Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2014, 20:46
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh okee. Nou ja, ik zou er dan misschien ook even van opkijken, maar zolang ze wel Engels verstaan en ze met het goede eten komen aanzetten vind ik 't prima.

Op mijn werk waren er ook wel eens klanten die begonnen te zeiken over mijn collega's die geen of weinig Nederlands spraken, maar 'cappuccino' is al geen Nederlandse term en met wijzen kom je ook al een heel eind, dus whatevs.
Erger vond ik 't toen iemand lullig begon te doen over mijn collega's die prima Nederlands spreken, maar wel een behoorlijk accent hebben. Dingen als 'Ben je dom ofzo, leer Nederlands!' en 'pleur toch op naar je eigen land' zijn kreten waardoor ik mensen vreselijke ziektes gun.
Mja, dat is gewoon tuig; voor de muur ermee.

Zo denk ik ook over twee vieze vrouwen met een pittig kapsel die in mijn geboortedorp patat haalden en bediend werden door een Aziatisch meisje, en toen zei de één tegen de ander: "Kijk, patat zondelll." Die wil ik dan zo graag met hun gezicht tegen hun glas cola duwen, van bovenaf, tot het breekt. Dat lijkt me heel bevredigend om te doen. Maar ja, mag niet hè.
Oud 19-02-2014, 20:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou ja, in Amsterdam heb ik het ook wel vaker meegemaakt dat de bediening in het Engels was; maar is ook wel begrijpelijk voor zo'n ontzetttenddde wereldstad (ahum). Maar als men daar in een Ethiopisch restaurant louter Amhaars tegen je aan het praten is dan is dat natuurlijk wel wat raar.
Mja, ik vind bolletjes ijs in zo'n beker ook raar. Maar het is mijn restaurant niet.
Oud 19-02-2014, 20:50
Verwijderd
Vanilleroomijs met gemengde vruchtjes uit blik en slagroom en dat dan "sorbet" noemen?
Oud 19-02-2014, 20:52
Hazel
Hazel is offline
Ethiopische restaurants <3
Oud 19-02-2014, 20:53
Turk February
Turk February is offline
Op de verjaardag van mijn oom zei mijn tante over haar internetgebruik: "Ik verwijder iedere dag de cookies."
Mijn moeder: "De cookies? Maar... waarom verwijder je de cookies?"
Tante: "Omdat ik niet wil dat ie alles onthoudt."
Moeder: "Oh."
Ik: "Je weet niet wat cookies zijn, of wel?"
Moeder: "Jawel, maar... nee."

Vooral haar toon maakte het grappig.
Oud 19-02-2014, 20:54
Verwijderd
Maar je tante kan ook gewoon instellen dat de cookies verwijderd worden als ze de browser afsluit!
Oud 19-02-2014, 20:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vanilleroomijs met gemengde vruchtjes uit blik en slagroom en dat dan "sorbet" noemen?
Nou, dat zou ik sowieso niet accepteren; dat is gewoon verkeerd.

Maar ijs in zo'n glazen geval vind ik, ook als het goed is, niet het beste idee. Ik wil gewoon een bord. Ik eet niet graag uit bekers.
Oud 19-02-2014, 20:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mja, dat is gewoon tuig; voor de muur ermee.

Zo denk ik ook over twee vieze vrouwen met een pittig kapsel die in mijn geboortedorp patat haalden en bediend werden door een Aziatisch meisje, en toen zei de één tegen de ander: "Kijk, patat zondelll." Die wil ik dan zo graag met hun gezicht tegen hun glas cola duwen, van bovenaf, tot het breekt. Dat lijkt me heel bevredigend om te doen. Maar ja, mag niet hè.
Dat is vast de doelgroep van Gordon.

Ik kan me er ook vrij pissig om maken dat mijn vader m'n ex-huisgenote steevast 'Ling-Ling' noemde, alleen omdat ze er aziatisch uitziet. Maar ja, mijn vader kan ik dan niet met z'n hoofd ergens tegenaan slaan.
Oud 19-02-2014, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat zou ik sowieso niet accepteren; dat is gewoon verkeerd.

