Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2016, 19:16
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat is het Twents accent toch lelijk
Mwoah, Ik ken ergere accenten. Twents kan bij de juiste persoon nog wel schattig zijn.
Oud 04-08-2016, 19:28
Yne
Yne is offline
Ik vind het een leuk accent!
Oud 04-08-2016, 19:29
Yne
Yne is offline
Een Fries accent is pas lelijk. De taal zelf vind ik dan wel weer mooi
Oud 04-08-2016, 19:41
Verwijderd
Ikkkk had het voor de zomer een beetje verneukt op het werk en moest flink aan de slag met allemaal verslagen en zelfreflectie en weetikwatallemaal voor shit. Ik ben nu dus een ontzettende inhaalslag aan het maken en mijn begeleidster zei vanmiddag "Niet te moeiiljk doen, je neemt het plan wat er ligt gewoon over. Je bent al zo hard aan het werk, je moet het je zelf ook niet moeilijker maken dan nodig" en dat was zo tof want als ze vindt dat ik er de kantjes van af loop, zou ze dat echt niet zeggen maar nog iets extra moeilijks verzinnen. Zo tof
Oud 04-08-2016, 19:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ze zien heus ook wel dat je passie voor je werk hebt, het goed doet en de cliënten in goede handen zijn bij je.
Oud 04-08-2016, 19:58
Holland Oates
Holland Oates is offline
Je werkt ook fucking hard. Als ze had gebitcht op je was ik wel effe langsgekomen met een honkbalknuppel.
Oud 04-08-2016, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Veel plezier! Jullie hadden zo'n verrassingsreis gedaan toch?
Ja!
Citaat:
Ikkkk had het voor de zomer een beetje verneukt op het werk en moest flink aan de slag met allemaal verslagen en zelfreflectie en weetikwatallemaal voor shit. Ik ben nu dus een ontzettende inhaalslag aan het maken en mijn begeleidster zei vanmiddag "Niet te moeiiljk doen, je neemt het plan wat er ligt gewoon over. Je bent al zo hard aan het werk, je moet het je zelf ook niet moeilijker maken dan nodig" en dat was zo tof want als ze vindt dat ik er de kantjes van af loop, zou ze dat echt niet zeggen maar nog iets extra moeilijks verzinnen. Zo tof
Heujj
Oud 04-08-2016, 20:16
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
:')
Oud 04-08-2016, 20:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Hoi! Gefeliciteerd knullebol!
Dankuzeer jongedame!
Oud 04-08-2016, 20:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Wat is nou 1 week vergeleken met 33 x 52 weken! Vrede zij met U en gefeliciteerd ouwe zak! Hoe istie in Osdorp city?
Chillen met de billen!
Oud 04-08-2016, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Mwoah, Ik ken ergere accenten. Twents kan bij de juiste persoon nog wel schattig zijn.
Ik vind het gewoon lillik De enige mensen bij wieik het schattig vind, zijn mensen boven de zestig die ontzettend mompelen en heel erg binnensmonds en plat praten.

Citaat:
Ik vind het een leuk accent!
Ik niet!
Citaat:
Ze zien heus ook wel dat je passie voor je werk hebt, het goed doet en de cliënten in goede handen zijn bij je.
Nou ja, ik kreeg een onvoldoende bij de beoordeling en dat was wel kut du sik moest ontzettend aan de gang. Ik liep tegen een aantal dingen aan waar ik al eerder tegen aan was gelopen, maar nu was het wel heel erg vervelend geworden en dit was de eerste keer dat iemand het kon benoemen. Bepaalde gedragspatronen die er al lang zaten, maar nog niemand (incluis ikzelf) was het gelukt om dat heel duidelijk te benoemen. En nu dus wel. Gevolg dat ik wel echt aan de slag moest om dingen te veranderen.

Citaat:
Je werkt ook fucking hard. Als ze had gebitcht op je was ik wel effe langsgekomen met een honkbalknuppel.
:lief
Oud 04-08-2016, 20:46
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Oud 04-08-2016, 20:53
Carn
Carn is offline
voor de fans, livestreampje Iron Maiden @ Wacken

http://static-cdn.arte.tv/static/wacken2016/de.html
Oud 04-08-2016, 21:17
Yne
Yne is offline
Wat nou weer zeuren?!
Oud 04-08-2016, 21:20
Carn
Carn is offline
Key & Peele <3
Oud 04-08-2016, 21:21
Yne
Yne is offline
Ik ga volgend weekend met mijn zusje vrijwilligen op een technofestival, morgen is er een soort bijeenkomst en ik kan het terrein alvast zien
Oud 04-08-2016, 21:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
voor de fans, livestreampje Iron Maiden @ Wacken

http://static-cdn.arte.tv/static/wacken2016/de.html
Oud 04-08-2016, 22:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Key & Peele <3
Ja ze zijn echt supercool, al moet je er niet te veel van achter elkaar kijken. Het ziet er allemaal teringvet uit tho.
En wist je dat Jordan Peele een tijd in Amsterdam heeft gewoond en bij Boom Chicago zat? Zou best kunnen dat ik m wel eens gezien heb.
Oud 04-08-2016, 22:06
Carn
Carn is offline
ja het is idd iets wat je moet doseren, hehe en nee, tof!
Oud 04-08-2016, 22:23
Verwijderd
Ik kijk de bnn registratie van de Zwarte Cross maar wat is die Bella Hay een vervelend mens.
Oud 04-08-2016, 23:22
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vind het gewoon lillik De enige mensen bij wieik het schattig vind, zijn mensen boven de zestig die ontzettend mompelen en heel erg binnensmonds en plat praten.
Achja, ik heb zelf ook niet het charmanste accent en zo lang het geen Amsterdams is kan ik alles wel waarderen.
Als de persoon schattig genoeg is maakt het allemaal niet uit.

M'n laatste celeb crush heeft ook een mega-oncharmant accent, maar bij hem heeft 't wel wat. Dat is wel Brits tho, dus mss ben ik wat bevooroordeeld.

Ohja btw, levensupdate: Ik heb eindelijk m'n moeder gebeld en (vaag) verteld over de vragenlijsten en ze was erg begripvol en zei ook dat ze wel een dag vrij wou nemen om een afspraak te maken met psychmevrouw. Phew. Wat een opluchting.
Oud 05-08-2016, 00:33
Verwijderd
Goed bezig oatie!
Oud 05-08-2016, 01:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Goed bezig oatie!
Thanks? Het voelt niet alsof ik iets bijzonders heb gedaan tho.
Oud 05-08-2016, 02:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat een geluk fizzle!
Oud 05-08-2016, 02:26
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat nou weer zeuren?!
Ik kwijl meteen weg bij jouw accent hoor
Oud 05-08-2016, 02:27
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Die friese muziek die je liet horen ook
Oud 05-08-2016, 02:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb zo'n spierpijn
Te lang niet gekelnerd. En ik moest een 50 litervat bier vier verdiepingen op spelen om erachter te komen dat het het verkeerde bier was eb toen moest ik opnieuw
Oud 05-08-2016, 03:39
Not for Sale
Not for Sale is offline
Yay mijn eerste 5.10 geklommen
Oud 05-08-2016, 04:42
Verwijderd
Vier warme maaltijden vandaag. En geen riem meer nodig bij de meerderheid van de broeken die ik meegenomen heb
Oud 05-08-2016, 05:21
Verwijderd
Laatste dag werken voor de verkansie
Oud 05-08-2016, 05:22
Verwijderd
HET IS FURKANSIE
Oud 05-08-2016, 05:23
Verwijderd
Ik vind van niet
Oud 05-08-2016, 05:26
Verwijderd
Mimimimimimi
Oud 05-08-2016, 05:26
Not for Sale
Not for Sale is offline
V'kanzi.
Oud 05-08-2016, 05:27
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Mimimimimimi
Ik denk dat zelfs dat de Kip niet terughaalt
Oud 05-08-2016, 05:47
Verwijderd
Citaat:
V'kanzi.
Dit is ook een goede optie
Oud 05-08-2016, 05:54
Verwijderd
Oud 05-08-2016, 07:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ohja btw, levensupdate: Ik heb eindelijk m'n moeder gebeld en (vaag) verteld over de vragenlijsten en ze was erg begripvol en zei ook dat ze wel een dag vrij wou nemen om een afspraak te maken met psychmevrouw. Phew. Wat een opluchting.
Fijn!
Oud 05-08-2016, 08:01
Verwijderd
Vanochtend, een van mijn cliënten: "mag ik jou iets vragen?"
"Ja hoor!"
"Mag ik een beetje liefde van jou?"
"Natuurlijk! Zal ik je een dikke knuffel geven?"
Met een grote lach op haar gezicht "Ja!!"

Oud 05-08-2016, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Fries wel sexy! Maar niet zo mooi als Zeeuws-Vlaams <3

GoT-spoiler:
Spoiler
Oud 05-08-2016, 09:06
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat fijn!

Woehoe, lekker weer. Ik denk dat ik zo ga scooteren naar Den Haag!
Oud 05-08-2016, 09:08
Carn
Carn is offline
Grappig. Bruce Springsteen is blijkbaar regelmatig in Valkenswaard (mijn oude hometown) te spotten. Zijn dochter traint daar op het complex van Jan Tops (springruiter). Bruce logeert zelf dan in Eindhoven en gaat dan vaak bij hetzelfde Italiaanse restaurant eten. Gisteren liep Bruce blijkbaar een kroeg met expats binnen waar een livemuziek avond was. Hij zong een liedje mee maar men herkende hem niet .
Oud 05-08-2016, 09:09
Kikaa*
Kikaa* is offline
Omg de foto's van mijn vakantie zijn best wel heel erg leuk. Wat doen jullie altijd met vakantiefoto's?
Oud 05-08-2016, 09:10
Carn
Carn is offline
Er vooral niet over praten op fora.
Oud 05-08-2016, 09:15
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Er vooral niet over praten op fora.
Jammer man!
Oud 05-08-2016, 09:20
Carn
Carn is offline
ja

maar ik doe er verder niets mee. Wil nog wel eens n keer een leuk fotoboek er van maken ofzo maar dan moet ik me echt ontzettend vervelen.
Oud 05-08-2016, 10:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Van mooie reizen maak ik een boek. Van de rest druk ik er een aantal af voor in lijstjes en een insteekding in de woonkamer.
Oud 05-08-2016, 10:17
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Omg de foto's van mijn vakantie zijn best wel heel erg leuk. Wat doen jullie altijd met vakantiefoto's?
Boek bij de appie van maken. Toch altijd leuk om te laten zien en terug te kijken. Doe ik toch wat makkelijker dan als het op de computer staat.
Oud 05-08-2016, 11:30
Yne
Yne is offline
Foto's maken doe ik bijna nooit, ook niet op vakantie, ergens wel jammer. Als ik kinderen heb ga ik wel foto's voor ze maken, mijn ouders zijn dat een beetje vergeten en het lijkt me zo leuk om meer foto's van vroegah terug te zien
Oud 05-08-2016, 11:37
Yne
Yne is offline
Citaat:
Die friese muziek die je liet horen ook
https://fy.m.wikipedia.org/wiki/Swiet_%26_Bjuster

Deze band toch?

Regels voor berichten