Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2016, 17:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb echt een schurfthekel aan dingen op marktplaats verkopen. Meest vreemde mensen zitten erop.
Best goede ervaringen mee, maar scheelt vast ook wat je verkoopt.
Oud 11-12-2016, 17:49
Verwijderd
Nou, dan mag jij het voortaan voor me doen.
Oud 11-12-2016, 18:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb al geen zin om overal foto's enzo van te maken
Oud 11-12-2016, 18:35
Verwijderd
Via tweakers verkoop ik wel altijd succesvol zonder gedoe.
Oud 11-12-2016, 18:35
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb spierpijn bij m'n oksels. Dat krijg je ervan als je de hele dag met een zware camera rondloopt
Oud 11-12-2016, 18:36
Verwijderd
Wat voor camera heb je dan?
Oud 11-12-2016, 18:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nou, dan mag jij het voortaan voor me doen.
Ze bedoelt dat je gebruikte buttplugs waarschijnlijk niet makkelijk kwijtraakt
Oud 11-12-2016, 18:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat voor camera heb je dan?
Canon 70D, met lens en flitser. 1,8kg samen volgens mij keukenweegschaal.
Oud 11-12-2016, 18:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe was de bruiloft?
Oud 11-12-2016, 19:25
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe was de bruiloft?
Het was leuk Er was een leuk aantal daggasten en 's avonds bij het feest was het enorm druk en gezellig. De familie van de bruid kende ik allemaal al en het gezin van mijn beste vriendin (haar ouders en zusjes) en wat andere mensen uit de kerk waren ook daggast, dus dat maakte het allemaal ook wat meer ontspannen.

En ik kreeg complimentjes van onbekenden dat ik het heel goed deed als fotograaf
Oud 11-12-2016, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ze bedoelt dat je gebruikte buttplugs waarschijnlijk niet makkelijk kwijtraakt
Oh

Citaat:
Hoe groot is die lens dan wel niet?
Oud 11-12-2016, 20:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Hoe groot is die lens dan wel niet?
Niet heel groot, het is een Sigma 17-50mm, kleine 600 gram. De body zelf is ook al 750 gram en dan de flitser nog voor de foto's binnen.
Oud 11-12-2016, 20:42
Verwijderd
Hmmmm!
Oud 11-12-2016, 23:16
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb al geen zin om overal foto's enzo van te maken
Dat duurt letterlijk een minuut.
De omschrijving bedenken vind ik vaak lastiger.

Citaat:
Ik heb echt een schurfthekel aan dingen op marktplaats verkopen. Meest vreemde mensen zitten erop.
Ik heb al aardig wat paar schoenen verkocht, en slechts 2 keer kwam er iemand langs om te passen. Met allebei geen problemen gehad. Aan de berichtjes kan je ook wel een beetje zien watvoor persoon het is (of het geen totale randdebiel is iig).
Oud 11-12-2016, 23:17
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik wil btw even huilie doen, want ik heb al zo'n lange tijd dat ik me random superlicht in m'n hoofd voel en vandaag @ werk ook weer. Ik voel me zó moe de hele tijd en moest me een paar keer echt vasthouden omdat ik anders van m'n stokkie ging.
Oud 11-12-2016, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik wil btw even huilie doen, want ik heb al zo'n lange tijd dat ik me random superlicht in m'n hoofd voel en vandaag @ werk ook weer. Ik voel me zó moe de hele tijd en moest me een paar keer echt vasthouden omdat ik anders van m'n stokkie ging.
Ben je hier mee naar de HA geweest? Ik heb iets soortgelijks en laat morgen een ECG maken om dingen uit te sluiten.
Oud 11-12-2016, 23:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, maar we dachten dat het aan m'n hormonen lag, omdat ik 3 weken lang de keihardste pms ever had, dus nu heb ik de pil om shit te reguleren. Maar ja, dat werkt dus nog niet echt.

Op zich heb ik al zó ontzettend lang random hoofdpijn/duizeligheid dat het voelt of het er gewoon bij hoort. We gaan gewoon door.
Oud 11-12-2016, 23:41
Verwijderd
Ja eh, dommie. Dat het op een gegeven moment normaal wordt, wil niet zeggen dat het dat is hè maar goed, dat heb je vast al vaker gehoord
Oud 11-12-2016, 23:46
Holland Oates
Holland Oates is offline
Het is best stom, altijd wanneer ik es besluit dat er iets moet gebeuren gaat het ineens weer een tijdje goed en vergeet ik 't. Of ik voel me prima wanneer ik bij de dokter ben.
Anyhoo, m'n klachten zijn zo vaag dat niemand er echt iets mee kan.
Oud 11-12-2016, 23:47
Verwijderd
Geen reden om er niets mee te doen, vind ik
Oud 11-12-2016, 23:47
Verwijderd
Ik ga slapennnn. Weltruste!
Oud 11-12-2016, 23:49
Holland Oates
Holland Oates is offline
Trusteeeeh!
Oud 12-12-2016, 10:34
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Trusten
Oud 12-12-2016, 10:41
Elin3
Elin3 is offline
Hallo!
Oud 12-12-2016, 10:59
Verwijderd
Hallo! Ik ga morgen naar maak de droom waar!
Oud 12-12-2016, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik registreerde alleen 70D
Oud 12-12-2016, 11:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oud 12-12-2016, 12:24
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Samen 1.8 kilo
Oud 12-12-2016, 13:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 12-12-2016, 18:06
Verwijderd
Hallo duivelskinderen
Oud 12-12-2016, 18:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
HALLO! Heeft iemand wat leuks te vertellen?
Oud 12-12-2016, 18:17
Holland Oates
Holland Oates is offline
NEE!
De trein zou 5 minuten vertraging hebben, maar dat werden er 30. Zonder het bord aan te passen. Dus ik kon ook niet effe terug naar m'n werk om warm te zitten.
Oud 12-12-2016, 18:21
Verwijderd
Hoezo warm zitten? Jij bent toch altijd heet?
Oud 12-12-2016, 18:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
NEE!
De trein zou 5 minuten vertraging hebben, maar dat werden er 30. Zonder het bord aan te passen. Dus ik kon ook niet effe terug naar m'n werk om warm te zitten.
Ja ik hoorde dat het vandaag best wel kak was met de nieuwe dienstregeling. Gelukkig ben ik vandaag thuis gebleven. Hoe was je date?
Oud 12-12-2016, 18:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hoezo warm zitten? Jij bent toch altijd heet?
Obvi, daarom voelt de buitenlucht nóg kouder.

