Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zoek het ELVIS shirtje in Levi's logo voor mn vaders verjaardag, hij bestaat al lang en ik weet het je kon hem op lowlands overal krijgen, maar ik bedacht me net dat dat een perfect verjaardags cadeautje voor mn pa was... alleen nou weet ik niet waar ik die hier in amsterdam kan vinden... iemand???
|
![]() |
|
ik vroeg me af of er in nederland een winkel is waar je kleding van Role Model kunt kopen, ik kan me namelijk nog wel herinneren dat ik iemand met een shirt van dit merk zag lopen op Parkpop. ik zag laatst wel op internet dat er in amerika wel winkels zijn waar ze dit verkopen (Hot Topic), maar nu wou ik ff vragen of iemand weet waar, en of het in nederland ook verkocht wordt.
zijn er ook mensen hier die er een shirt ofzo van hebben?
|
![]() |
Weet iemand ook waar je capuchon sweaters met namen van gerenomeerde universiteiten kunt krijgen; Cambridge University, Harvard University etc., behalve bij de universiteitswinkel natuurlijk.
En weet iemand waar je je naam kan laten borduren in kleding, of waar je kleding met namen erop kan kopen? |
![]() |
|
Ik weet niet of hij al gevraagd is, maar ik zoek zo'n lange, lakleren 'Matrix'-jas, zoals Trinity (kan dat? Ik was niet erg geïnteresseerd in die films) die droeg. Enkellang, zwart... Het liefst niet al te duur (maar dat is logisch
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zoek als geintje voor een vriend van mij een poster van André Hazes . Ik heb al op internet gekeken, maar daar kan ik niets vinden, en er is ook geen fanclub in Nederland of België. Op plaatsen waar ze normaal posters verkopen heb ik er (nog) geen kunnen vinden van Hazes, weet iemand misschien waar ze te krijgen zijn?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Anders naar een fourniturenzaak, en letters halen, al dan niet strijkbaar en zelf aan de slag.
||
Citaat:
Wat een geile schoenen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja, nou, hij was lekker groot, maar hij lekte door als het regende ![]() ![]() ![]() ![]() Had jij die tent nou ook? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
quick n brite!!! ( t werkt echt!!! >>>blokker) |
![]() |
|
![]() |
ik zoek broeken van het (skate) merk 'venom' Op Pukkelpop liepen ontzettend veel mensen in zo'n broek en ik vond ze echt heel mooi. (en toen ben ik idd niet op het geniale idee gekomen het aan een van hen te vragen)
in NL werden die broeken 5 jaar geleden nog wel verkocht (iig in utrecht) maar nu helemaal niet meer, volgens mij. Als iemand weet hoe ik aan zo'n broek kan komen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb net een uur staan schrobben en de vlek is er nu grotendeels uit (het was echt een grote vlek). Nu even laten opdrogen en morgen weer een stuk ![]() Maargoed, het gaat wel lukken dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
www.large.nl ken je zeker al? anders www.attitudeholland.nl ofzo |
![]() |
||
Citaat:
![]() ongeveer zoiets zoek ik: ![]()
|
![]() |
Waar vind ik een nep Louis Vuitton tas?
En nou niet gaan zeggen dat het sneu is om met een nep Louis Vuitton tas te gaan lopen, want ik vind het gewoon mooie tassen maar ik heb nooit genoeg geld om een echte te kopen. Dus dan maar een neppe. Want ik vind ze toch leuk, echt of nep.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Waar vind ik....? III Gadje | 500 | 06-10-2005 18:03 | |
Lifestyle |
Waar vind ik bepaelde p00p - topic 2 Verwijderd | 500 | 04-05-2005 11:21 | |
De Kantine |