Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn moeder is voetbal aan het kijken. Ze roept na een doelpunt van ene Robben: "Wat is het ook een pikkie, hè. Zo'n pikkie. Moet je kijken. Ja, hij is echt een ontzettend pikkie."
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nouja, ze zijn niet echt chromosoompjes gaan tellen bij deze kat. Hij heeft wel veel kenmerken die mensen ook hebben: grote tong, scheve ogen met een afwijkende vorm, afwijkende lichaamsbouw en kopanatomie, klein van stuk, afwijkende anatomie van de poten. En afwijkend gedrag. Zo houdt hij zijn nagels niet zelf scherp, die moeten om de paar weken geknipt. Met handschoenen, want hij is not amused, dan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ga dinsdag shoppen, ik bedacht dat koopzondag belachelijk druk is en dat ik daar helemaal geen zin in heb. En m'n bed lag ook nogal lekker. En ik moest rippen
![]() +extra motivatie om naar het hoorcollege van 9.00 uur te gaan, kan ik daarna gelijk door + afleiding van wachten op uitslagen enzo ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Feestje was gaaf, kostuum geslaagd, maar ik heb weinig slaap gehad en ik denk dat ik nu nog een uurtje op bed ga liggen want het is pitstop bij mijn ouders en ik moet straks nog een uur rijden. |
![]() |
|
|