Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Na Zonneveld lijkt ook Witschge onhaalbaar. Zijn salariseisen zouden het `loongebouw` van NAC scheef trekken, en dat wil de club absoluut voorkomen. `Ik denk niet dat we er met hem uit komen`, aldus van der Hoeven.
NAC richt haar pijlen nu op de twee andere namen op `de lijst van vier`. Wie dat zijn, wil de club nog niet kwijt. bron: www.derat.nl |
![]() |
|
![]() |
KERKRADE - Ajax en Roda JC hebben op enkele details na overeenstemming bereikt over de overgang van Tom Soetaers (23) naar de Amsterdamse club. In de transfer wordt ook de Braziliaanse voetballer Wamberto betrokken. De 29-jarige Ajacied moet bij Roda de opvolger worden van Soetaers.
|
![]() |
|
Elmander naar NAC Breda
08-08-2003 De Zweed Johan Elmander wordt voor 1 seizoen gehuurd van Feyenoord. De 22-jarige aanvaller (geb 27-05-1981) maakt wellicht vanavond al zijn debuut in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Real Zaragoza. Elmander staat sinds het seizoen 2000-2001 onder contract bij Feyenoord en werd door Feyenoord al verhuurd aan het Zweedse Djurgardens IF. In zijn profcarriere speelde Elmander 108 competitieduels waarin hij 22 keer wist te scoren
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
N'Kufo van HSV naar Twente voor 1 jaar en Twente heeft daarna nog een optie tot koop.
Bergdolmo van Ajax naar Borussia Dortmund (niet Porthsmouth dus...). Theo Janssen van Vitesse naar RC Genk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zenden aangeboden bij Ajax en PSV
Uitgegeven: 13 augustus 2003 10:41 AMSTERDAM - Boudewijn Zenden mag Chelsea verlaten. Zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker bood de 26-jarige linksbuiten inmiddels aan bij Ajax en PSV, zo meldt De Telegraaf. Chelsea spendeerde met de nieuwe eigenaar Roman Abramovich al miljoenen aan nieuwe spelers en Zenden is nu overbodig. De Blues willen hem overigens alleen verhuren. Ajax en PSV zitten voorlopig nog niet te wachten op de 45-voudig international. PSV heeft met Arjen Robben al een uitblinker op zijn positie en de Amsterdammers denken pas aan Zenden als de transfer van Tom Soetaers van Roda JC alsnog afketst. “Pas als dat niet lukt, komt Zenden misschien in beeld”, aldus directeur Arie van Eijden in De Telegraaf. Zenden speelde van 1994 tot 1998 bij PSV en verkaste toen naar FC Barcelona. Sinds medio 2001 komt hij uit voor Chelsea, waar hij evenals bij Barcelona geen vaste basisplaats verwierf. bron www.nu.nl Ik snap dat ze bij PSV Robben de voorkeur geven, maar als ik Ajax was zou ik Zenden wel willen hebben. Hij is imo beter dan Soetaers... |
![]() |
|
Verwijderd
|
VI.nl:
'Spits Bob Peeters van Vitesse naar Millwall' Het vertrek van aanvaller Bob Peeters bij Vitesse lijkt nabij. De Arhemse club is het met het Engelse Millwall al eens over de transfersom. De Belgische spits reist op maandag met zijn zaakwaarnemer naar Londen om de deal rond te maken. ----------- Hopelijk komt hij daar wel tot scoren, en doet hij et wat beter dan bij Vitesse. ![]() |
![]() |
|
Er is een transfer topic.
Met alle respect voor Bob Peeters maar ik denk dat dit niet een veel besproken onderwerp zal zijn. Dan is het toch al eerder een topic over een aankoop van een speler die naar "de top 3" gaat. Ontopic: Vind het jammer voor Vitesse, hij pikte toch altijd wel wat goals mee. Ik weet niet hoeveel salaris hij ongeveer vroeg maar misschien is het voor het financiële gedeelte van Vitesse wel goed als ie weg gaat.
|
![]() |
Hij speelde nog wel redelijk tegen Vitesse, als je een speler als Peeters naast een snelle spits hebt(zoals Amoah) heb je een goede voorhoede. Peeters is sterk en koppen is 1 van zn pluspunten.
