Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik kreeg complimentjes van onbekenden dat ik het heel goed deed als fotograaf ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() De omschrijving bedenken vind ik vaak lastiger. Citaat:
|
Ik wil btw even huilie doen, want ik heb al zo'n lange tijd dat ik me random superlicht in m'n hoofd voel en vandaag @ werk ook weer. Ik voel me zó moe de hele tijd en moest me een paar keer echt vasthouden omdat ik anders van m'n stokkie ging.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, maar we dachten dat het aan m'n hormonen lag, omdat ik 3 weken lang de keihardste pms ever had, dus nu heb ik de pil om shit te reguleren. Maar ja, dat werkt dus nog niet echt.
Op zich heb ik al zó ontzettend lang random hoofdpijn/duizeligheid dat het voelt of het er gewoon bij hoort. We gaan gewoon door. ![]()
|
Het is best stom, altijd wanneer ik es besluit dat er iets moet gebeuren gaat het ineens weer een tijdje goed en vergeet ik 't. Of ik voel me prima wanneer ik bij de dokter ben.
![]() Anyhoo, m'n klachten zijn zo vaag dat niemand er echt iets mee kan.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maakt niks! Hoe is het met jou? Al begonnen aan je stage? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Met mij gaat het ronduit slecht, maar daar is momenteel weinig aan te veranderen. Ik ben momenteel nog bezig met mijn huidige stage, in hoeverre dat nog gaat ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ben oprecht geïnteresseerd in jou ![]()
|
![]() |
|
|