Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Btw, ik gebruikte gister het woord pretentieus @ werk en m'n collega zei 'omg, 'pretentieus', wat een geweldig woord!', alsof ik iets heel aparts zei ofzo. ![]()
||||
Citaat:
![]() Mensen lezen verhalen om troost en sturing uit te halen, volgens mij. En ze betrekken verhalen ook vaak op zichzelf. Je kan verantwoordelijkheid ontlopen via een paardenbloem als je een beetje je best doet. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik associeer Alt-J een beetje met mensen die naar Animal Collective gaan en dat een religieuze ervaring noemen, maar tegenwoordig kijk ik daar niet meer op neer, dus inderdaad, niks mis mee! Ik vrees dat ik Neutral Milk Hotel nu ook goed vind, Trimmie. Het album staat inmiddels op repeat. Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een stel waar ik bevriend mee ben had als trouwtekst ook een stuk uit Jeremia: Mijn plan met jullie staat vast - spreekt de HEER. Ik heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk: ik zal je een hoopvolle toekomst geven. Serieus een mooie tekst, maar wel gericht op een heel volk en als plan redding door Jezus, niet zozeer op jullie persoonlijk huwelijksgeluk ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En dat dan door alle subliminal messaging Bassie langzaam aan gebrainwashed wordt tot een sektarische zealot en na een bezoekje aan een van de vele gunstores even goed gaat huishouden. #durftedromen
||||
Citaat:
![]() En ik weet 't ook niet precies. Het ging over zo'n goede-doelen-pipo die bij ons naar de wc wou en nogal uit de hoogte deed. Dus ik zei tegen mn collega 'ik kan toch ook niet ruiken dat hij hier moet werken. Met z'n pretentieuze kam in z'n fro', en dat was blijkbaar hilarisch. ![]() Citaat:
Alt-J heb ik wel eens gezien in een klein zaaltje in Den Haag, en ik vond het toen meteen al tof klinken. Vind het wel jammer dat ze nu live zo saai zijn, maar het 1e album kan ik erg waarderen. Citaat:
|
Verwijderd
|
Één van mijn guilty forumpleasures is dat ik werkelijk waar geen enkel bandje ken dat hier genoemd wordt. Geldt niet alleen voor deze topic maar in het algemeen. En jullie spreken er over alsof het volstrekt normaal is om ze te kennen
![]() ![]() ![]() Ik denk, ik deel het gewoon met jullie. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() omdat ik iemand in zijn auto bezig zag en er een plasje onder zijn auto lag, moest ik meteen aan die malle bassie denken die toen de koelvloeistof had gebruikt om af te wassen en dat de auto het toen niet meer deed.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|