Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
beenwarmers; hema, v&d, waterlooplein
groene glitteroogschaduw; feestwinkel ![]() ![]() armwarmers; H&m kinderafdeling, heb ik ze iig vandaan en anders een klein gaatje in een beenwarmer maken en dat als armwarmer gebruiken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zelf maken van oorwarmers (als je die van dat plastic af kan slopen) en een diadeem die je leuk vindt misschien? Geen idee hoe je dat moet vastzetten, mischien met secondenlijm ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of ze die nog hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maybe rock american in nieuwedijk amsterdam! |
![]() |
||
Citaat:
Juh right. In een beetje sportwinkels vind je ze ook in felblauw, turkoise, oranje, fuchsia, zwart, rood, geel, paars, noem het maar op. Ik kan zo 10 sport-/balletwinkels aanwijzen waar ze liggen. Mensen die vragen "help!!! ik zoek beenwarmers" hebben gewoon niet gezocht. |
![]() |
||
Citaat:
wel voor veel mensen natuurlijk. En als ze graag willen vragen naar beenwarmers, en iemand anders weet dat toevallig, dan is dat toch alleen maar mooi? Ik kom persoonlijk nooit in sportwinkels. Weet ik veel dat ze daar rode/gele/paarse/weetikveelwatnogmeervoorkleuren beenwarmers hebben. Maargoed, ik zoek natuurlijk ook geen beenwarmers.
|
![]() |
heerlijk brede vraag van mij:
heeft er nog iemand tips voor leuke winkeltjes in amsterdam? en zeg dan niet iets als 'rond waterlooplein' maar naam (korte omschrijving ![]() dank u
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ehm en bij de weg: kijk eens op het waterlooplein, ik vind ut daar altijd fantasties, kan r uren rondkijken ik vraag me nu ook drastisch af waarom ik in hemelsnaam niet naar A'dam ga ipv Den Bosch..... ![]() Laten we het houden op de prijs dies ![]()
||
![]() |
Citaat:
-Hoe kunnen gestreepte kousen geblokt zijn ![]() -skatebroeken...skatezaken,waterlooplein,alternatief getinte zaakjes. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik val op gereformeerde meisjes; waar vind ik ze? Maakmeklaar | 45 | 03-10-2012 18:26 | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Voor geluidskaart vinden rijk_v | 6 | 03-05-2004 16:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Waar vind ik Frans teksten? Flexx | 7 | 07-03-2003 19:21 | |
Liefde & Relatie |
Waar vind ik meisjes van mijn type? Rerisen Phoenix | 52 | 27-10-2002 08:43 | |
Verhalen & Gedichten |
waar vind ik mijn adem? The one who I am | 1 | 05-12-2001 21:16 |