Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Gisteravond nog even langs de kerk om een Slowpoke af te leveren. Op de verder lege parkeerplaats een dikke auto met 4 gasten die met hun smartphone bezig waren. Wij iets verderop parkeren en proberen het level van de gym op te krikken. Even later kwam die auto naast ons staan, raampje ging open en een gast vroeg 'Jullie zijn blauw? Zullen we nog ff helpen?'. Binnen een paar minuten zat de gym 2 levels hoger, want 'zo is Mystic'.
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
Cheaters beginnen wel een beetje te vervelen. Hier in het dorp vlakbij is 1 gym. Ver weg van alle huizen en je kunt er maar van 1 kant bij. Elke keer als je die gym overneemt wordt ie overgenomen door een dragonite van 3400 zonder dat er iemand ook maar in de buurt staat
![]()
||
Citaat:
![]() Vandaag werd mijn gym aangevallen (1 jongen tegen level 7), waar 'wij' al een week stonden. Dus ik wilde toen ook snel een pokemon erin gooien toen het leeg werd, maar was net te laat omdat app vastliep. Maar goed, ik sta er weer in. ![]() MIJN gym. ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Inderdaad incubators. XP voor elk ei dat uitkomt, plus kans op nieuwe (zeldzame) Pokémon.
Tip: gebruik de gekochte/gekregen incubators met 3 uses voor de 10km en 5km en die met oneindig gebruik voor de 2km, zo haal je het meeste uit de tijdelijke incubators.
|
Incubators zijn leuk, maar duur en zeer beperkt levensduur.
Upgrades zijn permanent. ![]() Lucky eggs zijn ook wel leuk, maar hoe vaak kan je die nou efficiënt gebruiken? De rest is sowieso verspilling. Ik zou eerst zowel tas als opslag 1x opwaarderen, daarna enkel incubators. Tenzij je echt nooit je opslag of tas volkrijgt of nooit items tekort komt.
|||
Citaat:
Als je 10 pokemon per dag vangt, heb je natuurlijk niks aan eenderwelke upgrade. Citaat:
||
Citaat:
|
Zo werkt dat niet he. Je communiceert dat soort dingen doorgaans pas als je de aard en de oplossing van het probleem weet, en dan moeten er nog regressietests gedaan worden om te zien of zo'n fix de boel niet verder sloopt.
|
lijkt me een beetje afhankelijk van hoe je je framework hebt ingericht ;v Maar goed, het ging mij natuurlijk om de 'jezusteringjantje als ze dit al 2 dagen weten waarom is het dan niet meteen gefixt' attitude die je vaak ziet/hoort/leest als het gaat om software
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Best betaalde bijbaantje! Scholier10 | 72 | 22-08-2018 07:18 | |
Onzin |
Pokémon GO #3 Mr Soija | 500 | 21-03-2017 17:07 | |
Onzin |
Pokemon Go #2 Mr Soija | 500 | 25-09-2016 19:51 | |
Onzin |
[Pokemon Go] Welk team heb jij gekozen? En waarom? Mr Soija | 17 | 29-07-2016 08:46 |