Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heeft ook zin in vanaaf op de step, k ben zo blij dat ik em heb nasi uit eigen keuken radio 538 wil koei zien roodbruinnogwat honger!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() samen met u onder de paraplu nog steeds hoofdpijn koej met kleurtjes ![]() aspirines zijn er niet voor nix is eens een keer vrolijk en heel druk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zo blijf je met vraagtekens zitten. kus! wendy
|
gegeten
lekker gaan uit 2 meiden verkering over? ![]() ![]() zo stil zijn mooi is dat ![]() ophalen fiets beetje ziekjes nog lekker slapen nu? knuffelen chocola melk zender geheime verliefd blind? misschien
||
Citaat:
Hehe die van ons zitten wel goed... ![]() Gisteraaf bij mij niezo, maar dat komt wel goed ![]() Ik ga stappen vanaaf...Truste alvast... (K)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*is nog wat langer stil* ... en komt vervolgens tot de conclusie dat zelfs Wendy niks weet te zeggen.... nou, suc-6 volgende week! -xxx-
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dank je. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
... met dat partijen gedoe lijk je zo vrolijk? nou, sterkte, met wat er ook is ![]() -xxx-
||
Citaat:
Ach, vaak ben ik ook wel vrolijker dan nu. Mijn verleden speelt heel erg op de laatste tijd (maar toen zat jij nog niet op het forum geloof ik). En dat is niet zo leuk. ![]()
||
Citaat:
![]() mm, dus omdat ik niks van je verleden weet, kan ik niks zeggen wat je waarschijnlijk oppept, sorry ![]() -xxx-
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anne, je mag me altijd pm'en/mailen/aanspreken op msn/enz., dat weet je, hè? Pas goed op jezelf. En ga naar bed, je hebt je slaap, zeker nu, hard genoeg nodig. En ik ga nu ook echt naar bed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mm, twee zielige forumbazen ![]() ik ga ook naar bed, welterusten speciaal voor Anneee: PVF gaat winnen! -xxx- wen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doen wij ook niet en internet doet het bij ons wel gewoon.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst was onze verbinding onstabiel, moest ik dat ding al gaan flashen. Nou goed, werkte het een paar maanden prima.. kunnen we nu ineens niet meer op internet. Blijkt dat ons wachtwoord veranderd is. Dat is wel het toppunt van vreemd, aangezien het wachtwoord daarvoor echt niemand weet.. behalve ik en mijn pa. Mijn pa zei nog dat de router raar deed toen wij in de dierentuin waren, dat er veel activiteit op was, terwijl alle computers uit stonden. Of het spookt bij ons thuis, of dat ding is te hacken. Maar ik zou niet weten hoe, aangezien alle poorten dicht zijn. Steekwoord: - gefrustreerd ("waarom kunnen dingen niet gewóón werken!") |
![]() |
|
|