Maar ijs in zo'n glazen geval vind ik, ook als het goed is, niet het beste idee. Ik wil gewoon een bord. Ik eet niet graag uit bekers.
Theodoor kan het meeste sorbetijs wel hebben maar de meeste "sorbet" op de kaart van goedkopere restaurants is vanille ijs met blikfruit

Ik vind ijs sowieso meer iets voor 's middags, niet na het eten.
Oud 19-02-2014, 21:02
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Theodoor kan het meeste sorbetijs wel hebben maar de meeste "sorbet" op de kaart van goedkopere restaurants is vanille ijs met blikfruit

Ik vind ijs sowieso meer iets voor 's middags, niet na het eten.
Ik vind echt sorbet wel goed voor als toetje. Een ijsje, met een hoorn, kan wat mij betreft elk moment van de dag, maar vooral een flinke tijd na het avondeten.
Oud 19-02-2014, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op de verjaardag van mijn oom zei mijn tante over haar internetgebruik: "Ik verwijder iedere dag de cookies."
Mijn moeder: "De cookies? Maar... waarom verwijder je de cookies?"
Tante: "Omdat ik niet wil dat ie alles onthoudt."
Moeder: "Oh."
Ik: "Je weet niet wat cookies zijn, of wel?"
Moeder: "Jawel, maar... nee."

Vooral haar toon maakte het grappig.
Afgelopen weekend legde ik aan een vriendin uit hoe je Hola moet installeren, zodat ze ook BBC I-Player kan kijken enzo.
Ik: "Het is een extensie voor Chrome. Je hoeft 't alleen maar te installeren en je bent zo goed als klaar."
Zij: "Ik heb geen idee wat je nu allemaal zegt."
Ik: "Uh...Een soort van app...die je installeert voor...Chrome?"
Zij: "Wat is Chrome?"
Ik: "Je browser."
Zij: "Wat is een browser?"
Ik: "Dat waar je mee internet"
Zij: "Oh, ik klik altijd gewoon op die blauwe 'e' en dan werkt 't."
Ik: ""

Daarna werd ze boos op me, want 'Ja, hoe moet ik dat nou weten?!'. Nou eh, door om je heen te kijken en te luisteren naar dingen. Ze werkt ook nog eens met computers.
Ik moest haar eerder ook al eens uitleggen wat mb's en gb's zijn en dat 40 gb heus wel genoeg is om een film mee down te loaden.

Ik snap niet hoe iemand van mijn leeftijd deze shit niet kan weten. Srsly. "Ja, als er wat kapot is aan m'n laptop dan ken ik altijd wel mensen die 'm komen maken."

Ik wil haar soms slaan. Nou ja...vaak. En dit jaar gaat ze weer mee op vakantie. 3 weken dit keer. Lord, save me.
Oud 19-02-2014, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vind echt sorbet wel goed voor als toetje. Een ijsje, met een hoorn, kan wat mij betreft elk moment van de dag, maar vooral een flinke tijd na het avondeten.
Ja ik vind het ook wel gek van mezelf, maar ik heb na het eten nooit zin in ijs of het moet drukkend warm zijn.
Oud 19-02-2014, 21:07
Verwijderd
Van dat weer dat het vannacht gaat onweren. Eerst een pizza, dan een stukje lopen naar de ijszaak en daar een ijsje eten.
Oud 19-02-2014, 21:08
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja ik vind het ook wel gek van mezelf, maar ik heb na het eten nooit zin in ijs of het moet drukkend warm zijn.
Ook niet op vakantie als je terugloopt van een restaurant en andere mensen een ijsje ziet eten?
Oud 19-02-2014, 21:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
Afgelopen weekend legde ik aan een vriendin uit hoe je Hola moet installeren, zodat ze ook BBC I-Player kan kijken enzo.
Ik: "Het is een extensie voor Chrome. Je hoeft 't alleen maar te installeren en je bent zo goed als klaar."

