Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Axeltje, jij weet toch ook wel dat genoeg bedrijven/organisaties/scholen/etc leunen op de goodwill van medewerkers en/of gewoontes en het niet altijd even nauw nemen met de CAO afspraken. Natuurlijk kan je daar als medewerker naar verwijzen en moeilijk over gaan doen, maar je moet maar net de organisatie treffen waar men wel braaf alle regels hanteert. Ik kan me voorstellen dat bij kleinere organisaties simpelweg zaken minder goed geregeld zijn en er dus extra inzet nodig is. Natuurlijk kan je altijd zelf bepalen om ergens anders te gaan werken, maar dat is niet altijd zomaar een optie.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik verveel me alleen heel af en toe als Wolter per sé voetbal wil kijken ofzo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb even gezocht ondertussen en op in ieder geval circa 35 van de 45 scholen in mijn organisatie komen de vrijdag voor de zomervakantie pas de eerste docenten naar school en die scholen presteren prima
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn schoonmoeder werkt in het basisonderwijs en heeft vanaf volgend jaar ook nog 'maar' vijf weken zomervakantie. Zij had het erover dat het verandert was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarnaast is dit een drogreden natuurlijk. Laatst gewijzigd op 07-07-2015 om 12:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is in het onderwijs niet hard werken en als eerste graads docent in een LD functie kom je met meer geld thuis dan een piloot (70K per jaar). Daar moet je dan 780 uur per jaar (exclusief leeftijdscorrectie) voor voor de klas staan. En maar klagen dat het zo zwaar is dat onderwijs, echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben net naar een andere opticien overgestapt omdat ik bij de vorige niet tevreden was. Tering, wat een prutsers ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Btw, los van dit alles, want ergens voel ik me ook gewoon terecht wel aangesproken: ik werk denk ik ongeveer twee keer zoveel uur als waar ik voor betaald word. En daarbij heb ik het dan over voorbereidingen, organisatie, overleggen, extra klusjes voor de marketing en andere randprogramma's om theater een beetje op de kaart te zetten. Ik zou het ook niet kunnen doen, maar om te beginnen was ik dan niet gepromoveerd tot "senior docent" en was ik zelfs al ontslagen na m'n eerste jaar ben ik bang, en was de theaterafdeling waarschijnlijk al wel ingestort ook. Maar goed, dan heb je het ook wel over een heel kleine en vooral kwetsbare organisatie. |
![]() |
|
|