Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Strawdogs, van sam Peckinpah, 1971, met Dustin Hoffman.
Toen als zeer gewelddadig en schokkend betiteld, maar Cape Fear, dat hetzelfde thema heeft, is veel erger. Hoewel die opgehangen kat mij als poezemoeder braakneigingen bezorgde. De Humane Society was toen nog niet zo sterk, dus alle kans dat dat geen trucage was.... Enfin, na die scene deden de verkrachting en moordscenes mij niet zoveel meer, dat is wel nep, en ik was nog veel te overstuur van dat katje. Enfin: vriend heeft mij ervan verzekerd dat iedereen die aan mij of onze katten komt, die sterft geen natuurlijke dood.
||
Verwijderd
|
Citaat:
--------------------------------------SPOILERS Alleen zitten er een paar.. rariteiten in die zelfs *mij* opvielen.. Bijvoorbeeld dat gat, daar hing een mooie posten strak voor, boven en onder goed vast (anders scheurt-ie niet zo mooi).. Hoe kan die beste knul dat voor elkaar gekregen hebben als-ie in die nauwe tunnel zit?! En eerder in de film is zijn cellblock in het midden, m.a.w. links en rechts van de celmuren kom je uit in een andere cel. Ehm? |
![]() |
|
gister Signs, Ariel de kleine zeemeermin en een Stuk van Deep Blue See (in t duits) gezien.
ff op een rijtje Signs: mooie film..maar wel eng (voor mij dan) Ariel: geweldig natuurlijk..maar het is natuurlijk een Disney en die zijn altijd goed! DBS: ach...ik heb er niks van verstaan..het geluid stond zacht ent was in het duits, maar wat ik gezien heb was wel mooi! |
![]() |
|
Ik heb net het eind van The Patriot gekeken, had ik nmog niet gedaan. Wel een beetje verwarrend omdat ik gister signs heb gezien en Braveheart ook pas nog en dan al die mel gibsons door elkaar
![]() oh oh oh wat hou ik van dit soort films...geweldig en Mel was ook weer erg smakelijk! en heath Ledger zag er hier ook zeker niet verkeerd uit |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Vrije tijd |
laatste voetbalwedstrijd die je gezien hebt en wat vond je ervan ? L1 | 19 | 31-10-2003 11:36 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan? Verwijderd | 499 | 18-08-2003 11:55 |