Advertentie | |
|
![]() |
|
[COLOR=deeppink]Als je nog leuke t-shirtjes zoekt en veel geld hebt dan moet je eens een kijkje nemen op deze site (hebben ook leuke links:
www.yumpop.com ze zijn wel duur, want je moet veel verzendkosten betalen,omdat het een Amerikaans bedrijf is. Mijn favoriete is toch wel deze: ![]()
|
wit shirtje met vhals van de h&m
felgroen bloesje van rl spijkerbroek van diesel met mn kraaltjes/borduursel/troepjes groene jip&janneke sokken blauwe all stars zilver kettinkje met krinkels er in *ofzo* zilvere knopjes zilver horloge van guess bobmarley kapsel ![]()
|
ja laten we dan ook maar weer antwoorden voor de zoveelste keer.
ik heb aan: zwarte bh zwart slipje zwarte wijduitlopende broek zwart mouwloos shirtje longsleeve van Nightwish witte sokken zwarte adidasjes Heb een zilveren ketting met een keltisch kruisje eraan om een zilveren horloge van guess m'n haar gewoon los
|
Verwijderd
|
-bkr schoenen (zie schoenentopic)
-ruitjessokken van de HEMA -spijkerbroek met een vouw er in gestickt van energie -sportonderbroek van de h&m -t-shirt adidas -trainingsjackje RL -zweetarmband van puma -armband van bertbart creations -ik heb een dolly dots button op mijn melvin kymenty jas gespeld (alleen heb ik mijn jas nu niet aan) |
![]() |
|
|