Advertentie | |
|
![]() |
|
HEbben Dreen en Ik geen msn, pb, of toegang tot onzin ofzo?
![]() Het gaat nu al wel heel lang offtopic, en ook alleen maar offtopic bij jullie. Zonde... - no doubt -kut -verdrietig -klote -moe -oud -alleen -zm -computer -eenzaam -onbegrijpelijk -haat dragend
|
Verwijderd
|
- argh ("te veel te doen in te weinig tijd"
![]() - zij ("was het maar zondag!" ![]() - uitgeput ("zal ik in slaap vallen of niet?" ![]() - zij ("muisje lacht zo lief" ![]() - spierpijn ("maar je kan nog harder trainen luiwammes!" ![]() - zij ("ik mis haar" ![]() - opleiding ("materiaalkunde is saai, maar nog ff doorbijten dan krijg ik wiskunde" ![]() .. - werk ("ik moet weer verder" :/ ) |
![]() |
||
Citaat:
maare I'm sorry.... - in een werk bui - wel moe - honger
||
Citaat:
![]() - moe van sport - vol (-> hoofd) - afwachtend - gespannen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk niet zo negatief Sofie. Je schijnt maar in die vicieuze cirkel van pijn en verdriet te blijven hangen. Waarom? Stel je niet gewoon teveel eisen aan jezelf? |
![]() |
||
Citaat:
![]() [ontopic] - Moe. Behoefte aan slaap. - Blij. Behoefte om over strand te lopen. Mooi weer - Gevoelig. Behoefte aan streling om dan vervolgens spontaan kippevel te krijgen - Tevreden. Goed werk geleverd; veel bruine armpjes gehaald. [/ontopic] Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 15:46. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
morgen naar Scheveningen...heerlijk weer ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|