Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Deze vis.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Waarom kende ik deze meneer nog niet eerder?
![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Jackson_C._Frank <3 Ik krijg echt geen genoeg van My Name is Carnival, Dialogue en Just Like Anything <3 Gewoon wow. |
![]() |
|
Ach, voor beide standpunten valt wel wat te zeggen, wij krijgen hier natuurlijk de spraakmakendste dingen over Rusland en haar politiek en armoede en maatschappelijke issues voor onze kiezen, terwijl er ook heus wel dingen zijn die in Rusland wel goed zijn.
Ik denk dat als je uit een goed nest komt daar, dat je daar dan wel prima kunt leven, kunt studeren en dat je dan genoeg kansen hebt. Zo niet, dan is de kans wat groter dat je in armoede laveloos op straat ligt, aan de водка.
|
![]() |
Voel me compleet overrompeld. Zojuist gebeld door het FIOM, waar mijn DNA-gegevens sinds zes jaar bekend zijn. Zijn er twee matches gevonden: mijn halfzus en mijn vader. En ze staan allebei open voor contact met mij. Zó onwerkelijk. Ik had nooit gedacht dat ik erachter zou komen wie mijn biologische vader is, en nu hebben ze 'm gevonden en ga ik hem naar alle waarschijnlijkheid binnenkort ontmoeten.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarderingstopic fizzle-fluffy | 500 | 12-01-2014 01:19 | |
Muziek |
Horse the band waarderingstopic Ymir | 20 | 18-01-2006 21:59 | |
Films, TV & Radio |
WAARDERINGSTOPIC: twin peaks. netram | 19 | 29-03-2004 16:43 | |
Muziek |
Herwaarderingstopic: Deftones - Around the fur. Stevill | 90 | 09-03-2004 12:33 | |
Muziek |
(waarderingstopic) Carry On-A Life Less Plagued DeadNation | 59 | 24-12-2003 14:29 |