Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb net de sleutels gekregen van m'n nieuwe crib en helaas moet er toch meer aan gedaan worden dan ik dacht. De muren zijn echt lelijk (één stuk is gewoon niet behangen en daar zitten putten in, en het stuk dat wel is behangen is ZO lelijk en afgescheurd en ugh..), de keuken was vies (inmiddels schoon-ish) en de badkamer is echt te ranzig voor woorden. Ik snap echt niet dat mensen hun huis zo durven achter te laten.
Het douchehok zit onder de schimmel en de wc stinkt naar pis. Maar echt keihard stinken. *barf* Ook is alles in de douche/wc van plastic en dat is slijtgevoeliger dan tegels, dus de vloer ziet er ook niet al te florisant uit. Oh en het laminaat is ook op een paar plekken echt gigantisch versleten, maar dat kon ik eerst niet zien, omdat er een kkgroot bureau bovenop stop. Pluspunt: ruimte en een puik uitzicht. ![]() Plan voor de komende week: tussen de tentamens door poetsen, behangen en dingen installeren. Het echte verhuizen moet volgende week maar. Ik heb nog tot 5 januari voordat ik hier opgerot moet zijn.
|
Er zijn altijd dingen die heel erg tegenvallen
![]()
|
Ja, maar er zitten echt gaten in het behang en en losse stukken er tegenaan geplakt enzo, dus dat moet ik wel echt fixen. Maar als ik er gewoon wat rauhfaser tegenaan tyf ben ik vrij goedkoop uit en het duurt net zo lang als verven.
En volgens mij worden mensen alleen bij de sls aangenomen als ze vrij seksistisch/bekrompen denken, want na de sls-vrouw die er maar van uit ging dat ik niet wist waar al dat rare gereedschap voor was, was er nu de sls-man die tot drie keer toe iets zei over dat ik iets best roze kon verven, als ik het maar weer wit verf wanneer ik wegga. Zie ik er uit als iemand die shit roze verft? :')
||
Citaat:
![]()
|
Dat kan ook ja. Maar ik denk dat dat meer werk kost dan gewoon wit behang ergens tegenaan kwakken. Ik wil de muren sowieso wit hebben.
Oh en ik krijg gratisch 20 liter witkalk van de sls, hoezee! Dus het lelijke, bevlekte plafond krijgt ook een klats verf tegen zich aan. ![]() edit: Oh en ik zag dat er nergens een gewone aansluiting voor een lamp zit. Wel 2 hele rare hoge stopcontacten aan de muur, maar dan moet je dus zelf een beetje kutten met kabels die over je plafond lopen. ![]()
||
Citaat:
Het is nu geen 1ejaarsperiode meer, dus ze kan zelf iemand kiezen of mensen laten hospiteren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben altijd super zenuwachtig. Ook als het maar twee minuten is ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar; studeer jij nog dan? Laat begonnen of lang uitgelopen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |