Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- bijna school - leuk boek - bang - die zenuwe-e-e-e-e-e-e-e-e-e-n
|
paper af.
fijn maar is het wel goed? dat weet ik nog zo net niet ik heb het koud en honger tijd voor een kopje thee en de laatste oliebol daarmee sluit ik symbolisch 2003 pas officieel af ik ben en doe raar np prodigy - no good word ik actief van zin in feest dansen dansen dansen bla |
![]() |
|
+ al op blz. 200 van de 350 van mn Engelse boek
+ stukje voor mn handelingsdeel Engels gedaan + vanavond naar huis - ik heb het koud - niets aan wiskunde gedaan - ik weet nog steeds niet wat ik voor mn moeder moet kopen en dinsdag is ze al jarig - Mies niet online, maar dat komt nog wel Een 7, niet echt een boeiende dag ofzo.
|
+ heb wat aan Latijn gedaan
- mis m'n vriend, terwijl hij pas vanavond laat voor een week weggaat - wil hem zien en niet zo lang moeten missen - ben bang dat het misschien langer dan een week duurt voordat ik hem zie - ben bang dat hij me straks niet meer leuk vindt, omdat daar veel leukere meisjes waren die hij beter heeft leren kennen ![]() - ga 3 kutweken tegemoet waarin ik hard moet leren Kutgedoe allemaal ![]() 4
||
Citaat:
Moet telkens aan hem denken, ik merk kleine dingetjes op die hij ook wel eens doet... op een bepaalde manier zuchten, dingen op een bepaalde manier zeggen, we nemen het van elkaar over, maar als ik dat dus doe hoor ik hem oid en moet ik aan hem denken ![]() ![]() 6 a 7...
||
Citaat:
gewerkt gisteren ![]() kaarsjes onze cd overal kleding ![]() naar huis gebracht slapen eten smsen of hij mee-eet? ja auw rugpijn verdorie wanneer houd dat eens op goed gesprek
|
goed goed en nog eens goed.
ik bleef gister bij een vriendin slapen... en we hadden het zo over wat dingen. ook over ons vriendengroepje enzo. en toen zei ze opeens van 'ik ken jou het minst lang van allemaal, maar je bent in die tijd echt een hele goede vriendin van me geworden'. en later zei ze: 'als ik een probleem zou hebben zou ik als eerste naar jou toe gaan denk ik'. ik vond het ZO lief dat ze dat zo openlijk en direct zei.... en toenet hadden we een uitvoering van synchroonzwemmen. zoals sommige weten ben ik daar ondertussen de oudste. maar een van die meisjes komt naar me toe, slaat dr armen om me heen en zegt; 'ik vind jou echt heel lief, en je moet je niks van sanne aantrekken hoor (sanne is haar nichtje) want die zei laatst nog dat ze jou heel lief vond maar dat niet wilde laten blijken'. dat soort dingen vind ik echt lief... het deed me echt goed. en ja, de uitvoering ging ook nog eens goed!!!! vandaag, tot nu toe: 10!!! ![]()
|
@ Quiana&CoveredEyes: thx
![]() pws helemaal af gelukkig weer die angst faalangst waarom nou ik kan het wél of niet nou ja we zien wel probeer sterk te zijn lukt wel volhouden moet lukken in mn eentje dat wil ik morgen school geen zin nou ja nog n paar maandjes komt goed komt allemaal goed ![]() hoop ik ![]()
|
bio
pws practicum hoop schiet niet op cabaret oefenen auditie liedjes muziek arghhhhhhhhh mensen werken niet mee niet alleen mijn cabaret 6Vcabaret niemand heeft dat door pffff
|
|