Citaat:
Ja ik hoorde dat het vandaag best wel kak was met de nieuwe dienstregeling. Gelukkig ben ik vandaag thuis gebleven. Hoe was je date?
Nou ja, dit kwam niet door de dienstregeling, maar een aanrijding met een persoon. En ik ben nu onderweg.
Oud 12-12-2016, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Oud 12-12-2016, 18:33
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:

Nou ja, dit kwam niet door de dienstregeling, maar een aanrijding met een persoon. En ik ben nu onderweg.
Veel plezier!
Oud 12-12-2016, 18:33
Holland Oates
Holland Oates is offline
Mercikes!
Oud 12-12-2016, 18:34
Verwijderd
Veel plezier
Oud 12-12-2016, 18:36
Holland Oates
Holland Oates is offline
Komt wel goed.
Oud 12-12-2016, 18:47
Verwijderd
Veel plezier HO!
Oud 12-12-2016, 18:50
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Veel plezier HO!
Hoe was je ECG vandaag?

Het is wel duidelijk dat ik hier de afgelopen tijd meegelezen heb he?
Oud 12-12-2016, 19:14
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
veel te duidelijk
Oud 12-12-2016, 19:15
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
veel te duidelijk
Ik heb weer eens geen leven
Oud 12-12-2016, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Hoe was je ECG vandaag?

Het is wel duidelijk dat ik hier de afgelopen tijd meegelezen heb he?
Prima, maar ik word donderdag pas gebeld over eventuele uitslag! Zou eigenlijk morgen al kunnen, maar dan zit ik met een cliënt bij maak de droom waar in de jaarbeurshallen, dus dat is niet zo'n goed idee. De doktersassistente die de ECG maakte, kon zo gauw niks bijzonders zien. Maar goed, het uitkleden en die stickers plakken duurde langer dan die hele stomme ECG

Maakt niks! Hoe is het met jou? Al begonnen aan je stage?
Oud 12-12-2016, 20:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Prima, maar ik word donderdag pas gebeld over eventuele uitslag! Zou eigenlijk morgen al kunnen, maar dan zit ik met een cliënt bij maak de droom waar in de jaarbeurshallen, dus dat is niet zo'n goed idee. De doktersassistente die de ECG maakte, kon zo gauw niks bijzonders zien. Maar goed, het uitkleden en die stickers plakken duurde langer dan die hele stomme ECG

Maakt niks! Hoe is het met jou? Al begonnen aan je stage?
Ah ik ben benieuwd! Hopelijk is het gewoon allemaal in orde. Ik duim voor je!

Met mij gaat het ronduit slecht, maar daar is momenteel weinig aan te veranderen. Ik ben momenteel nog bezig met mijn huidige stage, in hoeverre dat nog gaat , en dan begin ik in februari bij m'n nieuwe stageplek waar ik zo enthousiast over ben/was! zin innnnnn
Oud 12-12-2016, 20:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat balen, Kikaa gaat het dan vanzelf weer beter meestal?
Oud 12-12-2016, 20:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat balen, Kikaa gaat het dan vanzelf weer beter meestal?
Ik ben bang dat er nu drastische dingen moeten gaan gebeuren om er weer enigszins bovenop te komen. mijn medicijnen zijn ook niet meer leverbaar, en het ging al slecht dus het is zo onmogelijk waardeloos en ik sta zo machteloos. Het is nu afwachten. Volgende week ziekenhuis en dan zullen we het verder zien. Ik ben in ieder geval in m'n hoofd weer rustiger en heb heftige slaappillen om door de pijn heeb te kunnen slapen (ik sliep niet echt meer), dus dat scheelt in ieder geval. In ieder geval voor het mentale gedeelte. Maar ik kwam hier niet om te zeuren of over mezelf te praten, ik was oprecht benieuwd naar het bericht van Enilorac!
Oud 12-12-2016, 20:32
Kikaa*
Kikaa* is offline
Enilorac ik heb zo vaak je naam getypt dat je in het automatische woordenboek van mijn telefoon staat! Dus voel je vereerd
Oud 12-12-2016, 20:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik ben bang dat er nu drastische dingen moeten gaan gebeuren om er weer enigszins bovenop te komen. mijn medicijnen zijn ook niet meer leverbaar, en het ging al slecht dus het is zo onmogelijk waardeloos en ik sta zo machteloos. Het is nu afwachten. Volgende week ziekenhuis en dan zullen we het verder zien. Ik ben in ieder geval in m'n hoofd weer rustiger en heb heftige slaappillen om door de pijn heeb te kunnen slapen (ik sliep niet echt meer), dus dat scheelt in ieder geval. In ieder geval voor het mentale gedeelte. Maar ik kwam hier niet om te zeuren of over mezelf te praten, ik was oprecht benieuwd naar het bericht van Enilorac!
Wat naar Hopen dat ze in het ziekenhuis toch nog iets voor je hebben.

En ik ben oprecht geïnteresseerd in jou

Regels voor berichten