Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Lekkere natte zomergaderobe.
Ik vond laatst in de Esprit eindelijk een fijne spijkerbroek, na maanden zoeken! En ze hadden mijn maat, zelfs mijn lengtemaat! En toen kreeg ik ook nog ineens 20 euro korting. Nu kan die met een scheur in mn lies eindelijk de prullebak in. /wateenleven.

Is de sale al begonnen eigenlijk?
Advertentie
Oud 25-05-2013, 20:47
Verwijderd
Geen idee.
Oud 25-05-2013, 20:47
Verwijderd
Hm, nou ja, ik zie het morgen wel Ik spreek gewoon een bedrag af met mezelf, als het dan sale is is het een fijne meevaller
Oud 25-05-2013, 20:49
Verwijderd
En ik ben zo blij dat we over anderhalve week op (lang) dispuutsweekend gaan naar god mag weten waar, want ik heb er ZO VEEL BEHOEFTE AAN om er even uit te zijn /
Oud 25-05-2013, 20:53
Miekje*
Miekje* is offline
Vanwaar het duimpje omlaag?

//Oh, ons hele huis ruikt naar cake
Oud 25-05-2013, 20:58
Verwijderd
Vanwege de prangende behoefte om even weg van alles te zijn
Oud 25-05-2013, 21:00
Miekje*
Miekje* is offline
Dat snap ik best, ja. Ik vatte hem alleen even niet.
Oud 25-05-2013, 21:22
Verwijderd
Wat een geschup in de Champions League.
Oud 25-05-2013, 21:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ging opzoeken wat gangreen was, en het ziet er echt... raar uit. Een beetje fascinerend, wel. Vooral half afgestorven vingers, ik blijf er echt naar kijken.
Oud 25-05-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ging opzoeken wat gangreen was, en het ziet er echt... raar uit. Een beetje fascinerend, wel. Vooral half afgestorven vingers, ik blijf er echt naar kijken.
brigitte kaandorp gekeken?
Oud 25-05-2013, 21:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
brigitte kaandorp gekeken?
Nee, het woord kwam voor in een boek wat ik aan het lezen ben. Heeft ze er iets over gemaakt?
Oud 25-05-2013, 21:32
Verwijderd
ja, toevallig had ik vorige week haar show 'cabaret voor beginners' gekeken en daar ging het over een vrouw met een gangreenteen.
Oud 25-05-2013, 21:33
Turk February
Turk February is offline
Mijn moeder is voetbal aan het kijken. Ze roept na een doelpunt van ene Robben: "Wat is het ook een pikkie, hè. Zo'n pikkie. Moet je kijken. Ja, hij is echt een ontzettend pikkie."
Oud 25-05-2013, 21:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ja, toevallig had ik vorige week haar show 'cabaret voor beginners' gekeken en daar ging het over een vrouw met een gangreenteen.
Oh, ik heb ook pas een stukje van die show gezien. Alleen niet helemaal, dus de gangreenteen heb ik gemist.
Oud 25-05-2013, 21:42
Turk February
Turk February is offline
Bijna alleen mensen het Syndroom van Down. Dat is toch iets aparts.
Oud 25-05-2013, 21:47
Miekje*
Miekje* is offline
We hadden laatst een kat in de praktijk met het Syndroom van Down. Dat zag er heel gek uit.
Oud 25-05-2013, 21:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
We hadden laatst een kat in de praktijk met het Syndroom van Down. Dat zag er heel gek uit.
Noh! Dat is toch superzeldzaam? Ik dacht dat een extra chromosoom vrijwel altijd dodelijk is voor niet-mensen.
Oud 25-05-2013, 21:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mijn moeder is voetbal aan het kijken. Ze roept na een doelpunt van ene Robben: "Wat is het ook een pikkie, hè. Zo'n pikkie. Moet je kijken. Ja, hij is echt een ontzettend pikkie."
Oud 25-05-2013, 21:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Noh! Dat is toch superzeldzaam? Ik dacht dat een extra chromosoom vrijwel altijd dodelijk is voor niet-mensen.
Ik heb me er verder niet zo in verdiept Misschien een leuke voor mijn biologieproject van binnenkort.
Nouja, ze zijn niet echt chromosoompjes gaan tellen bij deze kat. Hij heeft wel veel kenmerken die mensen ook hebben: grote tong, scheve ogen met een afwijkende vorm, afwijkende lichaamsbouw en kopanatomie, klein van stuk, afwijkende anatomie van de poten. En afwijkend gedrag. Zo houdt hij zijn nagels niet zelf scherp, die moeten om de paar weken geknipt. Met handschoenen, want hij is not amused, dan.
Oud 25-05-2013, 22:02
Hazel
Hazel is offline
Op de een of andere manier spreekt het idee van een kat met syndroom van Down me meer aan dan dat van een mens met syndroom van Down.
Oud 25-05-2013, 22:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Op de een of andere manier spreekt het idee van een kat met syndroom van Down me meer aan dan dat van een mens met syndroom van Down.
Mij ook, hoor
Oud 25-05-2013, 22:16
Turk February
Turk February is offline
Oud 25-05-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Mij ook.
Oud 25-05-2013, 22:17
Turk February
Turk February is offline
Ik vind het wel zielig als een kat een mongool is. Dan zijn alle muizen hem te slim af.
Oud 25-05-2013, 22:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het wel zielig als een kat een mongool is. Dan zijn alle muizen hem te slim af.
Ik denk dat mensen met Downkatten hun beest wel binnen houden. Waarschijnlijk verdwalen ze snel.
Oud 26-05-2013, 00:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb tijdens het eten het balletje van mijn tongpiercing doorgeslikt en ik heb het niet eens gemerkt
Oud 26-05-2013, 05:48
Verwijderd
Citaat:
Trouwens Para, wij zouden ooit meeten. Dat hebben we nog niet gedaan en dat is niet erg, maar het lijkt me alsnog wel eens leuk. (obscure) Films kijken, kek eten koken en/of hasj roken zijn alle drie wel aan mij besteed. Verder houd ik van leuke dingen doen met gezellige mensen dus je past geheel in het plaatje.
Zullen we uit eten bij Beulings? Over een paar weken, als het wat mooier weer is.
Oud 26-05-2013, 05:53
Verwijderd
als het ooit nog mooi weer wordt
Oud 26-05-2013, 05:54
Verwijderd
ik was net vreselijk om mezelf aan het gieren toen ik in mijn schijtlollige bui op een sekschatsite ging klieren.
Oud 26-05-2013, 06:00
Verwijderd
hoera eindelijk de draak verslagen!!! In candybox. Ik kan me soms niet beheersen, dan eet ik al mijn snoep op. You have eaten 30971073 candies!
Oud 26-05-2013, 06:16
Verwijderd
Citaat:
hoera eindelijk de draak verslagen!!! In candybox. Ik kan me soms niet beheersen, dan eet ik al mijn snoep op. You have eaten 30971073 candies!
Awwwwww Bewonderenswaardig geduld. Ik had na drie pogingen een walkthrough opgezocht en ben er toen in één keer doorheen gewandeld met de aanbevolen invulnerability scrolls + teleport potions + seeds.
Oud 26-05-2013, 06:43
Verwijderd
Oud 26-05-2013, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ken twee mongooltjes en ze zijn allebei best heel leuk. Leuker dan autisten of mensen die gewoon zijn maar met een IQ van 54.
Oud 26-05-2013, 06:46
Verwijderd
Al ken ik ook wel een leuke autist. hm.
Oud 26-05-2013, 09:29
Verwijderd
Nou jongens, we zijn verhuisd hoor! Eerste nacht was nog een beetje raar en ben ik verdwaald in mijn eigen bed, maar het wordt wel steeds meer ons plekje. Nu nog door een berg dozen heen...
Oud 26-05-2013, 09:32
Miekje*
Miekje* is offline
Succes met de dozen, Lieveheersbeest!

Ik ga ontbijten. Met cake.
Oud 26-05-2013, 09:36
Verwijderd
Dankjewel!

En cake-ontbijt <3
Oud 26-05-2013, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Nou jongens, we zijn verhuisd hoor! Eerste nacht was nog een beetje raar en ben ik verdwaald in mijn eigen bed, maar het wordt wel steeds meer ons plekje. Nu nog door een berg dozen heen...
uitpakken gaat sneller dan inpakken, echt waar! veel plezier en geniet ervan!
Oud 26-05-2013, 10:08
Verwijderd
Klopt, dat inpakken duurde bij ons een half jaar. Je hebt zoveel spullen waarvan je niet meer weet dat je ze hebt.

Veel plezier in het nieuwe huisje!
Oud 26-05-2013, 10:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Succes ik haat verhuizen. En dan niet zozeer het verhuizen zelf, maar al je teringzooi in- en uitpakken. Je hebt alles 10x in je klauwen.

Ik ga werken. 200% woehoe!
Oud 26-05-2013, 10:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Werkze!
Oud 26-05-2013, 10:53
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Kan dat ook met gewone rijst? De laatste keer dat ik dat probeerde liet ik de rijst 3 maanden koken en toen was het nog niet lekker papperig.
Ik maak het altijd van de overgebleven rijst van het diner. Dus reeds gekookte rijst nogmaals koken in melk. Boter erbij, voortdurend blijven roeren.
Oud 26-05-2013, 11:13
Miekje*
Miekje* is offline
De cake is echt goddelijk lekker <3
Oud 26-05-2013, 11:29
Verwijderd
Ik ga dinsdag shoppen, ik bedacht dat koopzondag belachelijk druk is en dat ik daar helemaal geen zin in heb. En m'n bed lag ook nogal lekker. En ik moest rippen

+extra motivatie om naar het hoorcollege van 9.00 uur te gaan, kan ik daarna gelijk door + afleiding van wachten op uitslagen enzo
Oud 26-05-2013, 11:54
Verwijderd
Citaat:
uitpakken gaat sneller dan inpakken, echt waar! veel plezier en geniet ervan!
Bij ons ging het inpakken in drie dagen. Het uitpakken duurde ongeveer vier jaar.
Oud 26-05-2013, 12:21
Verwijderd

Phoebe LP naamzoek, vind jij dit eng?
Oud 26-05-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Het is een gewone cake geworden. Zonder chocola. Ik had geen zin om tantoemoeluk te doen met kleine cakepapiertjes en chocoladerepen in stukken hakken Er zit wel heel veel suiker in, dus hij wordt wel moeilijk zoet
Voor mijn chocolate chips koekjes moest ik best veel chocolade hakken en ik vond dat dat sneller kon. Chocolade in een stevig zakje, hamer erbij en kloppen maar. Werkte prima, er waren nog 5 brokjes die iets te groot waren.

Citaat:
Kan dat ook met gewone rijst? De laatste keer dat ik dat probeerde liet ik de rijst 3 maanden koken en toen was het nog niet lekker papperig.
Het je het water laten wegkoken? Maar dan niet helemaal? Rijst in ruim water wordt over het algemeen niet plakkerig/papperig. Maar ik weet ook (nog) niet hoe je rijstpap maakt, dus daar kan ik niet veel over zeggen.

Citaat:
Shoppen in mijn eentje vind ik ook fijn. Lekker zelf weten waar je naartoe gaat en hoe lang <3
<3

Feestje was gaaf, kostuum geslaagd, maar ik heb weinig slaap gehad en ik denk dat ik nu nog een uurtje op bed ga liggen want het is pitstop bij mijn ouders en ik moet straks nog een uur rijden.
Oud 26-05-2013, 12:40
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik heb mezelf een venusvliegenvanger beloofd. Die ga ik deze week kopen
Oud 26-05-2013, 12:41
Verwijderd
Ik ben nu wel echt in het stadium van ziek . Het enige wat ik wil is dropjes voor mijn keel enzo, maar er loopt een marathon hier voor het huis . Niet chill.
Oud 26-05-2013, 12:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Godver
Ja wat. Weet je hoe leuk het is om te kunnen zeggen dat er een pad in je tuin woont

Regels voor berichten