Daarna werd ze boos op me, want 'Ja, hoe moet ik dat nou weten?!'. Nou eh, door om je heen te kijken en te luisteren naar dingen. Ze werkt ook nog eens met computers.
Ik moest haar eerder ook al eens uitleggen wat mb's en gb's zijn en dat 40 gb heus wel genoeg is om een film mee down te loaden.

Ik snap niet hoe iemand van mijn leeftijd deze shit niet kan weten. Srsly. "Ja, als er wat kapot is aan m'n laptop dan ken ik altijd wel mensen die 'm komen maken."

Ik wil haar soms slaan. Nou ja...vaak. En dit jaar gaat ze weer mee op vakantie. 3 weken dit keer. Lord, save me.

Tja. miljoenen mensen hebben hun rijbewijs en weten niet hoe een auto werkt. Laat niet weg dat wat basiskennis niet mag ontbreken. Maar goed, computers zijn ook ondoorgrondelijke systemen tenzij je er wat tijd in investeert; het is niet dat je naar zo'n ding kan kijken en op basis van wat observaties kan zeggen dat je snapt hoe het werkt.
Oud 19-02-2014, 21:10
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Ik vind het altijd wel leuk als mensen dingen niet weten. Zolang ze maar niet doen alsof ze het wel weten.
Oud 19-02-2014, 21:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

.
Wat voor werk met computers dan? Camgirl?
Oud 19-02-2014, 21:11
Turk February
Turk February is offline
Vandaag vroeg iemand op het werk wat er gebeurt als je omhoog springt in de metro, en hij remt terwijl je in de lucht bent. Of je dan ergens anders neerkomt dan waar je stond. Toen begonnen mensen met heel veel overtuiging hun ter plekke bedachte antwoord te geven. Daar kan ik slecht tegen.
Oud 19-02-2014, 21:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
Vandaag vroeg iemand op het werk wat er gebeurt als je omhoog springt in de metro, en hij remt terwijl je in de lucht bent. Of je dan ergens anders neerkomt dan waar je stond. Toen begonnen mensen met heel veel overtuiging hun ter plekke bedachte antwoord te geven. Daar kan ik slecht tegen.

Ik en een collega gooien er tijdens de lunch op kantoor wel eens van dat soort vragen in; puur om te kijken wat men antwoord om daar dan stilletjes om te kunnen lachen
Oud 19-02-2014, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ook niet op vakantie als je terugloopt van een restaurant en andere mensen een ijsje ziet eten?
Ja als het dan heel warm is kan het
Oud 19-02-2014, 21:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja als het dan heel warm is kan het
Ja. Dat dacht ik.
Oud 19-02-2014, 21:21
Carn
Carn is offline
of voor de lunch even een ietwat obscure Wikipediapagina rondmailen naar enkele collega's en daar dan zogenaamd 'toevallig' over beginnen te praten tijdens de lunch en vooral veel feitjes roepen.

Jaja, goeiiieeesmorgens wat hebbennn we toch een plezier.
Oud 19-02-2014, 21:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tja. miljoenen mensen hebben hun rijbewijs en weten niet hoe een auto werkt. Laat niet weg dat wat basiskennis niet mag ontbreken. Maar goed, computers zijn ook ondoorgrondelijke systemen tenzij je er wat tijd in investeert; het is niet dat je naar zo'n ding kan kijken en op basis van wat observaties kan zeggen dat je snapt hoe het werkt.
Tuurlijk, ik snap best dat iemand niet goed is in computers fixen of snappen hoe het van binnen allemaal werkt, maar van een jong persoon die houdt van films en TV etc, verwacht ik ook dat ze de term 'browser' en 'gigabyte' wel eens heeft gehoord. Eveneens dat ze weet wat google chrome is, want imo is dat echt superbasic. Het staat in de krant, ze hebben 't er vaak over op TV, mensen praten erover... Ik vraag me nu dus bijv. af hoeveel grappen ze mist in comedyshows, omdat ze dit soort basic references niet snapt.
Ik vind 't typisch.
Citaat:

