Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
vond ut eerlijk gezegd een leuke aflevering. en wat roept iedereen toch dat dean zo schattig is

JESS IS JUIST SCHATTIG hij is.... geweldig
Dean is geweldig met zijn zelfgemaakte auto voor Rory Jess zaait alleen maar onrust
Advertentie
Oud 24-10-2002, 07:56
icegirl.com
icegirl.com is offline
Citaat:
sublime schreef:
vond ut eerlijk gezegd een leuke aflevering. en wat roept iedereen toch dat dean zo schattig is

JESS IS JUIST SCHATTIG hij is.... geweldig
Ik vind ze alledrie schattig! Alleen Jess een beetje op een aparte manier. Maar toch leuk!
Oud 24-10-2002, 09:22
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
*heeft hier ook ervaring mee*

Oud 24-10-2002, 10:24
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
nathalie schreef:
je kan daar ook zelf achter komen, of er iets tussen
die 2 gebeurt, gewoon een episode guide lezen
(van tvtome.com ofzo) doe ik ook altijd,
want als je het hier dalijk neerzet dan zijn er altijd
mensen die dat nie willen weten.
maja tis maar een tipje.
ja, weet ik, maar ik vond het iets te veel moeite...
Oud 24-10-2002, 11:26
sublime
sublime is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Dean is geweldig met zijn zelfgemaakte auto voor Rory Jess zaait alleen maar onrust
dat is juist zo leuk doet alsof ie un badguy is, maar ondertussen
Oud 24-10-2002, 14:17
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
sublime schreef:
dat is juist zo leuk doet alsof ie un badguy is, maar ondertussen
precies
Oud 25-10-2002, 13:31
bitsj
bitsj is offline
I just LUV the Gilmore Girls! Elke dinsdagavond zit ik samen met mijn moedertje voor de tv.. Heerlijke serie! Heerlijke gozers ook!! Vinden jullie die Jess en dat vriendje van Rory nou niet heeeeerlijk? Hoe heet hij ook alweer.. I FORGOT!! Damn.. Daar kan ik echt NIET tegen!

Maarja, de serie ruled!

http://donnabetty.cjb.net
donnaheijnsdijk@hotmail.com

Oud 25-10-2002, 13:32
bitsj
bitsj is offline
DEAN JA! DAT WAS HET! jumjum
Oud 25-10-2002, 13:33
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
bitsj schreef:
I just LUV the Gilmore Girls! Elke dinsdagavond zit ik samen met mijn moedertje voor de tv.. Heerlijke serie! Heerlijke gozers ook!! Vinden jullie die Jess en dat vriendje van Rory nou niet heeeeerlijk? Hoe heet hij ook alweer.. I FORGOT!! Damn.. Daar kan ik echt NIET tegen!

Maarja, de serie ruled!

http://donnabetty.cjb.net
donnaheijnsdijk@hotmail.com

dean? meuh.. ik vond dat ze met tristan het leukst was.. weet iemand waar ik die zoen kan downloaden?
Oud 25-10-2002, 14:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
dean? meuh.. ik vond dat ze met tristan het leukst was.. weet iemand waar ik die zoen kan downloaden?
op kazaa kan je elke aflevering downloaden die je wilt.
ik heb heel het eerste seizoen gedownload, want ik hoorde dat 't zo verschrikkelijk leuk was, toen er een stop was (tussen seizoen 1 en 2 in). Toen heb ik besloten de eerste aflevering te downloaden en raakte ik verslaafd... Tja, toen zat er niets anders op als heel het seizoen te downloaden en het tweede seizoen op tv voortaan te gaan volgen...
Oud 25-10-2002, 15:13
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
my god! dit topic is bijna een jaar oud!!!!!

mja is nog steeds gave serie, maar 1e seizoen is natuurlijk het best
Oud 25-10-2002, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef:
my god! dit topic is bijna een jaar oud!!!!!
De enige echte topicstarter
Citaat:
Silent Enigma schreef:

Zekers!
Oud 25-10-2002, 18:14
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
*agrees*

even vraagje: Is Richard (hoe heet ie ook alweer in het echt) een bekende acteur?
Oud 25-10-2002, 18:41
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
*agrees*

even vraagje: Is Richard (hoe heet ie ook alweer in het echt) een bekende acteur?
das toch die irritante ouwe vent? weeknie, maar hoezo? omdat ie ibj de special stars dinges ofzow staat?
Oud 25-10-2002, 19:52
sublime
sublime is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
das toch die irritante ouwe vent?
irritant?? alleen afgelopen aflevering misschien, maar verder is ie altijd wel aardig, emmely = veel irritanter
Oud 25-10-2002, 21:06
scala
scala is offline
woeii deze topic bestaat idd al bijna een jaar!! bes wel koel
gilmore girs was weer leuk, behalve dat die vader de rollen opeens omdraaide en zij de schuldige was...bes lullig. Anyway.
owja die jess is irriant, hij speelt alleen maar het lastige neefje, best wel oppervlakkig, hopelijk wordt die rol nog wat uitgebreider. Bla.
Oud 26-10-2002, 00:11
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
*agrees*

mja, er staat special appearance, en ik heb em ook al zien spelen in wat slechte B-filmpjes... kzal ff op www.imdb.com kijken

Edward Herrman...
zo te zien idd geen grote verdiensten aan de filmcultuur
ik zie alleen maar tv-producties en B-films
Oud 26-10-2002, 10:35
*Rupsje*
Citaat:
sublime schreef:
irritant?? alleen afgelopen aflevering misschien, maar verder is ie altijd wel aardig, emmely = veel irritanter
Emily
Oud 26-10-2002, 10:40
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
scala schreef:
woeii deze topic bestaat idd al bijna een jaar!! bes wel koel
gilmore girs was weer leuk, behalve dat die vader de rollen opeens omdraaide en zij de schuldige was...bes lullig. Anyway.
owja die jess is irriant, hij speelt alleen maar het lastige neefje, best wel oppervlakkig, hopelijk wordt die rol nog wat uitgebreider. Bla.
hij is echt NIET irritant!!! hij is zooo leuk en zo cute gosssie...

Citaat:
ik vond m in die aflevering met Dean toen ook knap irri anders.. en emily wordt steeds aardiger (vind ik althans..)
Oud 26-10-2002, 14:49
sublime
sublime is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef:
Emily
boeie ik schrijf cool ook kewl en bye ook baaj, dus.... alleen bij belangrijke dingen hou ik me aan schrijfwijzes
Oud 26-10-2002, 16:28
heldin
heldin is offline
wooow, al bijna een jaar!
ik vind het wel jammer dat dit topic de laatse tijd nogal loos is. het gaat alleen maar over of de aflevering leuk of minder leuk was en wie van de drie het knapst/liefst of geweldigst is...
kom op GG-fans, laten we es effe iets van dit topic maken maar ik meen het eigenlijk wel
Oud 27-10-2002, 11:31
scala
scala is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
mja, er staat special appearance, en ik heb em ook al zien spelen in wat slechte B-filmpjes... kzal ff op www.imdb.com kijken

Edward Herrman...
hij speelt in Richie Rich!!!woeha (hele-gare-maar-toch-wel-grappige-film-mits-je-um-maar-1x-ziet-met-dat-jongetje-uit-Home-alone...)
Oud 27-10-2002, 11:44
scala
scala is offline
nou even wat fotows om de boel op te vrolijken dan?
mooie fotow van lorelai&rory

voor de jess liefhebbers
Oud 27-10-2002, 11:46
Verwijderd
Die Jess is me toch gespierd!
Oud 27-10-2002, 11:46
Verwijderd
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah die spieren... *kwijl* Hoe kun je dat nou niet leuk vinden??
Oud 27-10-2002, 11:47
scala
scala is offline
wahha ik wist wel dat jullie et leuk zouden vinden ow en het is best aangenaam hoor
Oud 27-10-2002, 12:22
sublime
sublime is offline
waarom is het nou zo moeilijk irl een jess-achtige tegen te komen
Oud 27-10-2002, 13:46
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:

Edward Herrman...
Thx.

@Scala: leuke foto's! Richie Rich, hehe, die heb ik ook gezien ooit, maar kweenie of ik Edward gezien heb...
Oud 29-10-2002, 17:27
heldin
heldin is offline
psssssssssst.........

tis dinsdag!
Oud 29-10-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:
psssssssssst.........

tis dinsdag!

Goh, dat MEEN je niet

Jammer dat 24 tegelijk met GG op tv is. Moet ik 5 dagen wachten op 24 (zondag komt altijd de herhaling)
Naja, GG is het kijken meer waard
Oud 29-10-2002, 18:08
FireCracker
FireCracker is offline
jaaa!!!!
Oud 29-10-2002, 18:52
scala
scala is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
@Scala: leuke foto's! Richie Rich, hehe, die heb ik ook gezien ooit, maar kweenie of ik Edward gezien heb...
jah he en die Edward speelde de vader van Richie dus kan nie missen hehe
en ja tis dinsdag maar ik moet het opnemen
Oud 29-10-2002, 20:23
Verwijderd
Eindelijk weer eens een goede en leuke aflevering!

Is het iemand ook opgevallen dat Jess deze keer er leuker uitzag? Heeft vast met zijn kapsel te maken

Best lullig voor Dean hoor
Oud 29-10-2002, 20:24
sublime
sublime is offline
wat een fantastische aflevering!! ik vond m echt zoo leuk! en jess = zo schattig en o. ik kane r niet over uit....

en ook leuk dat rory en loralai een x ruzie hadden....

maar o jess = zooo kjoet!!
Oud 29-10-2002, 20:25
sublime
sublime is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Eindelijk weer eens een goede en leuke aflevering!

Is het iemand ook opgevallen dat Jess deze keer er leuker uitzag? Heeft vast met zijn kapsel te maken

Best lullig voor Dean hoor
hij ziet er altijd leuk uit

door jou naam kwam ik hier ook weer op; ze gaan trouwen!!! jeej! vond t zo leuk dat sookie vroeg of ie zwanger was ik moest Heel Hard Lachen
Oud 29-10-2002, 20:28
fruitmand
fruitmand is offline
RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK

jaaaaaaaaaaaaaaa!
YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH YEAH!

ooooh, ze moeten daten, vriend en vriendin worden, JAJAJAJAJA!
oh, jess is zooooo leuk
YEAH, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK, RORY VINDT JESS LEUK
Oud 29-10-2002, 20:34
runningwild
runningwild is offline
IEUWIEUWIEUW!! Jess is idd leuk
Trouwens in het echt is hij 25 heb ik gelezen
Oud 29-10-2002, 20:35
sublime
sublime is offline
Citaat:
Kaya schreef:
ach wat is 8 jaar op een mensenleven
Oud 29-10-2002, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Kaya schreef:
Yep, maar hij blijft HOT
Oud 29-10-2002, 21:13
candlerose
candlerose is offline
Okay, straighten up.
Ik ben de grootste Gilmore-Fan hier...
Jess = Deze aflevering ontzettend okay om te zien
Dean = Begon steeds leuker te worden tijdens de serie (vond ik)
Rory = Moet haar besluit eens nemen (hopelijk niet jess), want zo vind ik het zielig voor Dean. (zoals iedereen)
Lorelai = Moet toegeven dat ze best een oogje op Luke heeft.
Luke = Moet toegeven dat hij best een oogje op Lorelai heeft.
Lane = Moet achter Henry aan. En een beetje bijleggen met mams.
Henry = Moet zijn afspraak voor het bal afzeggen. En met Lane gaan.

Deze aflevering was weer ontzettend 'whitty' zoals de engelsen dat zeggen. Gelukkig weer terug bij het ouwe trouwe Gilmore Girls Sarcasme. Toppie!

Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 21:16.
Oud 29-10-2002, 23:44
Doelloos
Doelloos is offline
Jezus wat veel topics al zeg!!
Oud 30-10-2002, 09:38
Verwijderd
@ Fruitmand: Rory/Jess shipper?

Dean en Jess zijn allebei kjoet
Oud 30-10-2002, 11:18
heldin
heldin is offline
jeuj, eindelijk was het weer echt leuk

ik moest echt lachen om dat gedoe met Dean en Jess met dat bieden

echt kei leuk dat Rory Jess opbelde, ik heb nu een beetje genoeg van Dean. okee, hij is knapper dan Jess, maar hij is nu wel errug jaloers en vervelend aan het doen. Met Jess kan Rory tenminste over boeken praten he

Ook leuk dat Lorelai door Emily doorkreeg hoe suf ze deed
en dat Luke met haar die picknickmand leeg at lag het aan mij of hebben ze toen toch best wel heel duidelijk gezegd dat ze elkaar kei lief vinden??? maar ja, mannen zijn nou eenmaal ongevoelig voor hints...

