Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het was weer leuk gister, gelukkig ![]() ![]() En Eric: ben blij dat hij door is, hij is leuk. In de wildcardshow gaat denk ik Tialda of Nick door. Tialda vind ik persoonlijk niet zo leuk, haar hoofd staat me niet aan. |
![]() |
|
ik vond gister het niveau duidelijk hoger liggen dan bij de vorige 2 afleveringen!
Boris is echt een idol! Maar even over die wildcardshow.....kiest het publiek of de jury? ....volgens mij zit daar echt een verschil in! Wie vinden jullie dat de wildcard moet krijgen? Ik vind Merel erg goed en leuk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Martijn echt 21? Ik had ook 15 of 16 jaar gedacht ![]() Ik vraag me trouwens af of Boris echt idol wil worden, of dat ie het gewoon doet voor wat meer bekendheid voor zn bandje? |
![]() |
||
Citaat:
en hoe Sharon reageerde: Ze had een ontzettend chagrijnig gezicht toen ze niet door was en was ook niet blij voor d'r 'collega's'. Toen ze te horen kreeg dat ze wel door was naar de wildcardshow keek ze nog steeds zo chagrijnig en zette ze 1 seconde zo'n neplach op om daarna weer over te gaan op chagrijnig. Ze was er totaal niet blij mee en kwam super arrogant over (op mij iig).
|
We love Boris <3
Alhoewel ik Eric eigenlijk nu toch ook wel heel erg goed vond zingen. Mandy, super mooi liedje. Als het aan mij ligt gaat 't uiteindelijk tussen Boris en Eric. En ik vind dat Nick of Merel de Wildcard moet krijgen. Die zingen het beste van de laatste zes vind ik. Grrr... Meike is verschrikkelijk. Helemaal nu is uitgelekt dat ze de dochter is van de gitarist in Jerni's oude band, hoezo 'vriendjespolitiek'.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Muziek sectie en dan staan er wat albums |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Boris! ♥ |
![]() |
||
Citaat:
en boris vind ik eigenlijk helemaal niet knap. ben ik de enige? ik vind wel dat hij de overwinning verdient: hij is aardig, niet arrogant en zingt geweldig.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En hij zingt ook nog eens geweldig ja ![]() |
![]() |
||
Waarom is die jongen die Hello van Lionel Richie verkrachtte überhaupt zo ver gekomen? Bij gebrek aan beter? Lijkt me sterk..
Hij verpestte het liedje, deed spastisch, lachte eng, zong eng, droeg lelijke kleding en leek 16.. Pas toen hij het had over zn huisgenoten ging er een lampje bij me branden dat hij misschien ouder was.. En Tooske zei nog: Een heleboel mensen hebben vast van je genoten.. Ja vast.. Het was een ware kwelling. ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 17:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Krystle was net bij Life and Cooking.
Ze zeiden dat ze goed zong bij Idols ![]() Lianne, Anne en Hedwig waren d'r ook. Ze waren allemaal gestyld door een bekende stylist naar de look van bekende artiesten (Jewel, Anouk, Madonna en Kylie Minogue). Ze moesten ook allemaal 1 zinnetje zingen om te laten zien dat ze wél kunnen zingen. Ik moet eerlijk zeggen dat Hedwig d'r toch wel naast zat (niet vals, maar wel de verkeerde noten).
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik vind dat alice door moet voor de wildcart show, tijdens de eerste auditie's zong ze egt heel goed! jammer dat gisteren de band beter te horen was dan haar stem netzoals tialda!
sharon was eerst mijn favoriet , maar ze is idd wel arro zo komt ze over ,maar jah ik zou het niet erg vinden als ze doorgaat, want ze heeft egt een hele mooie stem en daar gaat het ook om toch?! ook heel lullig van henkjan dat hij zei het is een meisje begint met de "e" wedduh dat elisaar d8 dat ze door was! maar jah ik vond erik zn stem wel apart,maar er waren betere.... verder is meike egt vreselijk! irma wel mooie stem ,maar vind haar geen idol netzoals merel aaaaaarg irritant hoofd ook trouwens en die marlies vind ik ook helemaal niks ik vind haar er vrij normaal uit zien ik zie geen X-factor bij haar ,maar jah das mijn mening. ik ben egt fan van boris, maud en JK. idols 1 leuker dan idols 2 ? mwuah...bij idols 1 was alles nog nieuw en leuk jah nu is het nieuwe eraf ,maar het blijft wel beetje verslavend om naar te kijken vind ik.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Irma was gooooooooooooeeeeeeeed!!! Echt niet normaal! Boris ook wel, maar Irma heeft een meer gevarieerde stem dan die eentonige Boris. Ervan uitgaande dat Nick gewoon doorgaat in de Wilde kaartronde is mijn top 10:
De toppers: 1/2. Marlies/Irma 3. Robin 4. Ron 5. Nick 6. Boris 7. Eric Bagger: 8. Maud 9. Johannes Konstantijn 10. Meike Ik ben er trouwens niet helemaal zeker van dat Nick doorgaat. Ik bedoel, er zijn nu 5 jongens en 4 meisjes door. Voor de volledigheid zou er dus een meisje door moeten gaan, maar Nick is gewoon zoveel beter dan de rest... en populairder.... ![]()
|
Sharon woont bij mij in Houten en ze is altijd al arro geweest!
Maar na idols heeft ze echt ster-allures gekregen ![]() Dat was ook duidelijk te zien in de show! Ik hoop dat Sharon niet doorgaat! Ik vind het gewoon geen leuke persoonlijkheid! Geef mij maar Merel....die was zoooo blij dat ze nog een klein kansje maakte en dat vind ik zo leuk om te zien! Merel verdient het en ze zingt goed! ![]()
||
![]() |
Citaat:
xx |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete musical voor ckv eva claudia | 15 | 02-01-2008 12:43 |