Ik vind het altijd wel leuk als mensen dingen niet weten. Zolang ze maar niet doen alsof ze het wel weten.
Ja, dat doet ze dus soms wel. En dan doen alsof ik debiel ben omdat ik zeg dat het niet is wat zij denkt.
(Bijvoorbeeld de discussie die ik ooit met haar had over Erykah Badu: "Ja die van dat Tyrone liedje!", "Die heet Erykah Badu", "NEE, dat kan niet, op mijn mp3 stond het anders! En zo'n mens heet toch geen Erika! Pfff")

Citaat:
Wat voor werk met computers dan? Camgirl?
lolnee, ze werkt voor een heel groot en bekend camera/printer bedrijf. Daar werkt ze op een kantoor, waar ze computers moet gebruiken om bijv. contact op te nemen met klanten. Dus geen IT ofzo, maar alsnog verbaast 't me dat iemand die elke dag een computer gebruikt er niks van weet. Haar manier van googelen is ook vrij bijzonder (bijv zoekterm: "Mijn mp3 speler is kapot, wat moet ik nu doen?").
Oud 19-02-2014, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan valt het nog goed mee. De toneelmusical heb ik nooit gezien.
Dit is met de originele cast en het is zo mooi. Colm wilkinson is fantastisch.

Ik kreeg ineens veel meer verantwoordelijkheid op mijn werk vandaag, heel erg gaaf. Jk ben er zo trots op alleen zo jammer dar een van mijn cliënten letterlijk doodziek is.
Oud 19-02-2014, 21:27
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Tuurlijk, ik snap best dat iemand niet goed is in computers fixen of snappen hoe het van binnen allemaal werkt, maar van een jong persoon die houdt van films en TV etc, verwacht ik ook dat ze de term 'browser' en 'gigabyte' wel eens heeft gehoord. Eveneens dat ze weet wat google chrome is, want imo is dat echt superbasic. Het staat in de krant, ze hebben 't er vaak over op TV, mensen praten erover...
Mja mja mja, ik weet niet hoor. Die zaken vind ik niet echt een argument. Mijn ouders verwijten mij ook weleens onder een steen te leven omdat ik niet weet dat een of andere schaatser de Olympische Spelen heeft gewonnen.

Citaat:
Ja, dat doet ze dus soms wel. En dan doen alsof ik debiel ben omdat ik zeg dat het niet is wat zij denkt.
(Bijvoorbeeld de discussie die ik ooit met haar had over Erykah Badu: "Ja die van dat Tyrone liedje!", "Die heet Erykah Badu", "NEE, dat kan niet, op mijn mp3 stond het anders! En zo'n mens heet toch geen Erika! Pfff")
Hmja, dat gaat ver.
Oud 19-02-2014, 21:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dit is met de originele cast en het is zo mooi. Colm wilkinson is fantastisch.
Door de associatie met die film kan ik niet echt meer naar die muziek luisteren (voor zover ik dat deed).
Oud 19-02-2014, 21:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mja mja mja, ik weet niet hoor. Die zaken vind ik niet echt een argument. Mijn ouders verwijten mij ook weleens onder een steen te leven omdat ik niet weet dat een of andere schaatser de Olympische Spelen heeft gewonnen.
Het verbaasde me net wel dat je de term all-inclusive niet schijnt te kennen
Oud 19-02-2014, 21:32
Verwijderd
Citaat:
lolnee, ze werkt voor een heel groot en bekend camera/printer bedrijf. Daar werkt ze op een kantoor, waar ze computers moet gebruiken om bijv. contact op te nemen met klanten. Dus geen IT ofzo, maar alsnog verbaast 't me dat iemand die elke dag een computer gebruikt er niks van weet. Haar manier van googelen is ook vrij bijzonder (bijv zoekterm: "Mijn mp3 speler is kapot, wat moet ik nu doen?").
Jezus, nu wil ik haar ook slaan. Denk na, Google is geen vraagbaak, doos.
Oud 19-02-2014, 21:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zou iemand niet afrekenen op het niet kennen van een sporter, of acteur of muzikant, want daar kunnen je interesses niet liggen. Ik weet ook niks over sport. Maar als je een computer gebruikt, je zit veel op internet en je kijkt programma's als 'the big bang theory' (kuch), dan ga ik ervan uit dat je iig wel eens een flauw grapje over Internet Explorer hebt gehoord, of op z'n minst weet wat een browser is.
Het is meer haar instelling waar ik een beetje moeite mee heb. Bijvoorbeeld: Ik had het over een TV programma wat vrij bekend is bij comedy nerds, al 10 jaar oud en wat in haar 'line of interest' ligt. Toch had ze er nog nooit van gehoord.
Nou ja, dat kan. Ik zei "Ik post er vrij veel van op tumblr, mss heb je 't wel eens langs zien komen" en haar antwoord daarop was "Nee, want als ik 't niet ken, dan scroll er ik gewoon langs".
Zo leer je toch nooit wat nieuws kennen?

Anyway, dit is een persoon die me al geruime tijd nogal op de zenuwen werkt, dus alles wat ik over haar post zal niet zo objectief zijn.
Oud 19-02-2014, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders verwijten mij ook weleens onder een steen te leven omdat ik niet weet dat een of andere schaatser de Olympische Spelen heeft gewonnen.
Oja. Twee collega's riepen gisteren in het voorbijgaan "KRAMER HEEFT ZILVER!!!!!! " naar me, waar ik op antwoordde met een vertraagd '...OLYMPISCHE SPELEN!' op een toon waar je mij 'IS HET ONDERWEP! DENK IK!' achteraan hoorde denken. Dat was ook lachen gieren brullen.
Oud 19-02-2014, 21:49
Verwijderd
Oud 19-02-2014, 21:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jezus, nu wil ik haar ook slaan. Denk na, Google is geen vraagbaak, doos.
Vriendinnen vragen me wel eens waarom ik nog bevriend met haar ben. Tsja, ik ken haar al lang en soms is't wel gezellig.

Maar als ik 't dan bijv. heb over een website, 'eerste hit op google' en zij wordt boos op me omdat ze 't niet kan vinden en denkt dat ik allemaal rare dingen heb lopen intikken, dan wil ik 'r slaan.

"Hoe kom je bij die pagina?!"
"Nou je gaat naar *site* en tikt in 'zus en zo'"
"Dat werkt bij mij niet hoor! Ik zie niks. "
"Uh, dat balkje rechtsboven, daar typ je 'zus en zo' in..."
"NOU, BIJ MIJ DOET 'IE 'T NIET! "
"Hoe schrijf jij 'zus en zo'?"
"z.u.z.i.n.z.o.o.w."
""
Oud 19-02-2014, 21:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 19-02-2014, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Vriendinnen vragen me wel eens waarom ik nog bevriend met haar ben. Tsja, ik ken haar al lang en soms is't wel gezellig.

Maar als ik 't dan bijv. heb over een website, 'eerste hit op google' en zij wordt boos op me omdat ze 't niet kan vinden en denkt dat ik allemaal rare dingen heb lopen intikken, dan wil ik 'r slaan.

"Hoe kom je bij die pagina?!"
"Nou je gaat naar *site* en tikt in 'zus en zo'"
"Dat werkt bij mij niet hoor! Ik zie niks. "
"Uh, dat balkje rechtsboven, daar typ je 'zus en zo' in..."
"NOU, BIJ MIJ DOET 'IE 'T NIET! "
"Hoe schrijf jij 'zus en zo'?"
"z.u.z.i.n.z.o.o.w."
""
Nu snap ik waarom ik dat soort mensen aan de telefoon had vorige week. Blijkbaar zijn er meer mensen zo dan ik dacht
Oud 19-02-2014, 21:58
Verwijderd
Van die mensen die een filmpje zoeken op youtube en dan eerst naar google.nl gaan om daar 'you tube' te zoeken. Asdfggfdmdjdjfj
Oud 19-02-2014, 21:59
Verwijderd
En dan de browser afsluiten en weer opnieuw opstarten om iets anders in de browser te gaan doen.
Verwijderd
Citaat:
Van die mensen die een filmpje zoeken op youtube en dan eerst naar google.nl gaan om daar 'you tube' te zoeken. Asdfggfdmdjdjfj
hahaha, ik doe dat weleens, maar ik ben me wel bewust van mijn soms omslachtige internetgedrag hoor, dat scheelt al.
Verwijderd
Citaat:
Door de associatie met die film kan ik niet echt meer naar die muziek luisteren (voor zover ik dat deed).
Dat kan ik me voorstellen, ik luister al naar dieversie vanaf mijn tiende. Dus ach. Die film, die is er ook nog, zeg maar.
Oud 19-02-2014, 22:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hahaha, ik doe dat weleens, maar ik ben me wel bewust van mijn soms omslachtige internetgedrag hoor, dat scheelt al.
Dan mag 't, idd.

