Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 16:30
Verwijderd
Boodschappen gedaan voor het vriendje, omdat ik een pushover ben, of gewoon lief. En een kraslot gekocht, omdat ik nog steeds hoop slapend rijk te worden.
Advertentie
Oud 21-05-2004, 16:30
timp
timp is offline
vroeg opgestaan
toen geleerd
daarna met mijn ene band geoefend
zometeen met de andere oefenen

is dat punk of wat?
Oud 21-05-2004, 16:42
Otis
Otis is offline
een heel onverwachts sollicitatiegesprek gehad, daar aangenomen.
Het gevierd met het kopen van een heel leuk Hennes rokje dat ik al heel lang wou.
En nu ga ik lekker remy eten en daarna naar mn vriendinnetje
Oud 21-05-2004, 18:28
Verwijderd
Geshopt met forummers & alle hippe winkels bezocht. Hoe fb verantwoord is dat
Oud 21-05-2004, 18:28
~louise~
~louise~ is offline
Woensdag: naar school gegaan, extra toneelrepetities gehad en naar de stad gegaan. 's Avonds naar een feest waar iedereen van school was.
Donderdag: toernooitje op de hockey gehad, heerlijk de hele dag een beetje gespeeld en in het gras gelegen. 's Avonds barbecue en een supertof feest.
Vandaag: naar de stad gegaan met een vriendinnetje en daar een roze tule jurkje gekocht voor een toneelstuk, cadeautjes gekocht, gegeten en een vriend tegengekomen.
Oud 21-05-2004, 18:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Onverwachts naar Antwerpen gegaan met m'n ouders. Na zeer lang rondrijden eindelijk toch in het centrum beland. Rondegelopen, bij de H&M een rokje gekocht dat ik waarschijnlijk toch niet draag, een vies broodje kipkerrie gegeten bij een duur restaurant/cafe, nog meer rondgelopen en toen weer naar huisgegaan...
En thuis even langs de texaco pomp geweest, want ze zoeken mensen en ik heb geld nodig.
Oud 21-05-2004, 18:31
Verwijderd
leren
leren
leren
leren
leren
leren
en zo weer
leren
dat maakt mij een wanna-be n.e.r.d., en dat rijmt
Oud 21-05-2004, 18:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
niet geleerd. maar gewerkt en enge film gekeken.

en dat maakt mij dom
Oud 21-05-2004, 18:52
Ragnar
Ragnar is offline
Vanmorgen es wat nieuwe kleren gekocht
Vanmiddag bandrepetitie met als resultaat weer een mooi verneukte stem
En zo dadelijk met wat vrienden bij wat leuke bandjes uit de buurt gaan heerschen

Dit maakt mij een concertbezoekende-shoppende-schreeuwlelijk
Oud 21-05-2004, 18:57
AngelLena
AngelLena is offline
Even flink wat winkels langs geweest, thuisgekomen met een nieuwe broek (zwart), een nieuw topje(zwart), een nieuw vaag achtig shirt ding (zandkleurig), moeilijk te omschrijven, en een nieuw wit bloesje.
Oud 21-05-2004, 18:59
telluriet
telluriet is offline
edit: lief zijn. Dit was NIET grappig.

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 19:29.
Oud 21-05-2004, 19:25
Laïs
Laïs is offline
Geslapen. Wakker geworden door mam & pap die ruzie maakten. Terug in slaap gevallen. Wakker gemaakt. Gegeten. Gedouched. Kamer opgeruimd en stof afgedaan.
Te voet naar vriendinnetje gegaan. staan dralen op de plaats waar we hadden afgesproken,was ze al doorgereden. Veel te laat aangekomen natuurlijk. Naar Gent gefietst. Panos gegeten. Mensen vragen gesteld voor school,over holebis.
Gat laten schieten in oor. Oorbel gekocht & verwisseld.
Nog wat rondgedwaald & veel te lang staan wachten in de h&m wachtrijen voor een paskot.
wel iets gekocht.uiteraard.

leuk dagje,wel.
Oud 21-05-2004, 19:34
Marshall
Marshall is offline
dure schoentjes in amsterdam bezichtigd en er meer calorieen afgelopen dan ik deze hele week bij elkaar heb gegeten
en ook nog net op tijd vertrokken met de trein
Oud 21-05-2004, 19:52
Verwijderd
gisteren: gewerkt,na werk aan de andere kant van de bar plaatsgenomen,veel gedronken,toen naar de stad gegaan,daar nog meer gedronken en toen blijkbaar naar huis gegaan want s'ochtends werd ik netjes in mijn bed wakker (met 1 allstar nog aan,maar een kniesoor die daar over begint )dit alles ondanks het feit dat ik me voor genomen had om geen alcohol te drinken in de week voor de examens

vandaag:
Citaat:
Roxane schreef op 21-05-2004 @ 19:31 :
leren
leren
leren
leren
leren
leren
en zo weer
leren
dat maakt mij een wanna-be n.e.r.d., en dat rijmt
Oud 21-05-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 21-05-2004 @ 20:25 :
holebis.

ik heb geshopt en nu ben ik gedropt
Oud 21-05-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 21-05-2004 @ 19:28 :
Geshopt met forummers & alle hippe winkels bezocht. Hoe fb verantwoord is dat
De Roxy is niet zo hip hoor Ik heb je wel gezien!

Dinsdag: met de trein naar mn pappie's kantoor gegaan, met de auto (met vriendin van pap, haar moeder, haar dochter+diens vriend) naar een "dorp" (1 hotel) bij Parijs gereden. Geslapen.

Woensdag: vroeg op, ontbeten, naar de kerk gereden waar een prachtige bruid (zus van paps vriendin) stond die een uurtje later getrouwd was met haar sympathieke man. naar een landhuis gegaan om te feesten en te lunchen. in de auto van mn papa gereden . naar een restaurant gegaan om te eten. geslapen.

Donderdag: koffer gepakt. met de auto naar het huis van het verse bruidspaar gegaan en alles bewonderd. heerlijk gebruncht en even gewandeld in een mooi parkje in de buurt. rond 5 uur smiddags naar huis gereden en bij de Mac gegeten. met de trein naar huis vanaf mn paps huis. vriendje opgehaald en die bleef bij mij slapen

Vandaag: tot 1 uur in bed gelegen met vriend. naar de markt om eten te kopen. naar de stad gegaan en shoppen (en eXo en freakjuh gezien) en uit eten geweest samen. als toetje een bonbon van de Australian. lekker dagje
Oud 21-05-2004, 22:11
Renoi
Renoi is offline
Vandaag gestofzuigd (huiskamer, keuken, entree en de trappen) wel kutwerk, maar lekker geld gekregen van m'n moeder. daarna nog even in m'n bedje gelegen, geprobeerd m'n kater er uit te slapen, maar tevergeefs.. toen maar oprah gekeken, zielig weer
Oud 21-05-2004, 22:30
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
telluriet schreef op 21-05-2004 @ 19:59 :
edit: lief zijn. Dit was NIET grappig.
O. Ik vond het anders best geinig.
Oud 21-05-2004, 23:05
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben uit eten geweest (italiaans) met m'n vriendinnetjes. Maandag beginnen de examens en ik heb ze gerust gesteld, het valt allemaal erg mee.
En toen heb ik thuis naar Raymann is Laat gekeken.
Oud 22-05-2004, 00:21
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 21-05-2004 @ 19:38 :
niet geleerd. maar gewerkt en enge film gekeken.

en dat maakt mij dom
Liek, dommerd
Oud 22-05-2004, 02:40
Verwijderd
Vanavond kwam Selma langs en die heeft mn kam bijgeschoren, daarna zijn we naar Vin gegaan, gedronken, heel veel, gesmookt, heel veel, heel erg naar de klote, DROPOUT - Antidote keihard brullen zwaar spacen. nu spacend gaan smullen brullen sullen

FUCK FUCK FUCK THE MEDIA!
Oud 22-05-2004, 09:20
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Gister.

Muiderslot bezocht, in Amsterdam gewinkeld en dikke korting op een jurkje gekregen (omdat ik altijd overal korting op krijg om 1 of andere reden.) <3 Mjah, en stof gekocht (lak). En Japanse wokschotel gegeten.
En 7 minuten voor dat trein-ongeval vertrok mijn trein vanuit A'dam. Talking 'bout lucky.. damn.
Oud 22-05-2004, 10:57
vixen
vixen is offline
Ik werd gister wakker, toen ging ik douchen, toen ging ik naar Utrecht, heb ik daar tot zes uur gewerkt, toen ben ik naar mn kamer gegaan, heb ik mn tas gepakt, toen ben ik naar Nijmegen gegaan, heb ik met een vriendin gepoold en wat gedronken en toen ben ik naar huis gegaan. Niet echt een al te boeiend leven.
Oud 22-05-2004, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 22-05-2004 @ 10:20 :
Gister.

Muiderslot bezocht, in Amsterdam gewinkeld en dikke korting op een jurkje gekregen (omdat ik altijd overal korting op krijg om 1 of andere reden.) <3 Mjah, en stof gekocht (lak). En Japanse wokschotel gegeten.
En 7 minuten voor dat trein-ongeval vertrok mijn trein vanuit A'dam. Talking 'bout lucky.. damn.
w00t ik was er oohook jammer dat ik je niet gezien heb (of verstopte je je )
Oud 22-05-2004, 15:34
Chimera
Chimera is offline
Gisteravond hockeytraining, daarna een biertje gaan drinken in de kantine tussen feestend Veritas, nog een beetje gedanst (in hockeyoutfit, levensgevaarlijk op een natte vloer). Toen de opeens muziek gingen draaien die fysiek pijn deed (Koos Alberts) naar huis gegaan, gedouched, naar Herenplein gegaan, paar biertjes gedronken met teamgenoten, interessante discussie gehad met een paar Unitas leden over de 'jetsers' van een teamgenote, en toen naar huis gegaan.
Oud 22-05-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 22-05-2004 @ 12:40 :
w00t ik was er oohook
En ik ook! Wim Wok en ik vonden je haar tof

Vandaag lekker uitgeslapen en tv gekeken. Daarna ontbeten en gedoucht. Vervolgens gebeld met vriendje en een vriendinnetje waarmee ik naar de IKEA ben gegaan. Daar lekker rondgekeken, wat een geweldige winkel is het toch. En net ben ik weer thuis gebracht door de papa van dat vriendinnetje.
Oud 22-05-2004, 16:54
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Afgelopen 2 dagen in een anti-kraakpand gechilled (10 verdiepingen en een massive kelder)...
Mini skatepark gebouw ..
De bank gestalled en gekke shit gedaan..
Enne vandaag was er een skatedemo in R''dam van Emerica teams, was wel chill ..
Oud 22-05-2004, 17:04
Verwijderd
weer niet geleerd, weer mn fiets niet gemaakt, wel gechilled met Mike en wat geblowd, wel Blow gekeken, geen bizon vermoord, wel bier gehaald, geen wiet gehaald, vanavond wel naar Ask for Bob en ook naar t feestje van Kelly Dying Bride
Oud 22-05-2004, 18:31
Glory
Glory is offline
Ik ben heel vroeg opgestaan. Toen ben ik gaan douchen, daarna het ik brinta gegeten. Vervolgens ben ik weer in bed gaan liggen, daarna ben ik weer opgestaan en heb ik geprobeerd om te leren voor de examens. Daarna ben ik naar de supermarkt gegaan om eten te halen (ben ik vergeten om wijn mee te nemen ), eten gemaakt (wraps) en nu hoor ik verhalen van mensen over een leuk feestje waar ik natuurlijk weer niet bij was , omdat ik mezelf had wijs gemaakt dat ik wel zou gaan leren.
En ik ga naar de examens ook maar weer eens naar A'dam om al mijn gespaarde geld op te gaan maken. zo.want.ik.ben.het.waard.
Oud 22-05-2004, 18:39
snoodaard
snoodaard is offline
Om zeven uur wakker geworden.
Om elf uur opgestaan.
M'n tentamen rooster bekeken en in de agenda geklad.
Beetje de camwhore uitgehangen en nog even gegamed.
Op weg naar de sportschool gegaan en gezien dat die dicht zat.
Langs de Edah voor wat wijn, en langs de videotheek voor Boling for columbine, onder het motto ken uw klassiekers.
Thuis wat getraind en nog even gedouched.
Aangebroken fles rosé gepakt in de hoop die en de nieuwe vanavond op te krijgen
Oud 22-05-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 22-05-2004 @ 17:39 :
En ik ook! Wim Wok en ik vonden je haar tof

Vandaag lekker uitgeslapen en tv gekeken. Daarna ontbeten en gedoucht. Vervolgens gebeld met vriendje en een vriendinnetje waarmee ik naar de IKEA ben gegaan. Daar lekker rondgekeken, wat een geweldige winkel is het toch. En net ben ik weer thuis gebracht door de papa van dat vriendinnetje.
Huh, jullie waren ook in Amsterdam en zeiden nix? Ik was er ook
Oud 22-05-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 22-05-2004 @ 19:39 :
en langs de videotheek voor Boling for columbine, onder het motto ken uw klassiekers.
briljante film
Oud 22-05-2004, 18:46
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 22-05-2004 @ 19:42 :
briljante film
Ik ben nog steeds van plan een top 100 films samen te stellen. En die voor te weinig geld te verpatsen via het "Wow mike!, en je hoeft er niet eens aan te likken "-principe. Dit alles in de hoop men een stukje cultuur bij te brengen
Oud 22-05-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 22-05-2004 @ 19:46 :
Ik ben nog steeds van plan een top 100 films samen te stellen. En die voor te weinig geld te verpatsen via het "Wow mike!, en je hoeft er niet eens aan te likken "-principe. Dit alles in de hoop men een stukje cultuur bij te brengen
zorg dan dat SLC Punk! er ook bij staat want die is geweldigg, ken je die film?
Oud 22-05-2004, 18:53
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 22-05-2004 @ 19:48 :
zorg dan dat SLC Punk! er ook bij staat want die is geweldigg, ken je die film?
Tijd om me te gaan schamen dus. Ach hij staat nu iig op m'n to do list .
Oud 22-05-2004, 19:02
Mysterons
Mysterons is offline
Opgestaan, toch maar weer gaan slapen, toch maar opgestaan. Heel snel gedouched&gegeten, gehockeyd (verloren), mn vinger gekneust, naar huis gegaan, gechilled, niet-gehuiswerkt, gedouched, gegeten, en vnv naar een of ander electrofeest. ]

Dat maakt mij een dubbeldouchende hockeyelectrochick die geen huiswerk maakt.
Oud 22-05-2004, 19:24
Susanne
Susanne is offline
Donderdag > rond 2 uur werd ik opgehaald door een vriendinnetje en haar ouders, van m'n vader nog wat geld in m'n handje gestopt gekregen, vervolgens naar Drachten gereden, en ik mocht ook nog een stukje karren, was echt leuk; haar vatti vond dat ik netjes kon rijden Leuk van die complimentjes Die dag heerlijk gevaren & vrijdag ook & vandaag ook nog tot in de namiddag.. Hmm volgens mij ben ik super bruin geworden, zo'n gevoel heb ik iig wel, maar het kan ook gewoon smeer zijn natuurlijk Naja op de terugweg naar huis nog uit eten geweest, mijn vriendinnetje heeft een heel irritant broertje Maar een lekkere broer, hmm <3 Dus dat compenseerde wel. Nu ben ik net thuis, en ik ga eventjes m'n broer bellen want ik heb hem gemist
Vanavond ga ik lekker niets doen
Oud 22-05-2004, 19:24
Verwijderd
Uitgeslapen, geprobeerd brakheid en klote-humeur weg te krijgen met koffie & ontbijt. (Mislukt.)
Toen ik achter de comp ging zitten, begon mijn moeder met een scheldkanonnade over van alles en nog wat, met als uitsmijter "Als je klaar bent met je studie ga je metéen het huis uit". (Dat was ik ook echt niet van plan ofzo... )

Heb maar een hoop rotzooi in mn kast en in de was gegooid, gecomputerd en gedoucht.

Daarna ff naar winkelcentrum gelopen, dingetjes gehaald, thuis de Elle gelezen, gehuild, kamer schoongemaakt, gecomputerd, avondgegeten en nu weer computeren.

Wat een klotedag. Als klap op de vuurpijl kan ik niet uit vanavond, want ik heb geen vervoerrrrrrrrrrrrr.

Ik voel me erg gothic.
Oud 22-05-2004, 19:26
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 22-05-2004 @ 20:24 :
Uitgeslapen, geprobeerd brakheid en klote-humeur weg te krijgen met koffie & ontbijt. (Mislukt.)
Toen ik achter de comp ging zitten, begon mijn moeder met een scheldkanonnade over van alles en nog wat, met als uitsmijter "Als je klaar bent met je studie ga je metéen het huis uit". (Dat was ik ook echt niet van plan ofzo... )

Heb maar een hoop rotzooi in mn kast en in de was gegooid, gecomputerd en gedoucht.

Daarna ff naar winkelcentrum gelopen, dingetjes gehaald, thuis de Elle gelezen, gehuild, kamer schoongemaakt, gecomputerd, avondgegeten en nu weer computeren.

Wat een klotedag. Als klap op de vuurpijl kan ik niet uit vanavond, want ik heb geen vervoerrrrrrrrrrrrr.

