Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2013, 08:04
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Goed, vakantie. Daag lief forum.
fijne vakantie!
Advertentie
Oud 14-09-2013, 08:12
Verwijderd
Fijne vakantie Sann! Heb medelijden met ons als je daar lekker in de zon ligt
Oud 14-09-2013, 08:17
Verwijderd
Fijne vakantie sann!
Oud 14-09-2013, 08:18
Verwijderd
Fijne vakantie
Oud 14-09-2013, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo geen statistiekjes over nicotinepleisterverslaving maar alsnog is dat gezonder dan roken.
En daarnaast is het volgens mij best gebruikelijk dat grote bedrijven iets Moreels doen voor hun imago terwijl ze niet écht concessies doen.
Deze dingen denk ik ook.
Oud 14-09-2013, 08:24
Verwijderd
Mijn ouders zijn in het rijksmuseum geweest, paranoïde. Ze vonden het mooi. Ze zeiden er niet bij of ze daarmee het gebouw of de tentoonstelling bedoelden.
Oud 14-09-2013, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Goed, vakantie. Daag lief forum.
Fijne vakantieeeee!
Oud 14-09-2013, 08:27
Klovorhop
Klovorhop is offline
Dit heeft verder niks mee te maken, maar ik was gisteren in een primera en daar hing een enorme poster van de nieuwe variant van sigarettenmerk X in zo'n ecoverantwoord design "nu, zonder onnodige toevoegingen!!".
En helemaal onderaan in kleine lettertjes: "sigaretten zijn niet minder schadelijk" <3
Oud 14-09-2013, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Dit heeft verder niks mee te maken, maar ik was gisteren in een primera en daar hing een enorme poster van de nieuwe variant van sigarettenmerk X in zo'n ecoverantwoord design "nu, zonder onnodige toevoegingen!!".
En helemaal onderaan in kleine lettertjes: "sigaretten zijn niet minder schadelijk" <3
Oud 14-09-2013, 08:30
Verwijderd
Het loopt nu al in de soep en ik ben nog niet eens in Tiel...
Oud 14-09-2013, 08:32
Verwijderd
Appelpop-gangers?

En bedankt voor de keukenweegschaalinformatie iedereen, het was nuttig.
Oud 14-09-2013, 08:40
Verwijderd
Misschien straks wel nog Appelpop, maar ik ben heel benieuwd hoe deze dag gaat lopen. In elk geval is de planning vanaf half 11 tot 5 uur meedoen met het fruitcorso. In de stromende regen.
Oud 14-09-2013, 08:43
Verwijderd
Oud 14-09-2013, 08:53
Verwijderd
<3 Sarah

Ik heb het kouddddd maar ben eigenlijk te eigenwijs om iets meer aan te doen want het is onzin want het is nog maar september Dilemma: Verwarming aan of een trui aandoen? Gezien onze huidige bezuiningen, wordt het het laatste, denk ik.
Oud 14-09-2013, 09:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ha, ik kwam hier net langs om te vertellen dat ik zojuist op een verjaardag heel lekker en veel gegeten heb, en dat ik daarom maar een balansweek ga doen.

En een vraag: wat voor keukenweegschaal hebben jullie, hoeveel kostte hij en ben je er blij mee?
Waarom wil je een keukenweegschaal? Zoveel bak jij toch niet?
Oud 14-09-2013, 09:55
Verwijderd
Citaat:
<3 Sarah

Ik heb het kouddddd maar ben eigenlijk te eigenwijs om iets meer aan te doen want het is onzin want het is nog maar september Dilemma: Verwarming aan of een trui aandoen? Gezien onze huidige bezuiningen, wordt het het laatste, denk ik.
ja sowieso eerst een trui natuurlijk!
Oud 14-09-2013, 10:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of een kop thee drinken
Oud 14-09-2013, 10:07
Verwijderd
Aandachtspunten voor een anamnesegesprek bij een barende en kraamvrouw: Neem de anamnese niet tijdens de baring af.
Oud 14-09-2013, 10:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewone betaalbare digitale keukenweegschalen zijn niet echt nauwkeuriger dan analoge, ze doen alleen alsof.
Een analoge schaal die per 10 gram gaat of een digitale die per 1 gram gaat maar wel een afwijking van 10 gram kan hebben, dat maakt niet zo veel uit
Volgens mij was het ook meer dat je er niet helemaal recht voor zou staan en dat je dan dat wijzertje niet recht zou zien en weet ik veel. Digitaal ftw

