Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
I just LUV the Gilmore Girls! Elke dinsdagavond zit ik samen met mijn moedertje voor de tv.. Heerlijke serie! Heerlijke gozers ook!! Vinden jullie die Jess en dat vriendje van Rory nou niet heeeeerlijk? Hoe heet hij ook alweer.. I FORGOT!! Damn.. Daar kan ik echt NIET tegen!
Maarja, de serie ruled! http://donnabetty.cjb.net donnaheijnsdijk@hotmail.com ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb heel het eerste seizoen gedownload, want ik hoorde dat 't zo verschrikkelijk leuk was, toen er een stop was (tussen seizoen 1 en 2 in). Toen heb ik besloten de eerste aflevering te downloaden en raakte ik verslaafd... ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
woeii deze topic bestaat idd al bijna een jaar!!
![]() ![]() gilmore girs was weer leuk, behalve dat die vader de rollen opeens omdraaide en zij de schuldige was...bes lullig. Anyway. owja die jess is irriant, hij speelt alleen maar het lastige neefje, best wel oppervlakkig, hopelijk wordt die rol nog wat uitgebreider. Bla. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Edward Herrman... zo te zien idd geen grote verdiensten aan de filmcultuur ![]() ik zie alleen maar tv-producties en B-films ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
wooow, al bijna een jaar!
![]() ik vind het wel jammer dat dit topic de laatse tijd nogal loos is. het gaat alleen maar over of de aflevering leuk of minder leuk was en wie van de drie het knapst/liefst of geweldigst is... kom op GG-fans, laten we es effe iets van dit topic maken ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Scala: leuke foto's! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() door jou naam kwam ik hier ook weer op; ze gaan trouwen!!! jeej! vond t zo leuk dat sookie vroeg of ie zwanger was ![]() |
![]() |
|
RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK
jaaaaaaaaaaaaaaa! YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH! ooooh, ze moeten daten, vriend en vriendin worden, JAJAJAJAJA! oh, jess is zooooo leuk ![]() YEAH, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK
|
![]() |
Okay, straighten up.
Ik ben de grootste Gilmore-Fan hier... ![]() ![]() ![]() Jess = Deze aflevering ontzettend okay om te zien Dean = Begon steeds leuker te worden tijdens de serie (vond ik) Rory = Moet haar besluit eens nemen (hopelijk niet jess), want zo vind ik het zielig voor Dean. (zoals iedereen) Lorelai = Moet toegeven dat ze best een oogje op Luke heeft. Luke = Moet toegeven dat hij best een oogje op Lorelai heeft. Lane = Moet achter Henry aan. En een beetje bijleggen met mams. Henry = Moet zijn afspraak voor het bal afzeggen. En met Lane gaan. Deze aflevering was weer ontzettend 'whitty' zoals de engelsen dat zeggen. Gelukkig weer terug bij het ouwe trouwe Gilmore Girls Sarcasme. Toppie! ![]()
Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 21:16. |
![]() |
|
![]() |
jeuj, eindelijk was het weer echt leuk
![]() ![]() ![]() ik moest echt lachen om dat gedoe met Dean en Jess ![]() ![]() echt kei leuk dat Rory Jess opbelde, ik heb nu een beetje genoeg van Dean. okee, hij is knapper dan Jess, maar hij is nu wel errug jaloers en vervelend aan het doen. Met Jess kan Rory tenminste over boeken praten he ![]() Ook leuk dat Lorelai door Emily doorkreeg hoe suf ze deed ![]() en dat Luke met haar die picknickmand leeg at ![]() En Sookie gaat trouwen!! naja, kei leuke aflevering dus ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah, dat vind ik ook. Dean is een schatje, maar ook verschrikkelijk jaloers en irritant. Jess is gewoon cool. Maar niet zo lekker om naar te kijken
![]() ![]() Vonnut een leuke aflevering, hoe wel de passie er bij alle stelletjes wel afspringt hoor (NOT!! >_<) Yay, we gaan trouwen, laten we dan overduidelijk alleen onze lippen tegen elkaar doen want dat lijkt wel wat op zoenen!! >_< |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat gedoe met samenwonen van Sookie vond ik leuk
![]() ![]() ![]() Enne, natuurlijk vinden Luke en Lorelai elkaar leuk, alleen durven ze dat blijkbaar niet direct aan elkaar te zeggen, dus draaien ze er maar telkens omheen... ![]() En ik vraag me echt af hoe het zal gaan tussen Dean - Rory - Jess, want tja... Hoe leuk en lief Dean ook is, hij is wel errug snel op z'n teentjes getrapt en... mja, Rory en Jess zitten wat meer op een lijn, heb ik het idee... Maar ja, dat merken we nog wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vond ik echt cool, maar ik vind niet dat ie jess bij rory past dus dag niets worden van mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Met Jess is ze echt al dingen aan het doen (picknicken, pizza eten, boeken kopen).. Maar ja... misschien is Jess wat te 'wild' en te 'on-braaf' voor Rory ![]() |
![]() |
|
1. OMG, die acteur die Jess speelt is echt al 25. Ik geloofde het gewoon niet, dus ik heb het zelf opgezocht.
2. Die aflevering gisteren was echt helemaal geweldig. Vooral het einde. Dat zij hem opbelde, ik zat echt helemaal hyper te zijn voor de tv (waarom ik hyper was weet ik ook niet, komt misschien omdat ik dat zo´n leuk stukje vond). 3. Wat hopen jullie dat er nu gaat gebeuren? Ik hoop dat ze nog een tijdje bij Dean blijft, want als ze eenmaal met jess krijgt (als dat al ooit gebeurt) dan is misschien de lol er wel vanaf.
|
voor alle jess fans, kijk hier even, dan kun je een levensgrote Jess poster uitprinten: http://www.thewb.com/Shows/WithFeedb...,70902,00.html
Het kost je alleen wel 21 kleurenprintjes, maar wie heeft dat er nou niet voor over ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 21:11 | |
Eten & Drinken |
Hoelaat avondeten? KiMZz | 106 | 14-10-2005 06:57 | |
Lifestyle |
kenkie kenkie hoe was je dag. Haligh | 500 | 14-08-2005 14:41 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls Mara | 500 | 18-11-2003 20:27 | |
Films, TV & Radio |
Everwood Topic 2 Talon | 476 | 02-10-2003 21:38 | |
Muziek |
gevraagd=ska-punk Verwijderd | 42 | 18-10-2002 07:04 |