Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dit is dus die bullbar [IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0MQBpZesRpLzp38IZCrvkeKgvbEe4Ti*k6cryEOOJ78vTNRbZWNfzweywYxOWz4B5hw6TL Go6TVNUF9RQ9A633A/bullbar.jpg[/IMG]
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ok, van de dokter mag ik dus geen wenkbrauwpiercing meer.. nah jah liever niet.. dus zit ik aan een andere plek te denken..
misschien me lip... maar ik ben weer bang dat dat me tanden beschadigd. Is die kans heel groot? Of moet ik het gewoon bij een shop gaan vragen? En kunnen er nog dingen gebeuren zeg maar die je niet vaak hoort?(zoals Secreet en andere pijn in haar mond oid) ik wacht de reacties wel af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
owja ik zou geen piercing nemen als je zelf niet weet waar je'm wil hebben, dan zouden er nmaelijk 2 dingen kunnen zijn of je krijgt er spijt van of je bent net als mij verslaafd aan gepierced te worden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *wil een tongpiercing maar't mag niet voor haar 18de* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En spijt? alleen als het echt constant zeer doet of zo, ik denk er iet gauw spijt van te hebben.. ik wil er gewoon graag weer een! |
![]() |
|
![]() |
Eeehj,
Ik wil zooh super graag een tongpiercing.. maar ik magget gewoon niet! Een navelpiercing vind me ma wel heel leuk (heb ik) maar in de tong vind ze te ver gaan. Me vriend heeft er ook 1 en die heeft het nu al een half jaar verborgen gehouden voor zn pa. ![]() ![]() GR S
||
Verwijderd
|
Citaat:
gewoon doen, je bent 16 joh.. oud genoeg om zelf te beslissen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat in je oor [tragus] heb ik ook,maar ze zeiden achteraf pas dat dat de pijnlijkste plek was voor een piercing.. ![]() anders had ik het nooit gedaan
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik wil dus heel graag een tongpiercing (en heb hier alle info kunnen vinden die ik nodig had, bedank bedankt
![]() Nu moet ik alleen nog m'n ouders over halen, iemand nog tips? Wat ik moet zeggen om ze te kunnen overtuigen? (Of ik haal m'n tante over, waar vanaf ik volgende week zondag ben voor 5 dagen, die woont in Rotterdam... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zeggen 'mam ik neem een tongpiercing - deal with it' en dan gewoon laten zetten roel/faery zn suggestie: zeggen 'mam ik krijg binnenkort nieuw ijzer in mn bek en tis geen beugel' ![]() ![]() niets zeggen, gewoon doen ![]() *weet het verder niet, ik probeer gewoon meer mensen naar de gepiercde-tongen-kant te krijgen* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *heeft het net al gehoord op msn maar goed* wat goeeed meis ![]() ik ga volgend jaar een tongpiercing nemen, samen met otherside.. als ik durf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ga ze iig proberen, thnx! Waarom wil je btw meer mensen naar de gepiercede-tongen-kant te krijgen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is ergens toch weer handig, zo'n spiritueel ingestelde moeder. en ik wil meer mensen met gepiercede tongen omdat ik nogal tongpiercingsfan ben ![]() en in elk geval, succes meis ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() optopisch: tepelpiericngs bij mannen zijn echt geil - mits de man in kwestie slank/gespierd is, geen rolmops als ik *weet ineens waarm ie geen tepelpierc wi l maar ach ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (was niet zo moeilijk want ik heb helemaal dubbel gelegen om die stomme opmerking ![]() laat ik roels bezopen geblaat dan maar even vertalen: hij wil een tepelpiercing maar aangezien hij zichzelf een rolmops vindt doet hij het maar niet, en dat is zonde aangezien hij helemaal geen rolmops is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, kleren verhullen veel. Bah. Als ik dunner was had ik het idd allang gedaan - niemand die klaagt. Iig niet mun ouders/baas ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je bent geen pizzabroodje, als iemand een pizzabroodje is kun je dat gelijk zien, kleren of niet.. dus. en je bent genomineerd voor knapste mensje, dus niet zeiken ![]() [edit] maar nu blijkt wel wederom dat ook jij een tongpiercing moet nemen ![]() Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 02:11. |
![]() |
||
Citaat:
(btw ik kom julllie zo opvrolijken ![]()
|
![]() |
Nou ik heb vanmiddag gevraagd aan m'n ma of ik dus een tongpiercing mag.. het antwoord was dus nee. De argumenten? "Je bent te jong." Waarop ik dus vroeg: "Wanneer mag het dan?" "Op je 21e." Dat word dus maar 18e, m'n ma denkt dat alles nog pas met je 21 mag/kan... maar ok, ik ben dus helemaal niet happy
![]() Ik heb nog geprobeerd m'n ma te overtuigen, alleen ze is nogal kortzichtig vind ik, ik zei het woord tongpiercing en meteen 'Nee komt niks van in' maar een echt goede reden geeft ze niet. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kosten van een piercing k1m | 2 | 21-10-2003 18:15 | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |
Lifestyle |
Het Algemene Piercing Topic Ninnoc | 273 | 25-08-2003 07:37 | |