<3
Oud 14-09-2013, 10:26
Verwijderd
Ik ben een beetje in dilemma, want ik wil graag naar de stad want daar staat mijn oude capoeira-groep en ik ben wel benieuwd, eigenlijk. Maar als ik het goed begrepen heb, staan ze buiten. En het regent, en het ziet er niet naar uit dat het binnenkort ophoudt. En ik heb geen fatsoenlijke regenjas, alleen mijn winterjas (en dat vind ik ook meteen weer zo overdreven.... Hmmm.
Oud 14-09-2013, 10:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trek een dikke trui/dik vest aan en neem een paraplu mee
Oud 14-09-2013, 10:32
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Oeh Heb je van de DE-koffiesiroopjes? Kaneel is daarvan m'n favoriet, maar ik zit zelf nog even vast aan hazelnoot.
Ik heb laatst caramel en hazelnoot gekocht om mezelf wat op te vrolijken/het minder erg te maken dat ik nu weer gigantische hoeveelheden koffie ga drinken om de dag door te komen.

Gisteren na het werk was ik helemaal opgefokt van de koffie. Wat is een acceptabele hoeveelheid koffie om te drinken op je werk?
Oud 14-09-2013, 10:35
Verwijderd
mijn medische advies is om maximaal 800 ml koffie per dag te consumeren!
Oud 14-09-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Trek een dikke trui/dik vest aan en neem een paraplu mee
Meh, ik moet sowieso met de fiets want waar zij spelen is wel helemaal aan de andere kant van het centrum en dan zou ik nu moeten vertrekken, wil ik ze om een uur zien en te voet gaan. Ach. Ik verzin vast wel iets
Oud 14-09-2013, 10:39
Verwijderd
Citaat:
mijn medische advies is om maximaal 800 ml koffie per dag te consumeren!
Volgens mij zit ik daar op de meeste van mijn werkdagen ruim boven
Oud 14-09-2013, 10:45
Verwijderd
ik vraag pas naar koffieconsumptie als mensen bij me komen met 'ik kan niet slapen' of 'ik voel me zo rusteloos' of 'ik heb hartkloppingen'. Ik weet eigenlijk niet of te veel koffie ook echt lange-termijngevolgen heeft. Een overdosis cafeine kan hartritmestoornissen en bij kwetsbare mensen daardoor hartinfarcten veroorzaken, maar dan gaat het om veel cafeine in 1 keer (en 'veel' betekent dan vooral: meer dan je gewend bent), niet gespreid over de dag.

Laatst gewijzigd op 14-09-2013 om 10:52.
Oud 14-09-2013, 10:50
Verwijderd
Hoe makkelijk is het om een gmail-account te kraken?
Oud 14-09-2013, 10:59
Hazel
Hazel is offline
Handig Sarah, bedankt.
Oud 14-09-2013, 11:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik drink 3 blikjes Bullit op een dag gemiddeld (soms 0 en soms 5), het schijnt dat 1 blikje gelijkstaat aan 6 koppen koffie. En ik moet er altijd alleen maar van plassen. Het is maar heel soms dat ik er niet lekker van wordt, maar dan heb ik er echt al genoeg op. Ik krijg er ook niet meer energie van en wakker blijven lukt me zonder ook wel (en slapen met ook).
Oud 14-09-2013, 11:19
Hazel
Hazel is offline
Ik raak energiedrank niet aan, alleen in hele extreme situaties. Gif.
Oud 14-09-2013, 11:19
Verwijderd
dat valt wel mee, een blikje bullit bevat ongeveer even veel cafeine als een flinke mok koffie (of 2 bescheiden kopjes). Red bull wel wat meer. Ik zou me eerder zorgen maken om de suiker die je daarmee binnenkrijgt

Laatst gewijzigd op 14-09-2013 om 12:07.
Oud 14-09-2013, 11:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
vraag niet al-tijd van die dubieuze dingen wie ga je hacken?
Oud 14-09-2013, 11:58
Verwijderd
Citaat:
vraag niet al-tijd van die dubieuze dingen wie ga je hacken?
Niemand. Ik PM je wel.
Oud 14-09-2013, 12:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik drink 3 blikjes Bullit op een dag gemiddeld (soms 0 en soms 5), het schijnt dat 1 blikje gelijkstaat aan 6 koppen koffie. En ik moet er altijd alleen maar van plassen. Het is maar heel soms dat ik er niet lekker van wordt, maar dan heb ik er echt al genoeg op. Ik krijg er ook niet meer energie van en wakker blijven lukt me zonder ook wel (en slapen met ook).
3 Veel. Je weet dat het geen frisdrank is, he?
Oud 14-09-2013, 12:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
heel makkelijk als je de gegevens weet .
Oud 14-09-2013, 12:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Behoorlijk lastig zonder hulp van de gebruiker, maar je kan zonder direct Google-servers te hacken het wachtwoord achterhalen, bijvoorbeeld door het te raden of met behulp van trojans/keyloggers.
Oud 14-09-2013, 12:41
Verwijderd
Citaat:
heel makkelijk als je de gegevens weet .
Citaat:
Behoorlijk lastig zonder hulp van de gebruiker, maar je kan zonder direct Google-servers te hacken het wachtwoord achterhalen, bijvoorbeeld door het te raden of met behulp van trojans/keyloggers.
Hmja. Bedankt.
Oud 14-09-2013, 12:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Pas de 1700ste film gezien. Is het verdomme Mamma Mia.
Oud 14-09-2013, 12:57
Verwijderd
Oh wauw, ANTM13 (denk ik), met de korte meisjes. Wat een stelletje gekkies weer ^^
Oud 14-09-2013, 13:00
Verwijderd
En mijn hoofd *auw* ik ga in het vervolg een helm dragen. Bah.
Oud 14-09-2013, 13:45
Verwijderd
Ik heb vandaag allemaal dingen geleerd
Oud 14-09-2013, 14:27
Hazel
Hazel is offline
Mensen die al eens op Terschelling, Vlieland, Tessel etc. zijn geweest: wat zijn jullie tips? Welk eiland is het leukste? Hoe kom je aan goedkope maar goede accommodatie?
Oud 14-09-2013, 14:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mensen die al eens op Terschelling, Vlieland, Tessel etc. Ameland zijn geweest: wat zijn jullie tips? Welk eiland is het leukste? Hoe kom je aan goedkope gratis maar goede accommodatie?
Een opa en oma hebben met een stacaravan

Ik vind Ameland leuk omdat ik het goed ken, je kan er mooi fietsen ook. Schier is ook erg mooi, vooral de Kobbeduinen aan de oostkant. Texel en Vlieland ken ik eigenlijk niet tot nauwelijks. Terschelling ben ik ook maar één keer geweest.

Accommodatie kan ik je verder weinig over vertellen.
Oud 14-09-2013, 14:36
Verwijderd
ik vond Texel gewoon een beetje een extensie van noordholland. Ameland en Terschelling hebben meer natuur en meer eilandgevoel
Oud 14-09-2013, 14:44
Hazel
Hazel is offline
Ameland klinkt goed, dus.
Oud 14-09-2013, 14:56
Verwijderd
Daar ben ik ook nog niet geweest!

*hoofdpijn* Of ik moet echt oplettender gaan zijn als ik ook maar iets doe (mijn knieën zijn momenteel compleet blauw door een gemist opstapje, bij het herinrichten van mijn woonkamer heb ik een week lang hoofdpijn gehad van telkens onder de trap mijn hoofd te stoten, net toen ik de deur uit wou gaan naar Pukkelpop heb ik mezelf bijna ko geslagen tegen een schuine muur, vandaag de rechterkant van mijn voorhoofd fiks gestoten in de meterkast, standaard blauwe plekken op mijn schenen van overal tegenaan te lopen, nu is het wel goed geweest hoor), of ik ga alles hier in huis beplakken met schuim en een helm en scheenkappen dragen, komop zeg.

Net boodschappen gaan doen met de fiets. En niet bij de Aldi hier, neeeee, de Aldi in het volgende dorp (die ligt nog geen 3km verder, maar ik heb een omweg gemaakt ) en met terugkeren lekker zeiknat geregend
Oud 14-09-2013, 16:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik raak energiedrank niet aan, alleen in hele extreme situaties. Gif.
Lekker man
Citaat:
dat valt wel mee, een blikje bullit bevat ongeveer even veel cafeine als een flinke mok koffie (of 2 bescheiden kopjes). Red bull wel wat meer. Ik zou me eerder zorgen maken om de suiker die je daarmee binnenkrijgt
Oh, ik ben wel wat gewend. Ik pleur overal suiker in en ik drink alleen cola light, al het andere moet met suiker.
Citaat:
3 Veel. Je weet dat het geen frisdrank is, he?
Valt best mee hoor, 3. Je had me op de kermis moeten zien. Of zelfs toen ik nog bij de AH werkte, toen was het echt erg, stuk of 15 per dag toen.
Ik vind het gewoon lekker
Oud 14-09-2013, 16:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je had de koelkast bij Mutant moeten zien toen ik daar was, een plank helemaal volgestouwd met Golden Power elke dag naar de Aldi en dan een voorraadje meenemen. En eten ook, natuurlijk.
Oud 14-09-2013, 16:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De hindoes hier in de straat hebben een feestje. Er is een mevrouw aan het zingen, maar ze kan het niet zo goed. Als zij haar bek zou houden, dan zouden de trommels een prima achtergrondgeluid zijn.
Oud 14-09-2013, 16:25
Verwijderd
ik geloof niet dat "maar ik eet nog veel meer suiker" een goed argument is
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten