Advertentie | |
|
![]() |
|
Heel erg in de war... en de wens om het met iemand te delen... maar wie? En hoe?
Ik heb gisteravond mijn dagboeken vanaf de 4e klas tot nu teruggelezen... ![]() ![]()
||
Citaat:
de lessen die je eruit geleerd hebt, (en die zìjn er), ga jezelf niet kwellen met vergelijkingen met toen. ('ik was helemaal niet dik (toen)'). En pas die dingen toe. En van de foto's die ik heb gezien, heb je iig geen dik gezicht of wat dan ook, integendeel, ik vind je een mooi meisje..! (en nee, dat zeg ik niet alleen om je op te peppen, dat meen ik) Take care. (F) ![]()
||
Citaat:
Lief, dank je. ![]() ![]()
||
Citaat:
Het lijkt net of ik maanden weg ben geweest. Maar het was ontzettend leuk en relax. Offtopic: ik moet zo gaan slapen, morgen half 7 eruit Hoe is het met je????
||
Citaat:
(ik snap je wel, beter dan je denkt ws. Maar controle over dingen kan je ook op andere (goede) manieren krijgen. Plus dat het ook niet altijd even goed is om (te)veel controle te hebben.) Maar ik hou op met preken. ![]()
||
Citaat:
![]() Offtopic: Ik moet allang in bed liggen eigenlijk. (maar een lieve socio kijkt nog heel even de andere kant op ![]() Mwoah. Over het algemeen wisselend, nu wel goed.. Lees m'n LJ maar, anders. *gaat slapen* (k) (slaap lekker)
||
Citaat:
lj ga ik morgen wel ff lezen Take care !!!
||
Citaat:
![]()
|
Nog geen uitslag van het tentamen
Tickets zijn in de bus, dus dat komt goed Rontgenfoto's zeggen dat er nix gebroken is --> geen gips Regenboogriem gekocht ![]() Werkschema gekregen, mag/moet veel werken Over een weekje al op vakantie... De tijd vliegt En ik kan het niet bijhouden |
![]() |
||
Citaat:
Ik word met de dag perfectionistiscer. En ik hou niet van foto-topics, maar ik laat me niet kennen. Probeer ik. Misselijk...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|