![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar m'n eerste 3 dagen zijn goed gegaan, gezond gegeten en alle 3 wel onder de 40 punten. Word ik aan het eind van de dag toch ook wel vrolijk van. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
In de tabel staat wat je minimaal per dag moet eten om alle benodigde voedingsstoffen binnen te krijgen, anders gezegd: om geen tekorten te krijgen. Het is, geloof ik, 80-90% van de calorieën die je nodig hebt. Koekjes, soep, etc. hebben ze niet meegerekend, omdat je die niet per se nodig hebt. Maar ze gaan ervan uit dat je die/dat wel eet.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Over dat 40 punten dieet, ik zie dat de meeste mensen ook echt 40 punten aanhouden, maar dat is alleen voor mensen met enorm overgewicht! Je kunt ook gewon 60 of 75 aanhouden of zelfs 85/90 en dan val je nog af.
Ik hou nu 50/55 aan, heb wel aardig wat overgwicht en ik val toch af, 40 punten heb ik geprobeerd maar is echt niet fijn om aan te houden. En de ene keer zit ik ook over de 60 tegen de 70 en de andere keer is het netjes 50 Als je een keer hoger ziy maakt niet uit, je moet niet krampachtig de punten tellen want dat is niet het idee van het dieet, als je het al een dieet kan noemen. De bedoeling is dat je ej bewust word van wat je eet, een keer veel mag ook. Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 09:45. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het gaat niet om de precieze uitslagen, ik vind dat ding gewoon geen goeie richtlijn, dat wou ik alleen even zeggen daarmee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ha, ik ben een kilo afgevallen, afgelopen week
![]() evaluatie van de afgelopen week: het gaat - een paar uitzonderinkjes van zwakte daargelaten - echt heel goed.. het gaat me ook wel makkelijk af, gek genoeg.. misschien eindelijk de juiste hoeveelheid wilskracht verzameld ![]() het enige is dat ik echt meer water moet drinken.. dat mag dus nog wel wat verbeteren... verder heb ik een Ha! het lukt! bui ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (0,2 kg per dag afvallen is ook best veel...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien dat het iets langzamer gaat maar het is supergoed vol te houden en ik heb niet de neiging uit te schieten. Sowieso vind ik die focus op calorieën/punten (in feite hetzelfde toch?) niet echt goed. Als ik op een dag een zak chips en een reep chocola eet, heb ik misschien nog niet te veel calorieën, maar het is wel heel ongezond. Probeer gewoon goed voor jezelf en je lichaam te zorgen, dan kom je vanzelf op het gewicht dat bij je past ![]()
||
Citaat:
Het gaat me meer om uiterlijk dan gewicht, nu heb ik gewoon teveel vet.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 2 tussendoortjes is ook heel normaal en echt niet ongezond, zoals veel mensen lijken te denken. Het ligt er wel aan wat je als tussendoortje neemt, dat een appel gezonder is dan een Mars kun je zelf ook wel verzinnen, denk ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij is het beter om m'n maag te laten wennen aan lange tussenpozen tussen het eten, want nu eet ik echt heel onregelmatig en gewoon wat uit komt.
||
Citaat:
![]() Meer sporten zou idd beter zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik eet nu gewoon als ik honger heb, ómdat ik geen vast ritme heb (niet wat ik een hele week vol kan houden). Dat is ontzettend irritant. 3 Maaltijden per dag kan eigenlijk gewoon niet bij mij. We hebben pauze om 11 uur en 13 uur. Als ik in beide pauzes een boterham eet, is dat goed te redden maar dan eet ik nog niet 3 maaltijden. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zorg dat je een vast ritme krijgt dan. ![]() ![]() Je zei om 3 uur nog een boterham, over 13 uur heb ik je niet gehoord. Als je dan ook wat eet, dan is het al een stuk beter. |
![]() |
||
Citaat:
Het wil gewoon niet zoals ik het wil. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik sport niet zoveel als eigenlijk zou moeten/nodig is en ik eet ehhm. Ik ontbijt, lunch en eet savonds genoeg, wees maar niet bang ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |