Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen dissen tijdens het uitgaan is triest. Bemoei je met jezelf.
Mij zal het worst wezen, maar sommige mensen kunnen er niet tegen. Niet iedereen is zo idolaat van zichzelf als sommige mensen hier, en als je verdomd onzeker van jezelf bent, en iemand gaat je "voor de lol" af zitten kraken, kan dat behoorlijk hard aankomen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en waarom gebruiken jullie die rolleyes te pas en te onpas? edit: waarom zit hier eigenlijk nog geen slot op, misschien geen verkeerd idee.
|||
Citaat:
dat je hier serieus op ingaat Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat jij denkt dat ik er serieus op inging ![]() & nee, zeg vrij weinig nuttige dingen op t forum, maar leuke is dat dat jou veel meer uitmaakt dan mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wie zegt dat dit mij iets uitmaakt? ![]() als je mijn offtopic reacties ziet kun je daaruit ook wel opmaken dat ik hier niet echt kom om echt nuttig te discussieren. het enige wat mij een beetje irriteert is het veelvuldig gebruik van rolleyes'. dit komt altijd nogal beledigend over en ja.... ik laat me niet snel beledigen....
|||
Citaat:
Citaat:
misschien had ik inderdaad beter kunnen vragen of alle offtopic reacties verwijderd konden worden ipv een slot.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat is toch bij elk onderwerp zo, 'ik mag spammen' en de rest moet zich er maar aan houden. de hoeveelheid van jou en mijn spam maakt het echter onoverzichtelijk. maar goed, aangezien ik dit nooit meer ga winnen ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Connie Palmen - essay de uitvreter | 5 | 06-04-2008 19:06 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zijn sommige jongens zo onbereikbaar? MAUT | 12 | 24-11-2003 09:17 | |
De Kantine |
Waar denk je aan bij de naam van een forummer? Anne | 348 | 01-08-2003 20:38 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |