013, 19:22
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder zei, toen ik net begon met naaien, dat ik alles voor moet rijgen, omdat anders de afwerking lelijk wordt. Ik rijg niks voor, maar speld alles en nu kreeg ik laatst complimenten over dat het er zo netjes afgewerkt uit zag
Oud 02-05-2013, 19:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Voorrijgen, ja doei, wat een werk
Oud 02-05-2013, 19:31
Miekje*
Miekje* is offline
GMTA! Het naaien zelf is al superveel werk, dan ga ik mezelf natuurlijk niet nog eens nóg meer werk geven
Oud 02-05-2013, 19:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vannacht (fucking 5 uur!) werd ik gewekt door harde muziek en de politie die op de deur van de overburen beukte. Het grote mysterie was echter dat in één van de kamers de muziek inderdaad keihard stond en de balkondeur wagenwijd open, maar dat er van de bewoonsters van de hele verdieping geen spoor was. Nu nog steeds staat de balkondeur open en heb ik de hele dag nog niemand binnen gezien. Misschien ligt ze ergens in een greppel en zette haar boze geest de muziek aan
Oud 02-05-2013, 19:56
Verwijderd
Heb je geen telefoonnummer van diegene?
Oud 02-05-2013, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Vannacht (fucking 5 uur!) werd ik gewekt door harde muziek en de politie die op de deur van de overburen beukte. Het grote mysterie was echter dat in één van de kamers de muziek inderdaad keihard stond en de balkondeur wagenwijd open, maar dat er van de bewoonsters van de hele verdieping geen spoor was. Nu nog steeds staat de balkondeur open en heb ik de hele dag nog niemand binnen gezien. Misschien ligt ze ergens in een greppel en zette haar boze geest de muziek aan

UNDEAD UNDEAD UNDEAD
Oud 02-05-2013, 19:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mehhh ademhalingsspieren zijn ook verzwakt waardoor ik bij kleine inspanning (naar het toilet lopen ed) benauwd word Omdat ik in rust er niet heel veel last van heb maakt de arts zich nog niet zo'n zorgen, maar ik vind het toch maar een eng idee
Oud 02-05-2013, 20:00
Verwijderd
Pip, ze zijn nu aan het kiezen wie van de 4 doorgaan naar Fashion week en ik denk te weten wat je bedoelde met marktkleren En als ze dat zijn en dat wint dan snap ik ook wel waarom, want als je de 3 andere collecties husselt, dan herken je misschien hier en daar iets van een ontwerper specifiek, maar het is voor de rest allemaal hetzelfde. Zwart, wit en leer. Ik heb niet het idee dat iemand echt alles uit de kast heeft getrokken, op de marktkleren na dan.

Oh en spiegeltasje! Idee!

En 'ik wilde proberen wat bleek op leer zou doen, maar dat vreet in, dus die rok is verpest'. Seriously? Dat kon je niet zelf bedenken? En dat moest je op een rok testen die af is en niet op een reststukje? Fuck!

En de finale is pas volgende week, dus niet veel meer zeggen
Oud 02-05-2013, 20:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je geen telefoonnummer van diegene?
Nee, ik ken dat meisje helemaal niet.

Citaat:
[afbeelding]

UNDEAD UNDEAD UNDEAD
Precies
Oud 02-05-2013, 20:09
Miekje*
Miekje* is offline
Hmf, mijn schouderbanden zijn te kort Nu is dat geen ramp en kan ik er gewoon een stuk aan maken, maar die banden maken is wel een heel werk.
Oud 02-05-2013, 20:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik dacht echt even van 'een stuk aan je schouderbanden maken'? ehhhh
Oud 02-05-2013, 20:19
Verwijderd
Wat is Dmitry toch een schatje. Ik vond het best zielig dat Tim bij hem op bezoek was en er geen familie of geliefde was om te ontmoeten.

Ik ga richting nest. Gisteren was ik niet in staat mijn boek vast te houden om te lezen, maar gelukkig werkt de motifene enigszins en heb ik weer wat bewegingsmogelijkheden. En slaap inhalen!
Oud 02-05-2013, 20:19
Miekje*
Miekje* is offline
Het is van een tas, hè?
Oud 02-05-2013, 20:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik dacht echt even van 'een stuk aan je schouderbanden maken'? ehhhh
Dat deed ik ook heel even.

Truste Muut!
Oud 02-05-2013, 20:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Muh, wat irritant. Ik wil een offerte aanvragen voor de bedrukking van zadelhoesjes en ik moet direct al informatie invullen over factuur- en afleveradres Rot op zeg, ik wil alleen weten hoe duur het is.
Oud 02-05-2013, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Hmf, mijn schouderbanden zijn te kort Nu is dat geen ramp en kan ik er gewoon een stuk aan maken, maar die banden maken is wel een heel werk.
Er is tassenband te koop, maar dat is stikduur. Spanbanden uit de doehetzelf doen het ook prima, die zijn in principe hetzelfde, maar daar het je ook dure en goedkope versies in. Voor ik het besef had dat ik dat kon gebruiken, had ik er eentje gekocht voor 2.50, echt ideaal en exact hetzelfde als de tassenband die ik in de winkel had gekocht. Nu liggen ze er natuurlijk niet meer. Banden maken van stof is kutwerk
Oud 02-05-2013, 20:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Er is tassenband te koop, maar dat is stikduur. Spanbanden uit de doehetzelf doen het ook prima, die zijn in principe hetzelfde, maar daar het je ook dure en goedkope versies in. Voor ik het besef had dat ik dat kon gebruiken, had ik er eentje gekocht voor 2.50, echt ideaal en exact hetzelfde als de tassenband die ik in de winkel had gekocht. Nu liggen ze er natuurlijk niet meer. Banden maken van stof is kutwerk
Ja, I know. Maar ik wilde voor deze tas per sé stoffen schouderbanden maken Maar het is een rugtas, dus het moesten er 2 worden. Nu dus 4 :')
Oud 02-05-2013, 20:34
Miekje*
Miekje* is offline
Als deze band af is, ga ik mezelf belonen met een bak muesli. En daarna ga ik de andere maken, de twee afwerken en aan de andere, eerder gemaakte banden zetten En daarna kan ik weer verder aan een leuk klusje.
Oud 02-05-2013, 20:48
Verwijderd
Je springt wel een beetje uit de band eah, met je bakje muesli.
Oud 02-05-2013, 20:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je springt wel een beetje uit de band eah, met je bakje muesli.
Jaja. En ik kan het je nog sterker vertellen: waarschijnlijk ga ik vanavond ook nog wijn drinken
Oud 02-05-2013, 20:51
Verwijderd
Mensen die een warme band met wijn onderhouden
Oud 02-05-2013, 20:52
Miekje*
Miekje* is offline
Q, je doet flauw.
Oud 02-05-2013, 20:55
Verwijderd
ik kreeg net een brief, waarin staat dat ik officieel ben aangenomen. en het gesprek was volgens hun positief verlopen aan de telefoon. dat kan niet echt kloppen want tijdens het ophangen had ik nog gescholden dat die mensen eens iets fatsoenlijk moeten regelen. want voor ik ze aan de telefoon kreeg, kreeg ik eerst de verkeerde kantoor: die in het noorden van het land en daarna deed de toegangscodes het via internet niet.

maar ik krijg geld en dat is het belangrijkste
Oud 02-05-2013, 21:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gefeli.

Q, ik heb atm een hele warme band met een halve liter cappuccino en slagroom. mmmm.
Oud 02-05-2013, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Mensen die een warme band met wijn onderhouden
Je trekt de zaak nu wel een beetje uit zijn verband hoor.
Oud 02-05-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Gefeli.

.
Dankje!
Oud 02-05-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Je trekt de zaak nu wel een beetje uit zijn verband hoor.
Hallo! Het begint met muesli en wijn, die losbandigheid
Oud 02-05-2013, 21:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als je de twee gaat combineren bij 't onbijt heb je mss wel een klein probleempje.
Oud 02-05-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Was Miekje niet ook al diegene die laatst een foto met een bandana postte?
Oud 02-05-2013, 21:07
Verwijderd
En die iets postte over zo'n anarchistisch bandje.
Oud 02-05-2013, 21:08
Miekje*
Miekje* is offline
*topic uit sluipt*
Oud 02-05-2013, 21:10
Verwijderd
Ik drink mijn wijn liever koel. /flauw.
Oud 02-05-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Als je de twee gaat combineren bij 't onbijt heb je mss wel een klein probleempje.
Mwah, als de frequentie ééns per maand is, kan je spreken van een maandverband en valt 't wel mee
Oud 02-05-2013, 21:11
Verwijderd
Doe 's niet zo, dadelijk neemt Miekje nog een tweewekenband.
Oud 02-05-2013, 21:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik drink mijn wijn liever koel. /flauw.
Rode wijn ook?
Oud 02-05-2013, 21:13
Verwijderd
Ik drink liever euroshopper bier.
Oud 02-05-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Rode wijn ook?
Nee, maar mijn wijn is zelden rood.
Rode port daar en tegen, hoort er warmpjes bij te liggen.
Oud 02-05-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ik drink liever euroshopper bier.
Dat hoort vast bij je leeftijd.
Oud 02-05-2013, 21:15
Verwijderd
Hmm. Ik drink wel vaker wijn dan toen ik 18 was. Misschien gaat het net als met mijn muzieksmaak, het wordt steeds een stukje beter.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten