Advertentie | |
|
![]() |
|
Gedaan alsof ik een harde werkster ben.
En me met de volgende site Klik, voor nutteloze tijdsbesteding en om Mea Culpa een plezier te doen beziggehouden.
|
- Uitgeslapen tot 11 uur
- De krant gelezen - TV gekeken - Gegeten - Aangekleed, verzorgd etc. - Geforumd - Easy CD Creator 4 geïnstalleerd - Op KaZaA nog een paar nummers gedownload - Mijn 2 CD's in elkaar gezet (nog niet gebrand maar wel al beslist wat op welke CD komt te staan) - Vriendin geSMSt - Naar mijn opa en oma toe - ff daar een uurtje zitten - Naar huis - Omgekleed - Gegeten - Nu weer forummen Dadelijk nog vrienden bellen en vriendin SMS'en en dus de knoop doorhakken waar ik ga stappen, werken, als ik thuis ben nog ff puteren (eventueel al een CD'tje branden), voorbereiden voor het stappen / omkleden en stappen ![]()
|
- opgestaan
- gedoucht - haar gewassen - afgedroogt - haar gefohnt - haar gedaan - aangekleed - ontbeten - tanden gepoetst - tas ingepakt - naar open dag in Antwerpen geweest - studentenhome bezichtigd - gewinkeld in Wijnegem - teletekst gelezen - tv gekeken - gemsnt - geforumt - brood klaargemaakt - gegeten
|
Vandaag nog niks (zondag he), maar gisteren:
-gewassen -gegeten - league of XO gentlemen gekeken - naar oma gegaan - met de trein naar Den Haag gegaan - Ondertussen een boek gelezen - Op het station gewacht, de FRS doorgespit en tijdschriften gekocht - met vriendinnen vertrokken naar het spui om te eten. - Naar de schouwburg gegaan om 'braambos' te zien. - gesproken en gezoend met acteurs Kees Boot en Frank Lammers. - met de bus naart station gegaan - In de trein nog wat gelezen en muziek geluisterd - Thuis nog wat tv gekeken en meer gelezen - om 4:00 slapen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat heb jij vandaag allemaal gegeten en gedronken #8 reine claude | 500 | 07-06-2006 18:51 | |
De Kantine |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan Verwijderd | 469 | 01-04-2005 16:40 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? (Topic 2!) Mr.Oizo | 2 | 13-04-2004 22:53 | |
Lifestyle |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle? Otis | 487 | 13-04-2004 17:32 | |
De Kantine |
Zo! Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? BrunetJuh | 15 | 05-07-2003 11:10 |