Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ow dus dit topic gaat over jou? http://forum.fok.nl/showtopic.php/236112
|
*heeft op Tialda gestemd*
Echt super dat Jamai en Hind doorzijn. Ligt het aan mij of zong Yuli totaal niet mooi?!?! Halleluja.. Ik vond dat liedje dat dat ene blonde meisje met die korte haren zong echt koel! Weet iemand hoe dat heet?? (Every time I see you .. I try to hide away... of zoiets ![]()
Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 12:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat heet,...maar dat meisje heette toch Yelleke ofzoiets?? maybe staat het wel op de site van Idols... |
![]() |
||
Citaat:
By the way ik heb Idols niet meer gekeken..
|
mmmh Ik vond die IVAN wel erug goed allen jammer dat hij er bij de laatste 40 af viel!
Ik ken hem en hij staat RESERVE op de lijst! Dus als er iemand zn been breekt of ziek wordt mag hij invallen!! Naja ik hoop het wel een beetje want hij deed best wel.... zn cu2 is trouwens www.cu2.nl/moonboy Vind die vast leuk dat ik die geef...... Kus |
![]() |
|
EDIT:
Aangezien er in Idols sprake is van een nieuwe ronde, is deze topic van HipHopSter ook de nieuwe Idols topic, ook omdat deze topic wel erg groot en chaotisch wordt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het grote Kelly Clarkson-topic PakaPeaceTjing | 24 | 30-01-2006 10:01 | |
De Kantine |
Het Grote "KLAAGPAAL" Topic Maradinus | 137 | 10-12-2003 20:01 | |
Films, TV & Radio |