En Sookie gaat trouwen!!

naja, kei leuke aflevering dus
Oud 30-10-2002, 12:12
Verwijderd
Jah, dat vind ik ook. Dean is een schatje, maar ook verschrikkelijk jaloers en irritant. Jess is gewoon cool. Maar niet zo lekker om naar te kijken (en hij is KLEIN! )

Vonnut een leuke aflevering, hoe wel de passie er bij alle stelletjes wel afspringt hoor (NOT!! >_<) Yay, we gaan trouwen, laten we dan overduidelijk alleen onze lippen tegen elkaar doen want dat lijkt wel wat op zoenen!! >_<
Oud 30-10-2002, 12:17
Verwijderd
Dat gedoe met samenwonen van Sookie vond ik leuk En nu gaat ze lekker trouwen

Enne, natuurlijk vinden Luke en Lorelai elkaar leuk, alleen durven ze dat blijkbaar niet direct aan elkaar te zeggen, dus draaien ze er maar telkens omheen...

En ik vraag me echt af hoe het zal gaan tussen Dean - Rory - Jess, want tja... Hoe leuk en lief Dean ook is, hij is wel errug snel op z'n teentjes getrapt en... mja, Rory en Jess zitten wat meer op een lijn, heb ik het idee... Maar ja, dat merken we nog wel
Oud 30-10-2002, 13:02
marlies
marlies is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Enne, natuurlijk vinden Luke en Lorelai elkaar leuk, alleen durven ze dat blijkbaar niet direct aan elkaar te zeggen, dus draaien ze er maar telkens omheen...

Zo maar die opmerking van op een dag sleur je iemand mee die je mand koopt en dan samen met je gaat picknicken die was heel duidelijk. Maar ze had het niet door!!
Vond ik echt cool, maar ik vind niet dat ie jess bij rory past dus dag niets worden van mij
Oud 30-10-2002, 13:16
heldin
heldin is offline
Citaat:
marlies schreef:
Zo maar die opmerking van op een dag sleur je iemand mee die je mand koopt en dan samen met je gaat picknicken die was heel duidelijk. Maar ze had het niet door!!
Vond ik echt cool, maar ik vind niet dat ie jess bij rory past dus dag niets worden van mij
juist wel! ik vind Dean nu een beetje saai worden, hij is alleen nog maar jaloers. met Jess kunnen er dan weer allemaal nieuwe en leuke en rare en grappige dingen gebeuren
Oud 30-10-2002, 14:13
Verwijderd
Citaat:
mijsje schreef:
juist wel! ik vind Dean nu een beetje saai worden, hij is alleen nog maar jaloers. met Jess kunnen er dan weer allemaal nieuwe en leuke en rare en grappige dingen gebeuren
Ja, Dean is een beetje saai he? Ik heb niet echt het idee dat Rory en Dean samen echt iets doen, behalve elkaar tegen komen, beetje praten, kusje geven... Maar ja, dat kan ook aan mij liggen he
Met Jess is ze echt al dingen aan het doen (picknicken, pizza eten, boeken kopen).. Maar ja... misschien is Jess wat te 'wild' en te 'on-braaf' voor Rory
Oud 30-10-2002, 15:02
Breg
Breg is offline
1. OMG, die acteur die Jess speelt is echt al 25. Ik geloofde het gewoon niet, dus ik heb het zelf opgezocht.

2. Die aflevering gisteren was echt helemaal geweldig. Vooral het einde. Dat zij hem opbelde, ik zat echt helemaal hyper te zijn voor de tv (waarom ik hyper was weet ik ook niet, komt misschien omdat ik dat zo´n leuk stukje vond).

3. Wat hopen jullie dat er nu gaat gebeuren? Ik hoop dat ze nog een tijdje bij Dean blijft, want als ze eenmaal met jess krijgt (als dat al ooit gebeurt) dan is misschien de lol er wel vanaf.
Oud 30-10-2002, 15:13
Breg
Breg is offline
voor alle jess fans, kijk hier even, dan kun je een levensgrote Jess poster uitprinten: http://www.thewb.com/Shows/WithFeedb...,70902,00.html
Het kost je alleen wel 21 kleurenprintjes, maar wie heeft dat er nou niet voor over ?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten