Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
gisteren: gewerkt,na werk aan de andere kant van de bar plaatsgenomen,veel gedronken,toen naar de stad gegaan,daar nog meer gedronken en toen blijkbaar naar huis gegaan want s'ochtends werd ik netjes in mijn bed wakker (met 1 allstar nog aan,maar een kniesoor die daar over begint
![]() ![]() vandaag: Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dinsdag: met de trein naar mn pappie's kantoor gegaan, met de auto (met vriendin van pap, haar moeder, haar dochter+diens vriend) naar een "dorp" (1 hotel) bij Parijs gereden. Geslapen. Woensdag: vroeg op, ontbeten, naar de kerk gereden waar een prachtige bruid (zus van paps vriendin) stond die een uurtje later getrouwd was met haar sympathieke man. naar een landhuis gegaan om te feesten en te lunchen. in de auto van mn papa gereden ![]() Donderdag: koffer gepakt. met de auto naar het huis van het verse bruidspaar gegaan en alles bewonderd. heerlijk gebruncht en even gewandeld in een mooi parkje in de buurt. rond 5 uur smiddags naar huis gereden en bij de Mac gegeten. met de trein naar huis vanaf mn paps huis. vriendje opgehaald en die bleef bij mij slapen Vandaag: tot 1 uur in bed gelegen met vriend. naar de markt om eten te kopen. naar de stad gegaan en shoppen (en eXo en freakjuh gezien) en uit eten geweest samen. als toetje een bonbon van de Australian. lekker dagje |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vandaag lekker uitgeslapen en tv gekeken. Daarna ontbeten en gedoucht. Vervolgens gebeld met vriendje en een vriendinnetje waarmee ik naar de IKEA ben gegaan. Daar lekker rondgekeken, wat een geweldige winkel is het toch. En net ben ik weer thuis gebracht door de papa van dat vriendinnetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb geen aars gedaan. beetje gelezen en films gekeken. oh wacht ik was nog gaan ontbijten met mijn dinnetjes familie nadat ik haar genomen had, erg gezellig aangezien ik geen woord kantonees spreek :\ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Snappie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De Roxy wil alleen hip overkomen, ik vind ze ook niet meer zo hip ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|