'Ik ben opgegroeid tussen de koeien en daar ben ik hartstikke trots op. Als voetballer kom ik nu en dan ook in contact met de high society, maar in dat circuit zal ik nooit veel vrienden krijgen' - Bob Peeters
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind Bob niet echt een goede speler (sorry Ketjing ![]() |
![]() |
|
Ik vind het zeer jammer dat Bobbie waarschijnlijk vertrekt. Na Amoah is Peeters de beste spits voor Vitesse, Mbamba, van Beukering en Sone zijn beloftes maar lossen die maar niet in. Alleen het enige probleem is het salaris van Bob, dat was gewoon veel te hoog in deze barre tijden voor Vitesse.
|
BOB PEETERS NAAR MILLWALL
Bob Peeters heeft dinsdagmiddag een 3-jarig contract getekend bij Millwall. "Het is een ambitieuze club, maar ga met pijn in mijn hart weg bij Vitesse", aldus Peeters. Peeters reisde maandagmorgen naar Londen om te onderhandelen over zijn overgang. De Belgische international is een contract voor drie seizoenen overeengekomen met de club uit de Engelse First Division. "De club sprak mij meteen aan en dat wekte mijn interesse in een overgang. Het is een ambitieuze club en spelen in een 2-spitsen systeem. Ze willen mij belangrijk maken en dat vertelde de trainer mij ook gelijk. Ik ben de hele dag met hem op pad geweest, terwijl mijn manager in gesprek was met de voorzitter van Millwall. Komend weekend spelen we thuis tegen Crewe en daarna op dinsdag alweer tegen Stoke City. Ik kan meteen aan de bak." "Ondanks dat ik blij ben dat ik hier kan spelen, ga ik met pijn in mijn hart weg bij Vitesse. Ik heb het drie jaar lang ontzettend goed naar mijn zin gehad en dan doet zo'n plotseling vertrek wel pijn. Ik zal de supporters dan ook missen, maar kom zeker terug om hen allemaal te bedanken. Ik kan nu nog niet zeggen wanneer, maar dat komt nog wel", aldus Peeters vlak na de ondertekening van zijn 3-jarige contract. Bob Peeters kwam in 2000 over van Roda JC naar Vitesse en speelde in iets meer dan drie seizoenen 77 competitiewedstrijden en scoorde daarin 17 maal. Zijn debuut maakte hij op 20 augustus 2000 in de thuiswedstrijd tegen FC Twente (3-1 overwinning, één doelpunt Peeters). Afgelopen zondag speelde hij zijn laatste wedstrijd voor de Arnhemmers. zeer zeer jammer, Bobbie BEDANKT
|
Code:
VOETBAL kort nieuws ___________________________ * Staat Wesley Sonck straks alleen in de spits bij Ajax? Chelsea en Lyon hebben zich in elk geval gemeld voor Zlatan Ibrahimovic. Lyon bood 15 miljoen euro voor de Zweedse spits, maar Amsterdam vond dat veel te weinig. Ze deden een tegenbod van 25 miljoen euro, maar vernamen sindsdien niets meer van Lyon. (HNB)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Adu is nog geen 18, dus mag nog niet naar een ander land getransfereerd worden. De FIFA heeft deze regel gemaakt om jonge spelers te beschermen, omdat ze anders uitgebuit worden. Vertegenwoordigers van MLS proberen voor Adu een uitzondering te maken, zodat Adu zich verder kan ontwikkelen bij een grote club. Stel dat Adu naar PSV gaat, dan slaat PSV wel een heel grote slag. Adu is immers een van de grootste talenten van de wereld. Het zou me ook niets verbazen als Adu kiest voor een club uit de Europese subtop, om eerst daar te kunnen groeien. Maar de verleiding naar bijvoorbeeld Manchester United is wel heel erg groot. Ik zou zeggen: ga maar naar Feyenoord! |
![]() |
|
Ik zou zeggen blijf daar!
Maakt de Fifa eerst regels om ze dan vervolgens niet na te komen? Slaat nergens op. Laat die jongen tot z'n 18de in de MLS spelen en dan naar europa komen. Regel is regel en als er dan 1uitzondering wordt gemaakt krijg je er steeds meer en meer.
||
Citaat:
Dat kun je nu echt nog niet zeggen. Er kan nog van alles met zo'n jongen gebeuren (fysiek en geestelijk). Ik heb hem zelf niet zien spelen maar hij schijnt dus idd vreselijk goed te kunnen voetballen. Straks is die jongen 18 en voelt ie zich veel te goed voor welke club dan ook en wordt ie arrogant en wil geen enkele club hem hebben Of als ie TE jong in een 1ste elftal wordt gezet kan die een schop krijgen waardoor er misschien iets met zn benen kan gebeuren. Laten we eerst maar ff afwachten vind ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ie echt zo'n groot talent is zal ie het ongetwijfeld eerder zijn dan over 12 jaar... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers & Geruchten XII de communiceerbeer | 280 | 21-07-2009 10:33 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Vrije tijd |