Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @sjehezerade: heb afgesproken met een vriendin die ik al lang niet meer heb gezien ![]() ![]()
|
nou ik ben de afgelopen week naar 3 concerten geweest en heb daar nog even inkopen gedaan:
woensdag bij l'ame immortelle/ ASP en Unheilig heb ik een shirtje van ASP gekocht het is een zwarte girlie met korte mouwtjes, met daarop in het wit de zanger die met gespreide armen en beetje corpspaint op aan het zingen is voor de microfoon. Onder het plaatje staat geschreven: Hast Du mich vermisst? en 3 stickers van L'ame immortelle en een postkart van ASP , waar ik handtekeningen op heb laten zetten.......whaaa wat een 2nd vocalist zeg ![]() vrijdag bij Angels & Agony en Project Pitchfork heb ik ook nog wat gekocht: Een rugzakje van Angels & Agony , met één zo'n schuine klittebandband ![]() En ik heb een vestje van Project Pitchfork gekocht. zondag bij Opeth, Paradise Lost, Madder Mortem, Samael, Autumn enz... heb ik de nieuwste cd van Samael gekocht: Eternal. Whaa dies ook echt heel mooi!! voor de rest tja, ik was gister jarig en heb een mooie spiegelreflex camera gekregen. Van een goeie vriend heb ik nog een ontzettend mooie Vintersorg girlie gehad. Whaa en die dingen zijn nog wel zo moeilijk te krijgen. Bennik ook ontzettend blij mee ![]() Thanx Vincent!! ![]() Van mijn beste vriendin heb ik nog een heel lief zelfgemaakt tasje gekregen . Hij's knalroze fluffy met een zwarte lak draagband. tja, dat was het wel even...kan zo even nergens anders meer op komen... ![]()
|
|