Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar het was idd een heerlijke aflevering. Er is weer veel goed gemaakt. Daar hou ik van ![]()
|
ik had 2 afleveringen gemist doordat ik het echt niet kon zien omdat ik niet thuis was de vorige dinsdagavonden.. en opnemen zat er niet in... maarrr...gister heb ik weer gekeken! Ik vind het echt een leuke serie... op zich is Ephram wel een moeilijk mannetje tegenover zijn vader... poehpoeh! Delia is idd schattig ja... haha helemala verliefd is ze
![]()
||
Citaat:
edna was jarig, maar ze wil het nooit vieren. delia en oma weten dat niet en organiseren een feest. Het hele dorp is er. tijdens dat feest krijgen ephram en andy ruzie waar iedereen bij is. op dat feest blijkt ook dat bright blindedarmonsteking heeft. het sneeuwt zo erg dat ze niet naar het ziekenhuis komt en andy opereert hem uiteindelijk met aanwijzingen van opa (die eigenlijk een chirurg voor dat soort dingen is, maar zn handen werken niet meer, dus kan hij niet zelf opereren) met bright komt alles goed o belangrijk ![]() ![]() ephram en amy maken het goed; amy vind het zwaar kut dat ephram weg gaat uiteindelijk hebben andy en ephram een Heel Goed Gesprek, waarna Ephram toch blijft. o wat ik nog niet verteld heb, edna en bright hadden een hekel aan elkaar, maar na de operatie enzo komt alles tussen hen ook goed, omdat edna toch wel heel bezorgd was enzo... hmm heb nu de belangrijkste dingen wel gehad geloof ik; anders vult men maar aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier zit de echte trouwe everwood clan ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toch nog ff, hij was idd wel grof |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat terwijl ephram al gezegd had die in everwood zou blijven. Gaat ze vertellen dat ze op Ehpie valt ?!?!?! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en ik had al gestemd ![]() |
![]() |
|
![]() |
woah
![]() ![]() merk wel steeds meer full house perikelen (delia die een scene schopt en vervolgens praten ze het heel fijn uit en eindigen ze met een hug ![]() ![]() Koel dat we nu weten(althans we wisten het al ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
snap wat je bedoeld wat betreft delia, maar opzich dit was wel echt een situatie waar dat in pastte. in full house ligt het er toch altijd wat dikker boven op vind ik....
en ik heb eigenlijk t idee dat amy toch wel voor ephram gaat... en en wat me ook opviel, toen nina die kaart ging tekenen; echt zo'n moment van opbloeiende liefde ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() laten we het hopen ![]() ![]() en JA! dat had ik ook ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #2 Jolt | 500 | 12-10-2005 16:20 | |