Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
take care
|
lang mailtje gestuurd
denk wel goed niet online hele dag niet ![]() jammer zie ik um vanaaf nog? k hoop t wel niet uit mag niet vertrouwen lief? ik? mmhh ze kent me niet in t echt misschien ben ik t wel hoor k weet t niet zal wel getraind slapen heel moe huiswerk saai veel chaggie eten patat geld stom iets dagboek smile papa mam Henk 2 jaar bijna snel anders ik ook 2 jaar met P nu niet meer beter A ![]()
|
Verwijderd
|
alweer blijer
vandaag dagje Amsterdam heb k zin in gaat hij nou wel of niet mee? was supergezellig gisteravond JODELAHITI!! *kucht* we waren mooi wel tweede ![]() nou, ben benieuwd. hopen dat ie het leuk heeft vandaag. vast wel ik heeft weer blij gevoel. die mensen hebben me goed gedaan ![]() leuk. leukleukleuk. was ook grappig groot gezin, hè Bram??? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
wel online
laat niet meer gezien gelezen heel gesprek erover gvd m'n ma is t probleem niet jong heerlijk geslapen niet moe hihi nu weg ergens heen geheim lief net als toen met pat was zo lief! moeder weg henk weg alleen straks niet meer ![]()
|
Verwijderd
|
moe
dagje amsterdam vonnut gezellig moe de wens moe ![]() evita op tv kijken duurt zo lang *ping* *lampje* opnemen! niets gekocht bruce almighty ![]() trein koffie moe wanneer is een mens tevreden? moe [edit] onzeker weet het niet meer loop te zeiken bah haat mezelf [/edit] Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 20:13. |
![]() |
|
- kaften
- nieuwe boeken - zin in school - nog een week wachten - geeft niet - lekker nog een weekje vakantie - zin in woensdag - vriendin - verjaardag - feest - schoolspullen - nieuwe kleren - shoppen - terug van vakantie
|
waarom?
waarom??? waarom ik???????? wil gelukkig zijn zonder al die problemen heb stabiliteit en regelmaat nodig maar waarom slaat iedereen constant de bodem onder mn voeten vandaan? waarom werkt iedereen me tegen??? en wil niemand me zoals ik ben/ voel me soms zo eenzaam in mn eigen huis en in mn eigen familie wat moet ik nou? en hoe moet ik verder? eerst maar ff wat opvrolijken morgen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() lieve schat! de eerste stap (eerste twee stappen...) heb je gezet! komop! je kunt het wel! en bovendien, als je ouders het niet willen, ben jij oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen, ik vind het een verstandige keuze van je om WEL te gaan, net als de rest hiero! (i guess) liefs, wendy
|
![]() |
Nog 1, en dan stop ik, dan is het genoeg..
Nog 2, en dan stop ik, want dat is een rond getal. Nog 3, en dan stop ik, dan is het wat ik wilde. Nog 4, en dan stop ik, voor de zekerheid. Nog 5, en dan stop ik, dan kan ik nemen wat ik wil. Nog 6, en dan stop ik, want... Ik wil het wel. Maar... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|