Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit heeft verder niks mee te maken, maar ik was gisteren in een primera en daar hing een enorme poster van de nieuwe variant van sigarettenmerk X in zo'n ecoverantwoord design "nu, zonder onnodige toevoegingen!!".
En helemaal onderaan in kleine lettertjes: "sigaretten zijn niet minder schadelijk" <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben een beetje in dilemma, want ik wil graag naar de stad want daar staat mijn oude capoeira-groep en ik ben wel benieuwd, eigenlijk. Maar als ik het goed begrepen heb, staan ze buiten. En het regent, en het ziet er niet naar uit dat het binnenkort ophoudt. En ik heb geen fatsoenlijke regenjas, alleen mijn winterjas (en dat vind ik ook meteen weer zo overdreven.... Hmmm.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gisteren na het werk was ik helemaal opgefokt van de koffie. Wat is een acceptabele hoeveelheid koffie om te drinken op je werk? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vraag pas naar koffieconsumptie als mensen bij me komen met 'ik kan niet slapen' of 'ik voel me zo rusteloos' of 'ik heb hartkloppingen'. Ik weet eigenlijk niet of te veel koffie ook echt lange-termijngevolgen heeft. Een overdosis cafeine kan hartritmestoornissen en bij kwetsbare mensen daardoor hartinfarcten veroorzaken, maar dan gaat het om veel cafeine in 1 keer (en 'veel' betekent dan vooral: meer dan je gewend bent), niet gespreid over de dag.
Laatst gewijzigd op 14-09-2013 om 10:52. |
![]() |
|
Ik drink 3 blikjes Bullit op een dag gemiddeld (soms 0 en soms 5), het schijnt dat 1 blikje gelijkstaat aan 6 koppen koffie. En ik moet er altijd alleen maar van plassen. Het is maar heel soms dat ik er niet lekker van wordt, maar dan heb ik er echt al genoeg op. Ik krijg er ook niet meer energie van en wakker blijven lukt me zonder ook wel (en slapen met ook).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind Ameland leuk omdat ik het goed ken, je kan er mooi fietsen ook. Schier is ook erg mooi, vooral de Kobbeduinen aan de oostkant. Texel en Vlieland ken ik eigenlijk niet tot nauwelijks. Terschelling ben ik ook maar één keer geweest. Accommodatie kan ik je verder weinig over vertellen.
|
Verwijderd
|
Daar ben ik ook nog niet geweest!
*hoofdpijn* Of ik moet echt oplettender gaan zijn als ik ook maar iets doe (mijn knieën zijn momenteel compleet blauw door een gemist opstapje, bij het herinrichten van mijn woonkamer heb ik een week lang hoofdpijn gehad van telkens onder de trap mijn hoofd te stoten, net toen ik de deur uit wou gaan naar Pukkelpop heb ik mezelf bijna ko geslagen tegen een schuine muur, vandaag de rechterkant van mijn voorhoofd fiks gestoten in de meterkast, standaard blauwe plekken op mijn schenen van overal tegenaan te lopen, nu is het wel goed geweest hoor), of ik ga alles hier in huis beplakken met schuim en een helm en scheenkappen dragen, komop zeg. Net boodschappen gaan doen met de fiets. En niet bij de Aldi hier, neeeee, de Aldi in het volgende dorp (die ligt nog geen 3km verder, maar ik heb een omweg gemaakt ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vind het gewoon lekker ![]()
|
|