Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
van mijn last.fm/overall stats
2 Play CunninLynguists 539
Ik zag inderdaad dat jij een listener was.
Advertentie
Oud 19-06-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Maar de hele moraal is natuurlijk juist van: geef je familie niet op voor een man. In de Disneyfilm is de moraal: doe niet wat je vader zegt, luister altijd naar vreemde heksen en ga achter de eerste man aan die je ziet, dan leef je nog lang en gelukkig

Citaat:
Lekker maar ik moet 'm de volgende keer wat beter blenderen, ik had steeds stukjes gember tussen m'n tanden.

In deze zit ook weer gember, en sambal. En knoflook.
Oud 19-06-2013, 18:52
Verwijderd
Ik moet eigenlijk ook een blender of een staafmixer kopen, dan kan ik veel meer soepen maken. Maar ik doe het nooit.
Oud 19-06-2013, 18:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar de hele moraal is natuurlijk juist van: geef je familie niet op voor een man. In de Disneyfilm is de moraal: doe niet wat je vader zegt, luister altijd naar vreemde heksen en ga achter de eerste man aan die je ziet, dan leef je nog lang en gelukkig
Ja, Disney is gek op rare moralen.
Oud 19-06-2013, 18:54
Verwijderd
Ik had dus al eeuwen een blender in de kast staan, vergat ik steeds
Oud 19-06-2013, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Klinkt goed
Oud 19-06-2013, 18:56
Turk February
Turk February is offline
De moraal van The Lion King is: loop niet weg voor fouten die je in het verleden gemaakt hebt, mits je die fouten eigenlijk niet gemaakt hebt.
Miekje*
Miekje* is offline
Blenders <3 Wij hebben een staafmixer, maar ik vind blenders fijner. Later wil ik ook een blender. Al is een staafmixer wel sneller schoon te maken. Hmmmm.
Verwijderd
Citaat:
Ja, Disney is gek op rare moralen.
Ik vind de moraal in The Hunchback ook best raar. Of wacht, die moest jij nog zien toch?

Spoiler
Oud 19-06-2013, 18:57
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan is het altijd lekker.

Ik word steeds meer fan van de warme lunch. Om 13:00 heb ik mijn aardappelvleesgroente al gehad, en nu hoef ik me de hele dag geen zorgen meer te maken.
Oud 19-06-2013, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de moraal in The Hunchback ook best raar. Of wacht, die moest jij nog zien toch?

Spoiler
'Je moet je niet met zigeuners inlaten.'
Oud 19-06-2013, 19:00
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Spoiler
Ik heb die als kindeke wel gezien, een paar keer zelfs, maar nog niet als 'volwassene'.

Spoiler
Oud 19-06-2013, 19:01
Verwijderd
Citaat:
'Je moet je niet met zigeuners inlaten.'
Ik vind jouw zigeunerhaat zo leuk
Oud 19-06-2013, 19:02
Turk February
Turk February is offline
I got nipples on my titties big as the end of my thumb
And I got something between my legs make a dead man come

Oud 19-06-2013, 19:03
Verwijderd
Klokkenluider boekspoiler

Spoiler
Verwijderd
nu wil ik dat Turk moralen van Disneyfilms gaat opnoemen. Go.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jouw zigeunerhaat zo leuk
Hooo ho ho. Ik haat zigeuners niet. Ik heb zelfs een keer oprecht geprobeerd om vrienden te worden met een zigeunermeisje. Dat ging niet goed, want ze hield er tamelijk bizarre normen en waarden op na. (en ze had haar op haar kont, en ze zat voor me in de klas. Als ze schreef, bukte ze helemaal naar voren, en dan kwam er een behaarde bilspleet tevoorschijn. Maar dat had er niks mee te maken dat ze stom was.)
Oud 19-06-2013, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Hooo ho ho. Ik haat zigeuners niet. Ik heb zelfs een keer oprecht geprobeerd om vrienden te worden met een zigeunermeisje. Dat ging niet goed, want ze hield er tamelijk bizarre normen en waarden op na. (en ze had haar op haar kont, en ze zat voor me in de klas. Als ze schreef, bukte ze helemaal naar voren, en dan kwam er een behaarde bilspleet tevoorschijn. Maar dat had er niks mee te maken dat ze stom was.)
Jawel, je HAAT ze!

Zigeuners, altijd maar willen handlezen, en als je even niet oplet er met al je spullen vandoor.
Oud 19-06-2013, 19:04
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Klokkenluider boekspoiler

Spoiler
Spoiler
Oud 19-06-2013, 19:05
Turk February
Turk February is offline
Dit vind ik trouwens wel een vet nummer:

Oud 19-06-2013, 19:06
Verwijderd
Ik ben bij m'n ouders en ze kijken altijd naar Heel Holland Bakt.

Ik: kijken jullie daar allebei naar, jij ook?
M'n vader: ja
Ik: vind je dat dan niet gay?
Mn vader: ja, beetje wel
Oud 19-06-2013, 19:07
Verwijderd
Nu gaat Turk vast vragen of ik m'n kut nog heb laten zien.
Carn
Carn is offline
vond dezen wel geestig.

"Honest Disney movies"

Verwijderd
Sorry, ik word raar van slaapgebrek
Verwijderd
Citaat:
Jawel, je HAAT ze!

Zigeuners, altijd maar willen handlezen, en als je even niet oplet er met al je spullen vandoor.
Dat ze stelen is één ding, maar ze halen hun dochters op hun negende van school, en dan moeten ze op hun dertiende trouwen. Ook in Nederland, trouwens. Justitie weet dit, maar kan/wil/durft er niets aan te doen.

Onder andere om die reden staan ze wel ergens onderaan in mijn volkeren-ranglijst, ja. Samen met dikke Texanen.
Oud 19-06-2013, 19:09
Verwijderd
En Volendammers.
Oud 19-06-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Blenders <3 Wij hebben een staafmixer, maar ik vind blenders fijner. Later wil ik ook een blender. Al is een staafmixer wel sneller schoon te maken. Hmmmm.
Ach, uiteindelijk hoef je van zo'n blender ook alleen die kan af te wassen.
Oud 19-06-2013, 19:10
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
nu wil ik dat Turk moralen van Disneyfilms gaat opnoemen. Go.
Belle en het Beest: als een rijke man een lul naar je is, moet je lief voor hem zijn en dan blijkt ie eigenlijk heel aardig.

Lion King: Niet wegrennen voor je fouten, mits je die fouten eigenlijk niet gemaakt hebt. En: de lagere sociale klassen moeten nooit aan de macht komen en gewoon in de ghetto blijven. En: vrouwen kunnen niets beginnen als de mannelijke leider er niet is.

Aladdin: vertrouw alleen mensen die er westers uitzien. En: prinsessen mogen zelf bepalen met wie ze trouwen (de rest van de bevolking doet er niet toe).

Hercules: ieder geloof is eigenlijk het christendom.
Oud 19-06-2013, 19:11
Verwijderd
Overigens is de soep inderdaad behoorlijk spicy geworden
Oud 19-06-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Belle en het Beest: als een rijke man een lul naar je is, moet je lief voor hem zijn en dan blijkt ie eigenlijk heel aardig.

Lion King: Niet wegrennen voor je fouten, mits je die fouten eigenlijk niet gemaakt hebt. En: de lagere sociale klassen moeten nooit aan de macht komen en gewoon in de ghetto blijven. En: vrouwen kunnen niets beginnen als de mannelijke leider er niet is.

Aladdin: vertrouw alleen mensen die er westers uitzien. En: prinsessen mogen zelf bepalen met wie ze trouwen (de rest van de bevolking doet er niet toe).

Hercules: ieder geloof is eigenlijk het christendom.
Ik wilde lachen om die van Princess and the Frog, en toen was hij weg!
Oud 19-06-2013, 19:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nu gaat Turk vast vragen of ik m'n kut nog heb laten zien.
Dat was ik niet van plan.
Oud 19-06-2013, 19:13
Verwijderd
Cruella DeVill heeft wel een herkenbare kop, trouwens.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wilde lachen om die van Princess and the Frog, en toen was hij weg!
Mja, dat vond ik toch een beetje oneerlijk, want dat vind ik best een leuke film, met ook best een aardige moraal.
Verwijderd
Citaat:
Dat was ik niet van plan.
Dat valt me dan weer tegen.
Oud 19-06-2013, 19:14
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Cruella DeVill heeft wel een herkenbare kop, trouwens.
Ja, 101 Dalmantiërs vind ik ook één van de hoogtepunten van Disney qua ontwerpen.
Oud 19-06-2013, 19:15
Verwijderd
Ik vind Cruella een heel leuke volwassen schurk.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat valt me dan weer tegen.
Alsof ik voortdurend naar je kut vraag. Ik heb dat misschien een keer gedaan, als verwijzing naar het feit dat je je één keer op een familie-bijeenkomst ging scheren ofzo.
Verwijderd
Citaat:
als verwijzing naar het feit dat je je één keer op een familie-bijeenkomst ging scheren ofzo.
Oud 19-06-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Cruella een heel leuke volwassen schurk.
Ja, ik mag haar ook wel.

Citaat:
Alsof ik voortdurend naar je kut vraag. Ik heb dat misschien een keer gedaan, als verwijzing naar het feit dat je je één keer op een familie-bijeenkomst ging scheren ofzo.
Gewoon waar iedereen bij was?
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga morgen pastasalade maken. Iemand nog een tip wat daar lekker bij/in is?
Verwijderd
Ik heb rabarberkruimelshizzle met abrikozen en pruimen <3
Oud 19-06-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik heb rabarberkruimelshizzle met abrikozen en pruimen <3
<3 iedereen blijft monter doorposten door alle rarigheid heen.
Verwijderd
Citaat:
Pijnboompitten, tonijn, pesto, paprika, maïs, wortel, (gedroogde) tomaat, yoghurt-mayonaise-dillesausje, spekjes. Niet per se allemaal tegelijk.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Heel de familie werd erbij geroepen, voor zover ik me herinner.
Oud 19-06-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat verzin je. Of had ze een raargevormde wrat op haar schaamlip?
Verwijderd
Aristocats: als katten miljoenen erven is dat normaal. En dat heb je als jaren lang trouwe butler maar te accepteren.
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Nee.

Citaat:
Rucola, zongedroogde tomaatjes, mozzarella, pijnboompitten.

Of: Feta, kleine stukjes paprika, cherrytomaatjes, olijven, pijnboompitten.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waar anders dan op WSZ kan het tegelijkertijd gaan over Disneyfilms, kutten en rabarberkruimelshizzle <3 Dit doen ze zelfs op Onzin niet na.
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oud 19-06-2013, 19:20
Carn
Carn is offline
omg jammer dat je haar in het begin al ziet; anders was het eigenlijk best lollig.

Regels voor berichten