![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
psst, waarom ben je nooit meer op msn? of heb je me geblockt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kreeg dr. Greene, Chen, Weaver, Corday, Carter en Abby niet in 1 plaatje (zou wel kunnen, maar dan kan het niet als avatar worden gebruikt)
Daarom heb ik maar een plaatje gemaakt waarin Corday, Carter en Abby zitten: ![]() ![]() En speciaal voor de Carter fans: ![]()
Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 20:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
*kijkt eens naar de avatars en denkt*
wow die van carter is cool ![]() ![]() snap er alleen de balluh niet van hoe je dat doet ![]() maar is nog steeds zeer trots op haar lieve dr. Carter ![]() zwijmel zwijmel maar ![]() ![]() ![]() komt een brief op de afdeling maar de week erna zien we hem nog!!!
|
Ontopic dus...
![]() Ik volg E.R. nu al een hele lange tijd en ik kijk eerlijk gezegd met een somber vooruitzicht naar de scene waarin we Mark Greene zien. Ik ben dan wel een 18-jarige jongen, maar ik moet zeggen dat die scene toch wel hartverscheurend is.. (heb hem al sneaky gezien). Mja, je kan er niet zoveel over zeggen he, tis gewoon een topserie, alleen helaas dat hij niet uit is op DVD. Als het er ooit een keer van komt, zullen er (met gebruik van de dvdschijfjes van nu) 25 DVD's komen. ![]() |
![]() |
|
Vond em wel triest vanavond maar Greene is toch nog een keer te zien in een aflevering??? Vond het wel mooi om te zien hoe iedereen met zn eigen verdriet omging en dat mensen zoals Kerry dan toch ineens nog een beetje mens kunnen zijn. En snik, volgende week is al weer de een na laatste (is wel makkelijker dat je niets mist als je op vakantie gaat btw)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
hij laat wel vaker emoties zien. ok nie zo veel als de rest. maar elke keer dat hij dat wel doet, word er hier melding van gemaakt... zinnig
Mark we'll miss you. denk ik ... Cant wait till the next seson.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Corday bijvoorbeeld. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Goed nieuws voor alle ER fans,
Volgens de AVRO bode (tv gids) gaat de AVRO komende winter verder met het uitzenden van een nieuwe reeks ER. Als je wilt weten waar de laatste aflevering overgaat moet je het maar ff zeggen, ik weet het al maar ik kan met voorstellen dat er mensen zijn die het nog niet willen weten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |