Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2013, 12:43
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar die site kent iedereen in game-land dus? Want ik heb hem er nog nooit over gehoord.
Oud 30-07-2013, 12:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
22. Hij is een fervent gamer, maar aangezien hij daar duisent keer meer van weet dan ik zal ik me daar niet aan wagen. Hij leest nu alles van GoT en is geloof ik ook begonnen in de Donkere Toren-reeks. Ik ben niet zo op de hoogte van dat genre. Hij heeft ook die serie van Murakami gelezen.
Fles whisky.
Oud 30-07-2013, 12:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Of een Fleshlight.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, dit. Het zijn altijd van die net-niet-boeken. Behalve als je al letterlijk tegen iemand hebt gezegd welk boek je wil hebben, maar dan heb je dus wel letterlijk tegen iemand gezegd welk boek je wil hebben.
Ja, dit ja. Ik heb werkelijk nog nooit een spontaan boek van iemand gekregen me aanstond. Nu ben ik ook wel echt moeilijk, qua boekensmaak.
Citaat:
Cadeaubonnen vind ik ook suf hoor, maar omdat het van een specifieke winkel is waar 'ie sowieso iets mee heeft kan dit heel goed
Ik vind cadeaubonnen niet suf, mits goed gekozen, inderdaad. Ik ben altijd heel blij met boekenbonnen, enzo
Verwijderd
Citaat:
Of een Fleshlight.
Mwah, dat valt tegen.
Verwijderd
Citaat:
Of een Fleshlight.
Beter een date.
Oud 30-07-2013, 12:45
Neko*
Neko* is offline
Ik houd van cadeaubonnen. Sowieso 100x beter dan een envelopje met geld. Of een nutteloos hebbedingetje. Of bloemen.
Oud 30-07-2013, 12:45
Verwijderd
Oh, gaat het weer over cadeaus. Ik ben in principe overal blij mee, maar ik vind mensen die cadeaubonnen kopen wel een beetje sneu. Mensen die iets origineels weten te verzinnen of in elk geval hun best ervoor doen hebben sowieso een streepje voor.
Oud 30-07-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Oh, gaat het weer over cadeaus. Ik ben in principe overal blij mee, maar ik vind mensen die cadeaubonnen kopen wel een beetje sneu. Mensen die iets origineels weten te verzinnen of in elk geval hun best ervoor doen hebben sowieso een streepje voor.
Voor een 22-jarige gamert is een Steam-bon uitstekend.
Verwijderd
Ik vind het niet vervelend om een cadeaubon te krijgen hoor (verre van zelfs ) maar ik vind het zoveel zeggen over de persoon die het geeft
Miekje*
Miekje* is offline
Sowieso, originele cadeaus
Oud 30-07-2013, 12:47
Verwijderd
Ik weet niet eens wat een Steam-bon is, maar ik neem aan dat ik daarvoor gewoon even moet teruglezen
Oud 30-07-2013, 12:48
Miekje*
Miekje* is offline
Bloemen Dat vind ik ook altijd leuk om te krijgen. Wel groen met wit, dan.
Oud 30-07-2013, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet vervelend om een cadeaubon te krijgen hoor (verre van zelfs ) maar ik vind het zoveel zeggen over de persoon die het geeft
Met een Steam-bon zeg je 'Ey ik weet dat je van games houdt, jij weet dat ik daar geen kaas van gegeten heb en je toch een toffe game gun. Dus GAAT HEEN en tik die titel op de kop die nog op je lijstje stond, want ik wil graag dat je er knetterveel plezier aan beleeft!'
Oud 30-07-2013, 12:49
Verwijderd
Ik blijf bij mijn punt en daarmee bij dat van Chick Rock zelf geloof ik
Oud 30-07-2013, 12:49
Verwijderd
Goede cadeaus voor mij zijn dingen die ik wil maar ik te luxe vind dus mezelf niet gun.
Oud 30-07-2013, 12:50
Verwijderd
Zeker bij broers en zussen vind ik dat je echt niet met een cadeaubon kan komen aanzetten, maar anyway
Verwijderd
Citaat:
Goede cadeaus voor mij zijn dingen die ik wil maar ik te luxe vind dus mezelf niet gun.
Goeie ja
Verwijderd
wij hebben laatst onze verjaardag gevierd en aan iedereen bonnen gevraagd van bouwmarkten! best veel euro's binnengeharkt die we kunnen gebruiken voor ons huis
Oud 30-07-2013, 12:51
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Zoals? Waarom zou je jezelf geen luxe gunnen? Ik word hier verdrietig van en wil je een cadeautje geven.
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, mijn leidinggevende zei vanochtend dat ik maar 'in de loop van de middag' moest bellen hoe het met me ging Hoe laat moet ik dan bellen?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wij hebben laatst onze verjaardag gevierd en aan iedereen bonnen gevraagd van bouwmarkten! best veel euro's binnengeharkt die we kunnen gebruiken voor ons huis
Slim, ja
Oud 30-07-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Zoals?
BH's, onderbroekjes, dat soort spul.

Citaat:
Zeker bij broers en zussen vind ik dat je echt niet met een cadeaubon kan komen aanzetten, maar anyway
Wij vragen elkaar gewoon letterlijk wat men wil hoor
Verwijderd
Citaat:
Zoals? Waarom zou je jezelf geen luxe gunnen? Ik word hier verdrietig van en wil je een cadeautje geven.
Awww.
Verwijderd
Citaat:
Echt parfum, manicure, sauna, bloemen, etc.
Verwijderd
ik gun mezelf nooit parfum, dan hoor ik altijd de stem van elmer in mijn hoofd
Oud 30-07-2013, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Jongens, mijn leidinggevende zei vanochtend dat ik maar 'in de loop van de middag' moest bellen hoe het met me ging Hoe laat moet ik dan bellen?
In de loop van de middag, dat zegt ie toch?

Draai het eens om, denk je echt dat het je leidinggevende een zier uitmaakt hoe laat je precies belt? Wat moet je doorgeven, of je morgen komt werken? Weet je dat nu al? Dan nu bellen. Anders even wachten.
Oud 30-07-2013, 12:53
Verwijderd
Ik ben geen lastig vriendinnetje qua romantisch blij maken en cadeautjes.
Oud 30-07-2013, 12:54
Verwijderd
Citaat:
beantwoord mijn vraag please op de vorige blz ik ben nu overgestapt op tampons want ik had net 3 keer in een half uur de cup opnieuw ingebracht maar ik bleef lekkeeeeeeee.
misschien kan ik beter de maat groter bestellen
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb geloof ik niet zo'n behoefte aan zogenaamde 'luxe cadeaus'.
Verwijderd
Ik hou van luxe . Alleen heb ik er geen geld meer voor. Wat me er wel aan doet denken dat ik nog een cadeaubon iets heb voor een parfumerie
Verwijderd
Citaat:
Wij vragen elkaar gewoon letterlijk wat men wil hoor
Dat vind ik ook niet echt spreken van bijster veel creativiteit, maar het is in elk geval beter dan met een cadeaubon op de proppen komen.
Oud 30-07-2013, 12:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In de loop van de middag, dat zegt ie toch?

Draai het eens om, denk je echt dat het je leidinggevende een zier uitmaakt hoe laat je precies belt? Wat moet je doorgeven, of je morgen komt werken? Weet je dat nu al? Dan nu bellen. Anders even wachten.
Daar heb je een punt En ja, of ik morgen kom werken. Ik denk van niet, maar ik vind het zo lullig voor mijn collega's. Aan de andere kant, ze hebben niks aan een zieke ik.
Oud 30-07-2013, 12:56
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
godsamme ik dacht dat ik de 'divacup move' onder de knie had, maar nee hoor tenenbaum kameel naamzoek, heb je nog tips want ik wil het nu bijna gaan opgeven ;x
Sorry ik had deze post over het hoofd gezien en ik zoek nooit op naam. Ik denk dat je het moet blijven proberen, dit is de tweede keer dat je hem gebruikt tijdens ongesteld zijn, toch? Je moet hem vrij hoog duwen. Hoeveel tampons gebruik je normaal per dag?

Citaat:
BH's, onderbroekjes, dat soort spul.
Dat kun je toch ook voor jezelf kopen?

Citaat:
Echt parfum, manicure, sauna, bloemen, etc.
Echt parfum? Wat voor parfum koop je dan normaal? Heb je jezelf nog nooit een manicure gegeven? En je kunt toch ook zelf naar de sauna gaan? Dit maakt me echt heel sip
Oud 30-07-2013, 12:57
Neko*
Neko* is offline
Ik vind het hele idee van ik ben jarig dus nu moeten mensen mij leuke creatieve originele cadeaus gaan geven naar.
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook niet echt spreken van bijster veel creativiteit, maar het is in elk geval beter dan met een cadeaubon op de proppen komen.
Het spreekt ook totaal niet van creativiteit, dat is nu net mijn punt als je toch geen goed idee hebt, dan kun je het beter gewoon vragen in plaats van cadeaubon/maar wat gokken. Vind ik.
Verwijderd
Citaat:
Uurtje of twee, drie.
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
ik gun mezelf nooit parfum, dan hoor ik altijd de stem van elmer in mijn hoofd
Wat zei Elmer dan? Hoe kan je jezelf nou geen parfum gunnen Parfum is een van de leukste dingen aan vrouw zijn
Oud 30-07-2013, 12:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het hele idee van ik ben jarig dus nu moeten mensen mij leuke creatieve originele cadeaus gaan geven naar.
Ja, ik ook. Ik geef geloof ik niet zoveel om creativiteit qua cadeaus.
Oud 30-07-2013, 12:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Uurtje of twee, drie.
Half 3, dus
Verwijderd
Citaat:
Wat zei Elmer dan? Hoe kan je jezelf nou geen parfum gunnen Parfum is een van de leukste dingen aan vrouw zijn
Nou, dat zie ik anders. Het kan ook gierend uit de klauwen escaleren met luchtjes en vrouwen. Dat 't begint te prikken in je ogen of dat je met een kapmes de lucht in plakken moet snijden voor je er door heen kan.
Verwijderd
Citaat:
Half 3, dus
Hah, je neemt de gulden middenweg van mijn gulden middenweg
Oud 30-07-2013, 13:00
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja, ik ook. Ik geef geloof ik niet zoveel om creativiteit qua cadeaus.
Zo krijg ik van mijn schoonzus elk jaar met mijn verjaardag heerlijke douchegel. Omdat ik haar ooit verteld heb dat ik dat voor mezelf nooit koop, maar wel erg kan waarderen. Niet origineel, maar ik vind het wel superfijn, want ik doe er ook ongeveer een jaar mee.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh God, ik heb ineens een huis vol Amerikanen.

Natuurlijk ook net op het moment dat ik wou opstaan om eten te maken. Ik heb honger, Amerikanen, ga weg uit m'n keuken!
Verwijderd
Citaat:
Sorry ik had deze post over het hoofd gezien en ik zoek nooit op naam. Ik denk dat je het moet blijven proberen, dit is de tweede keer dat je hem gebruikt tijdens ongesteld zijn, toch? Je moet hem vrij hoog duwen. Hoeveel tampons gebruik je normaal per dag?

Echt parfum? Wat voor parfum koop je dan normaal? Heb je jezelf nog nooit een manicure gegeven? En je kunt toch ook zelf naar de sauna gaan? Dit maakt me echt heel sip
Geen parfum of cheapie kopieën. En nee, maximaal met vakantieveilingen naar de sauna

Een weekendje weg, sieraden
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Nou, dat zie ik anders. Het kan ook gierend uit de klauwen escaleren met luchtjes en vrouwen. Dat 't begint te prikken in je ogen of dat je met een kapmes de lucht in plakken moet snijden voor je er door heen kan.
Ja, dat is waar. Mijn moeder deed vroeger als we ergens naartoe gingen met de auto altijd haar zwaarste parfum op. Gevolg: broertje en ik kotsmisselijk, urenlang
Oud 30-07-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je een punt En ja, of ik morgen kom werken. Ik denk van niet, maar ik vind het zo lullig voor mijn collega's. Aan de andere kant, ze hebben niks aan een zieke ik.
Bij ons is een tijdje geleden letterlijk gezegd dat je beter een dag te lang weg kunt blijven ivm risico op anderen aansteken en later weer ziek worden omdat je niet goed uitgeziekt hebt. Scheen allemaal onderzocht te zijn. Dus volgens mij was de opdracht: als je je vandaag niet goed genoeg voelt om te werken, dan kom je morgen ook niet. Of zoiets.

Daar staat tegenover dat ik me daar zelf nooit aan zou houden, als ik vandaag me alweer wat beter voel dan ga ik de volgende dag weer werken
Citaat:
Het was vooral een flauw grapje om de indruk te wekken dat Lusie zonder BH's en ondergoed rondloopt maar ze hapt niet en ik denk dat het niet duidelijk genoeg was

Ik ben het verder nogal met je eens overigens. Waarom geen parfum voor jezelf kopen of jezelf verwennen?

Citaat:
Volledig mee eens. Maar ik vind verjaardagen ook echt totaal niet boeiend en moet altijd er aan denken dat er mensen zijn die dat wel vinden. Ik ga nooit naar de verjaardag van broers en zussen. Ouders mis ik ook nog wel eens.
Oud 30-07-2013, 13:02
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Geen parfum of cheapie kopieën. En nee, maximaal met vakantieveilingen naar de sauna

Een weekendje weg, sieraden
Ik zal niet ontkennen dat het leuker is om het te krijgen, maar ALSJEBLIEFT, doe me een groot plezier en geef jezelf een manicure of een dure fles parfum cadeau. JE VERDIENT HET. Wat is het leven anders waard?

Spoiler
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Whut?

Ik heb ooit eens een parfumbon gehad en dat flesje is na 5 jaar nog steeds niet eens voor een kwart leeg. Parfum is overrated. Je hebt al genoeg luchtjes aan je door shampoo, cremetjes en deo.
Verwijderd
Citaat:
ja 2e keer. geloof dat ik een rare hoek moet maken om m'n baarmoeder af te sluiten. Het is lastig dat ding opgevouwen naar binnen te werken en zo te positioneren dat ie openvouwt als ik dat wil en niet al way van te voren. Maar goed, ik doe het wel gewoon als ik thuis ben en niet weghoef, en ik koop wel een paar lelijke zeeman onderbroeken want dit is zonde.
Tampons 3 ofzo. Niet zoveel. Ik wil de divacup gewoon graag gebruiken ook

ik heb die voor onder de 30 jaar/niet vaginaal bevallen. Zou toch goed moeten zijn zou je denken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten