Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2015, 10:34
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Spoiler

Dit is wat er uit kwam.
Ik vind 'm een baas!
Oud 08-05-2015, 10:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Heel goed van je. Problemen lossen het beste op in alcohol.
In Nijmegen gaat het prima, druk aan de studie. En in mij is het rustig, maar wie weet dat vanavond daar verandering in komt.
Oud 08-05-2015, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Toch een beetje tegenvallend.
Hij voldeed niet aan mijn verwachtingen (groen, lange nek) maar desalniettemin vind ik m een schatje!
Oud 08-05-2015, 10:52
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Spoiler

Dit is wat er uit kwam.
Oud 08-05-2015, 11:04
Durian
Durian is offline
Hahaha Nardin
Oud 08-05-2015, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Matig, maar dat ga ik vanavond verhelpen met alcohol. Hoe is de leven in nijmegen? Of in jou?
You treat the outside wounds with rubbing alcohol and the inside wounds with drinking alcohol
Oud 08-05-2015, 11:19
Smaug
Smaug is offline
Rijles ging echt vet goed
Oud 08-05-2015, 11:27
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
You treat the outside wounds with rubbing alcohol and the inside wounds with drinking alcohol
Oud 08-05-2015, 11:28
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Rijles ging echt vet goed
niceeeeeeeeeeeee
Oud 08-05-2015, 12:16
Verwijderd
Ik luister echt te veel muziek Zit al de hele tijd met verschillende nummers in mn hoofd...
Oud 08-05-2015, 12:19
Abby.
Abby. is offline
Ik heb net voor het eerst sinds tijden weer eens geJilliand. En niet eens gewoon Shred, maar Ripped. Het viel me zwaar
Oud 08-05-2015, 12:25
Macrador
Macrador is offline
Gewat
Oud 08-05-2015, 12:25
Elin3
Elin3 is offline
Dapper Abs Ik vond dat ik was aan mijn conditie moest gaan doen, maar dat komt ook niet zo van de grond.
Oud 08-05-2015, 12:29
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wilde na het verhuizen weer verder gaan met Jillian. Maar toen ging ik een huis wonen met houten vloeren
Oud 08-05-2015, 12:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dapper Abs Ik vond dat ik was aan mijn conditie moest gaan doen, maar dat komt ook niet zo van de grond.
Het komt bij mij al maanden niet van de grond. Ik ben ook echt dikker dan ooit Maar daar moet onderhand eens verandering in komen. Is het voornemen voor 2015 niet gelukt, dan maar voor mijn 30e levensjaar
Oud 08-05-2015, 12:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wilde na het verhuizen weer verder gaan met Jillian. Maar toen ging ik een huis wonen met houten vloeren
Haha. Dat was ook precies waarom ik op mijn kamer niet willen Jillian'en als mijn huisgenootje thuis was. Hier thuis kan het prima, behalve dat mijn hoofd er niet naar staat
Oud 08-05-2015, 12:32
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja, dat probleem ken ik wel. Ik vind 's avonds Jilliannen heel fijn, maar vloertechnisch en vooral dus buurtechnisch kan dat gewoon echt niet
Oud 08-05-2015, 12:32
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het komt bij mij al maanden niet van de grond. Ik ben ook echt dikker dan ooit Maar daar moet onderhand eens verandering in komen. Is het voornemen voor 2015 niet gelukt, dan maar voor mijn 30e levensjaar
Dik worden doe ik gelukkig (nog) niet, maar ik heb echt geen conditie meer. Als ik even voor de trein moet rennen sta ik al te hijgen een duurt het wel even voor mijn hoofd niet meer knalrood is en mijn ademhaling weer snapt dat ik niet dood hoef.
Oud 08-05-2015, 12:33
Macrador
Macrador is offline
Is Jillian een gedeelde gigolo?
Oud 08-05-2015, 12:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jillian is een tiran die workout-video's heeft.
Oud 08-05-2015, 12:37
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zoiets. In onze Jillian-app zijn we wel allemaal een beetje verliefd op haar <3 Maaike sann Lieveheersbeest Pancakes naamzoek.
Oud 08-05-2015, 12:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Dik worden doe ik gelukkig (nog) niet, maar ik heb echt geen conditie meer. Als ik even voor de trein moet rennen sta ik al te hijgen een duurt het wel even voor mijn hoofd niet meer knalrood is en mijn ademhaling weer snapt dat ik niet dood hoef.
Mja, dik worden heeft natuurlijk ook met mijn voedselpatroon te maken En niet te vergeten mijn bierconsumptie
Oud 08-05-2015, 12:40
Elin3
Elin3 is offline
Misschien moet ik weer gewoon gaan wandelen. Gewoon lekker naar buiten en bij slecht weer gewoon binnen die Youtube video's waarbij je binnen gewoon een paar mile kan lopen.
Oud 08-05-2015, 12:42
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mja, dik worden heeft natuurlijk ook met mijn voedselpatroon te maken En niet te vergeten mijn bierconsumptie
Ik eet ook structureel te veel (al snoep ik weer niet ongelofelijk veel, paar stukjes chocola, nooit koekjes en soms chips), alleen mijn (zo goed als afwezige) bierconsumptie zal echt geen invloed hebben herp:
Oud 08-05-2015, 12:48
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Misschien moet ik weer gewoon gaan wandelen. Gewoon lekker naar buiten en bij slecht weer gewoon binnen die Youtube video's waarbij je binnen gewoon een paar mile kan lopen.
Hoe kun je binnen een paar mile lopen? Om je nachtkastje heen?
Oud 08-05-2015, 12:52
Miekje*
Miekje* is offline
Ik word gelukkig ook nog niet dik *afklopt* En mijn conditie is zo slecht nog niet. Anders zou ik er wel echt iets aan gaan doen, denk ik
Oud 08-05-2015, 12:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nu weer ziek thuis zijn is niet goed voor mijn conditie maar het is even niet anders gelukkig heb ik ook geen trek in eten.
Oud 08-05-2015, 13:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe kun je binnen een paar mile lopen? Om je nachtkastje heen?
Op je plek, heel vreemd concept maar het voelt echt of je een enorm eind gelopen hebt! Voorbeeldvideo:
Oud 08-05-2015, 13:11
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik heb net voor het eerst sinds tijden weer eens geJilliand. En niet eens gewoon Shred, maar Ripped. Het viel me zwaar
Citaat:
Gewat
Oud 08-05-2015, 13:24
zoef de haas
zoef de haas is offline
Het is als Nederland in beweging on crack
Oud 08-05-2015, 13:24
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Op je plek, heel vreemd concept maar het voelt echt of je een enorm eind gelopen hebt! Voorbeeldvideo:
[filmpje]
Grappig. Ik ga dat eens doen.
Oud 08-05-2015, 13:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Grappig. Ik ga dat eens doen.

Ik doe het ook wel eens met een hele groep vriendinnen tegelijk, in zo'n sportzaal met spiegelwand. Erg amusant
Oud 08-05-2015, 13:32
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
.
Ja, of je leest even verder.
Oud 08-05-2015, 13:41
Verwijderd
Oppassen op mn neefje omdat hij niet mee wil winkelen
Oud 08-05-2015, 13:48
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oppassen op mn neefje omdat hij niet mee wil winkelen
Hoe oud je is neefje?
Oud 08-05-2015, 13:52
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Citaat:
Hoe oud je is neefje?
Oud 08-05-2015, 13:57
Verwijderd
Waarom is mijn apitheekjuffrouw al 42 minutenbezig met mijn medicijnen?
Oud 08-05-2015, 14:03
Axel11
Axel11 is offline
Pff
Oud 08-05-2015, 14:04
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Apotheken zijn vaak zo traaaaaaaaaag...
Oud 08-05-2015, 14:14
Verwijderd
gvd mn vlucht is gecancelled van stockholm naar lisboa, dikke delays, moet nu via londen. GVD ASDASDASDASDASD

KKSTAKING, KKPORTUGEZEN
Oud 08-05-2015, 14:34
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, mijn bacteriekweekunit staat in het raamkozijn Nu een paar maanden wachten.
Oud 08-05-2015, 14:34
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
[filmpje]
Ik heb dit zojuist gedaan
Oud 08-05-2015, 14:37
Knitten.
Knitten. is offline
*kusjeplak*

Ik had vanochtend tentamen na één dag geleerd te hebben en volgens mij heb ik hem met hakken over de sloot gehaald. Maar gezien de hoeveelheid klachten die het regent op facebook zal de normering nog wel worden aangepast, dus dan is het al een stuk chiller
Koekje
Koekje is offline
Woohoo
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb vanavond een verjaardag waar ik eigenlijk niet zo veel zin in heb. En als ik ga moet ik nog een cadeau'tje kopen vanmiddag.
Oud 08-05-2015, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud je is neefje?
5 en hij is nog drukker als ik
Oud 08-05-2015, 14:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Als ik iets niet direct nodig heb, breng ik het recept langs en ga ik het de volgende dag of week ophalen want ik zit daar altijd zolang te wachten
Oud 08-05-2015, 14:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Zo, mijn bacteriekweekunit staat in het raamkozijn Nu een paar maanden wachten.
Hoe heb je dat gemaakt?
Oud 08-05-2015, 14:57
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als ik iets niet direct nodig heb, breng ik het recept langs en ga ik het de volgende dag of week ophalen want ik zit daar altijd zolang te wachten
Mijn huisarts stuurt altijd gelijk het recept door. Vaak duurt het dan niet zo lang als ik het eenmaal kom ophalen.
Oud 08-05-2015, 15:03
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
5 en hij is nog drukker als ik
dan

Regels voor berichten