Ik voel me erg gothic.
({)
Oud 22-05-2004, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 22-05-2004 @ 20:26 :
({)
<3
Oud 22-05-2004, 20:02
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Bruce schreef op 22-05-2004 @ 17:54 :
Afgelopen 2 dagen in een anti-kraakpand gechilled (10 verdiepingen en een massive kelder)...
Mini skatepark gebouw ..
waar is dat? is dat niet in de buurt van het GLR? moet ik ook even checken.

ik heb geen aars gedaan. beetje gelezen en films gekeken. oh wacht ik was nog gaan ontbijten met mijn dinnetjes familie nadat ik haar genomen had, erg gezellig aangezien ik geen woord kantonees spreek :\
Oud 22-05-2004, 20:03
AngelLena
AngelLena is offline
Vandaag paar uurtjes gewerkt, naar huis gegaan, onder douche gestapt, hapje gegeten en ga straks eens even kijken of ik iets kan vinden om vanavond aan te trekken.
Oud 22-05-2004, 20:04
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 22-05-2004 @ 19:40 :
Huh, jullie waren ook in Amsterdam en zeiden nix? Ik was er ook
Dat zei ik tien posts voor jou ook al! Dat ik er was dus en dat ik je had gezien. Maar we wilden niks zeggen want dan is het zo van: "Goh, jij bent van het forum he" "Goh ja jij ook" "Leuk" "Ja leuk ja" "Nou dag he" "Ja daaag!"
Snappie?
Oud 22-05-2004, 20:07
MikeyMo
MikeyMo is offline
Opstaan om 7 uur.
Blijken dat je pas om twaalf uur hoeft te beginnen.
Hele ochtend ge-golden-sun't
6 uur rondgelopen in de hoogvliet waar ik ook nog voor betaalt kreeg. En een gratis zak chips en melk met smaak in 7 minuten naar binnen gewerkt..

Savonds frankfurters gegeten, klaar gemaakt door McMotion..
(volgens mij)

Savonds de donald duck half gelezen, ge-golden-sun't
Zo naar de kermis, lekker geld verpatsen dat ik leen..
Oud 22-05-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 22-05-2004 @ 21:04 :
Dat zei ik tien posts voor jou ook al! Dat ik er was dus en dat ik je had gezien. Maar we wilden niks zeggen want dan is het zo van: "Goh, jij bent van het forum he" "Goh ja jij ook" "Leuk" "Ja leuk ja" "Nou dag he" "Ja daaag!"
Snappie?
Omg ik zag het niet.

De Roxy wil alleen hip overkomen, ik vind ze ook niet meer zo hip maar de Zipper en de Episode enzo wel
Oud 22-05-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 22-05-2004 @ 21:08 :
Omg ik zag het niet.

De Roxy wil alleen hip overkomen, ik vind ze ook niet meer zo hip maar de Zipper en de Episode enzo wel
Haha, wij liepen daar echt en ik zei ineens: "O my god, forummers!" En toen herkende ik jou en eXo met zn sexy lok voor zn gezicht en toen zagen we jullie de Roxy inlopen maar jullie waren allang voorbij dus het had ook weinig zin meer ofzo.
Oud 22-05-2004, 21:41
Glory
Glory is offline
Ik heb mijn een van mijn tjicks een ophelderend gesprek gehad over ons saaie leven en nu ga ik CSI kijken op DVD en me zielig voelen
Oud 22-05-2004, 21:57
Verwijderd
Ik heb veel te lang in mn nest gelegen, toen gewerkt, toen ipv met mijn oppaskinderen naar de speeltuin met ze gaan winkelen omdat ik vond dat dat nodig was, in ruil voor snoepjes vinden ze alles best. Toen een glas wijn gedronken met een vriendinnetje die vervolgens naar huis wilde (moe) en toen mijn toevlucht gezocht in het internetcafe, waar een dikke Amerikaanse vrouw naast me zit te zeiken dat ze er niets van snapt.
Oud 23-05-2004, 08:16
snoodaard
snoodaard is offline
Weer een slokje te veel gedronken gisteravond.
Nu té vroeg op, waar ik eigenlijk van geniet i.p.v. baal.
Het voornemen om vier weekjes niets te drinken in verband met tentamens.
Nu ga ik even m'n water opdrinken.
Oud 23-05-2004, 09:28
Quantes
Quantes is offline
geshopt, gewerkt

Regels voor berichten