Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mjah, ik ben het er eigenlijk wel mee eens met die overtreffende trappen van jou =| *das niej positief hè?? ![]() kennur nog wel een paar: stom, stommer, stomst ruzie, meer ruzie, het meeste ruzie kut, kutter, kutst *hm, ik stop maar weer, word er niet barvrolijk van* |
![]() |
|
wordt steeds zenuw8iger
R. is zielug... M. doet lullig heb al 10000x gepost hier vandaag... mahjah... wat zalk allemaal gaan zeggen morgen.. iig dat t een stuk beter gaat.. ![]() dat haar tips hebben geholpen komt H. ook nog es naar me toe nog een gesprek.. *zucht* ![]()
|
Ik wou dat ik jou was
Pokke-NS gisteren... Nou ja, ik was in ieder geval nog op tijd op college... Komend weekend kamp ![]() Superveel zin in Moet nog wel psychologie doen... En statistiek... Rotvlieg, ga weg Lekker weer, beetje regen... Hoef (nog) niet weg vandaag... Voel me nog steeds opper-gelukkig, voel me zweven kortom: ![]() |
![]() |
|
op het moment voel ik me alleen maar;
- moe - dom - stom - lelijk (maar dat is deels mn eigen schuld ![]() op het moment denk ik aan: - suus - jeroen - pws - proefwerkweek - engels ![]() op het moment hoop ik: - eens iets van michael te horen (wordtie nou beter, please...) - toch nog een kleine voldoende voor wiskunde te hebben - op het moment voel ik lichamelijk: - hoofdpijn - warmte - kou - geen honger - dorst (zo hoort het niet, maar ik dacht, is weer eens wat anders ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ik heb erachter aangezet dat ik het aan mezelf te danken heb. ik bedoelde mijn littekens op mijn lichaam. en verder ben ik best wel een beetje dik hoor ![]()
||
Citaat:
![]() Oeps, we moeten maar weer eens back ontopic... Rijles ging *** Kan ook nix Zal wel meevallen Iedereen overspannen Bruiloft nnnnnjjjjjjjgggg... Moet strijken Geen zin Nijn heeft het veel te warm... Ik eigenlijk ook wel Hoe kan je met dit weer verkouden zijn?
||
Citaat:
![]() enne, volgende keer beter!
|
Verwijderd
|
moe
gezellig gehad YOUP!! friends bowlen bank lief mis msnverslaafd mailverslaafd smak kookwekker AARGH! sleutel kwijt vanmiddag geen beltegoed meer Yesterday 6 dagen vrij! *juicht* hoe kom ik die dagen door? zucht wat moet ik nou weer op een high tea? ga het afzeggen. ga nú mailen. enya - now we are free wil naar disney! bijna! 16 juni <naam> jarig ![]() 4 hele zakken drop.....+ 1.... ga nou mailen.... ik kom al.... *ga dan! jahaa!* |
![]() |
|
Verwijderd
|
moe
misseluk niet lekker was gezellig vanmiddag nutteloos geen afspraken mee te maken stom gedoe kutliedje bang hij doet me wat geen zin meer nergens in ga weg heel ver weg bennut zat steeds dat gezeik word er niet goed van voel me alleen kan niets boos? kweet het niet meer voor even kan altijd |
![]() |
|
moe
of lui? geen zin in dat stomme werkstuk bah Suus, begin dan ook eerder! ![]() domme ik bah bah bah Wen toetsen gingen goed Abdu weer gezien moet niet vaker want dan is t niet meer leuk weet ie ook wel maar hij mist me naja we zien wel gezoend ![]() haha
|
stom wiskunde...
moet nog steeds leren, heb geen zin heb vanmiddag al goed geleerd..(echt waar) voel me klote waarom reageert ze niet.. miss, tog niet moeten geven nu zal ze wel denken... stom, had hem gewoon niet moeten geven.. k voel me alleen V. is was weer bezig k niet komen hij opgehouden voor hoelang?? houd k dit nog vol?? nee denk niet lang meer 'k kan het niet doen. vrienden, moeder word gek, enz k is dom haat mezelf, hmm, waarom zou k nog verder gaan. kuzzies |
![]() |
|
Verwijderd
|
bah
muts snapt het niet mooi gesprek dankjewel allebei lief mis waar zijn ze? nog niet klaar? film may it be... vol zat mag ik ook eens... lief IHVHDANG doe het dan gewoon durft niet mietje hij weet wel waarom bah zeg. koud doe je raam dan dicht ok bluh.... morgen stad met Lot ![]() geen tegoed meer Hema *braaaaak* gel!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
blij
slecht geslapen, boeit me niets vrolijk druk stad in met Mies nog zo vroeg *gaap* nacht wakker gelegen liggen nadenken conclusie: ik ben nu best gelukkig maar nu is nu misschien strax niet meer gaan we niet aan denken goede gesprekken gehad piano liedje slaat over webcam = koewl nog een keer lezen leren ![]() warm hier doet raam open nog steeds warm vrolijk ben heel wat duidelijk best wel nutteloos |
![]() |
|
mooi weer
warm meeting hoe vraag ik het aan mn vader??? problemen met vriendin problemen met engels literatuur eindelijk handelingsdelen af iets vergeten in mn leesdossier ![]()
||
Citaat:
*MOE!! *Abdu niet online *Haha, hij stuurt me zelfs een smsje om te zeggen dattie me gaat bellen ![]() *de wilde ![]() *hij was wel stil *zal wel weer ruzie hebben gehad ![]() *toets Ned was best k*t *morgen naar Wen! *zo'n zin in!! *lekker zelfstandig aan t worden *en dat voelt heerlijk! *ik heb zo'n lekker leven!
|
Bah... WAAROM????
waarom moet ik ook altijd janken? ik ben een huilebalk hij zegt wel dat t niet erg is, maar dat meent ie vast niet wil niet dat hij ruzie krijgt, (half) door mij waar is mijn goede humeur? waarom is het weg? ik mag op kamp vandaag... moet vrolijk zijn, al is het maar voor die kinderen bah dat wordt acteren dus hij vond m'n cadeautje wel heel leuk, volgens mij... is dat ook het enige goede van gister *stopt maar, dit schiet toch niet op...* naja, hopen dat t maandag weer iets beter is, als ik terugkom van kamp *hele diepe zucht* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|