Gekke of andere gewoontes zijn prima, als je maar niet gaat doen alsof andere mensen debiel zijn omdat ze 't niet op jouw manier doen.
Oud 19-02-2014, 22:06
Verwijderd
Nog erger, in plaats van gewoon het topic te f5'en klik ik altijd eerst op 'Spring naar de Kantine', en dan klik ik het topic weer opnieuw aan als ik zie dat er nieuwe posts zijn

Op een of andere manier voelt dat bevredigender, als ik zie dat het topic dikgedrukt staat.
Oud 19-02-2014, 22:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat vind ik lief.
Oud 19-02-2014, 22:19
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het verbaasde me net wel dat je de term all-inclusive niet schijnt te kennen
Die term kende ik wel, ik wist alleen nooit precies wat het inhield. Of er ook massages bij komen kijken ofzo. Ondanks mijn middenklasse-achtergrond ben ik opgegroeid met sobere nothing inclusive vakanties.
Oud 19-02-2014, 22:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat kan ik me voorstellen, ik luister al naar dieversie vanaf mijn tiende. Dus ach. Die film, die is er ook nog, zeg maar.
Die film is wel een groot ding voor mij. Ik heb niks met Les Mis, verder, maar die film vind ik zo'n apart gedrocht op alle fronten.
Oud 19-02-2014, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Die film is wel een groot ding voor mij. Ik heb niks met Les Mis, verder, maar die film vind ik zo'n apart gedrocht op alle fronten.
Ik heb alles met Les Mis en niks met de film. Maar ik heb er ook niks tegen. Waarom jij wel, wat is, buiten de muziek/het zingen, het ergste aan die film?
Oud 19-02-2014, 23:15
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb alles met Les Mis en niks met de film. Maar ik heb er ook niks tegen. Waarom jij wel, wat is, buiten de muziek/het zingen, het ergste aan die film?
De cinematografie is denk ik het ergste, maar ook de manier waarop het verhaal verteld wordt en de manier waarop bepaalde acteurs zingen.
Oud 19-02-2014, 23:37
Verwijderd
Weet je wat lastig is, als je al internettend wegloopt van een wifispot en dan honderd meter een-bolletje-is-geen-bolletje wifi hebt voor je 3g het overneemt en je weer verder kunt.
Oud 19-02-2014, 23:37
Verwijderd
/firstworldproblems
Oud 19-02-2014, 23:39
Verwijderd
Of als je uren niets doet op je werk en er dan een uur voor je klaar bent een patiënt komt met een complex probleem waar je tweeënhalf uur mee bezig bent, dat is ook lastig. Vooral als die patiënt al anderhalf uur eerder was aangekondigd en in dezelfde stad als het ziekenhuis woont.
Oud 20-02-2014, 07:01
Qimm
Qimm is offline
Dat is een bekend fenomeen. Hier komen de mensen die als laatst geplanned staan vaak te laat en dan is het vaak ook erg uitgebreid.
Oud 20-02-2014, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Nog erger, in plaats van gewoon het topic te f5'en klik ik altijd eerst op 'Spring naar de Kantine', en dan klik ik het topic weer opnieuw aan als ik zie dat er nieuwe posts zijn

Op een of andere manier voelt dat bevredigender, als ik zie dat het topic dikgedrukt staat.
Dit doe ik ook altijd. Maar dat is uit gewoonte, met mijn telefoon kan ik niet F5en.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten