Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga er een lekker dagje Gent van maken denk ik. Eerst ff langs de Fnac en dan lekker shoppen/terrasje enzo.
||
Citaat:
als je nou gewoon donderdag ging..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die kaartverkoop gaat veel te snel.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() er zijn zelfs geruchten dat the Strokes komen op donderdag..! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet iemand trouwens hoe het werkt met zo'n KBC verkooppunt dinges??
|
ik heb net combitickets besteld via teleticketservice
Het kon gewoon met een overschrijving vanuit Nederland (acceptgiro dus) Ik heb nu alleen geen idee of het nu ook echt al bevestigd is en hoe het nu verder werkt ![]() Dus niet dat ze me over 6 weken bellen van: ja goh, we hebben hier uw bestelling via internet binnengekregen, maar ja... het is uitverkocht hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() eindelijk besloten om te gaan, ben ik nog te laat. Nja niet te laat. Maar afhalen in de winkel vind ik toch net wat handiger dan via internet. |
![]() |
||
Citaat:
Kwas in Amsterdam en daar hadden ze maar 250 weekendkaarten gehad. En in de rest van het land waren ze ze ook niet meer, en ze zouden ook niet meer komen. Mjah dan maar inet.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De zondagtickets zijn volgens 'bronnen' (oa werchter.tk) al uitverkocht, MAAR die zijn nog wel te verkrijgen op www.goformusic.be
De weekendtickets is nix over gezegd dat ze op waren, MAAR die zijn NIET meer te krijgen op diezelfde site... duss..tis nogal onduidelijk ![]() edit: Nieuws op RW-site: combitickets en zondagtickets uitverkocht ![]() ![]() een paar mensen die 'k ken gaan baaaaaaalen... Laatst gewijzigd op 26-04-2004 om 16:45. |
![]() |
|
![]() |
Er zijn géén combitickets meer verkrijgbaar voor Rock Werchter. In een mum van tijd werden de 60.000 vierdagen-tickets verkocht. De voorverkoop voor het festival ging van start op 23 maart via telefoon en internet. Sinds 17 april waren de tickets ook verkrijgbaar via de gebruikelijke voorverkooppunten en KBC-Ticketshop.
Ook de dagtickets voor zondag 4 juli zijn reeds allemaal de deur uit. Voor de andere dagen zijn de dagtickets wél nog beschikbaar. De verkoop van de dagtickets gaat gewoon verder via alle ticketkanalen. Wie niet voor nog meer verrassingen wil komen te staan, raden we aan op tijd tickets te kopen. We stellen wel vast dat er in verhouding met het aantal verkochte combitickets, minder campingtickets zijn verkocht. Wie wil kamperen, moet in het bezit zijn van zowel festival- als campingticket. Deze tickets zijn verkrijgbaar via alle voorverkoopkanalen. Bron : www.rockwerchter.be Ik ken ook veel die gaan balen en ik heb hun nog zo gewaarschuwd!! |
![]() |
||
Citaat:
Elke reservering gebeurt pas na ontvangst van betaling van de verschuldigde geldsom. Ondertussen is het dus uitverkocht en vraag ik me nog steeds af of mijn kaartjes nu wel of niet gereserveerd zijn. Ik heb namelijk wel een bevestigingsmailtje gehad... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik kan er pas gerust op zijn als ik ze ook daadwerkelijk binnen heb... ![]() |
![]() |
|
http://www.festivaltravel.nl/nl/inde...chter&p=info_b
Lijkt me eigenlijk dat die gasten eenn hele zooi kaarten hebben gekocht zodat ze zeker eten dat hun bussen vol komen. Kortom, dit is je kans ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |
Muziek |
beste concerten ooit? Maija | 115 | 09-08-2005 15:09 | |
Muziek |
wat VERBAASDE jou live? Verwijderd | 110 | 03-10-2004 15:32 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Wlke bagger komt er uit uw boksen gespuwd? Verwijderd | 500 | 22-07-2004 22:24 | |
Muziek |
Welke shows wil je zeker niet missen?! Human2.0 | 33 | 29-01-2004 18:43 |