Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2004, 15:56
Verwijderd
foto's van olg ff knippen en plakken.
ziet er heel goed uit olg!

zo ziet mn haar er dus tegenwoordig uit, door het roodverven is het lichter geworden en met tegenlicht superrood

(lekker duidelijke scherpe foto )
Advertentie
Oud 09-07-2004, 15:58
Verwijderd
erg gaaf allebei!

en Mortischa, wat een geweldig shirtje
Oud 09-07-2004, 16:44
acoustic3
acoustic3 is offline
dat is wel handig dan met donker haar,
meisje vandaag had donkerrood, vind ze erg mooi geworden, nu nog uitvinden hoe foto te plaatsen

x
Oud 09-07-2004, 17:27
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 09-07-2004 @ 16:56 :

zo ziet mn haar er dus tegenwoordig uit, door het roodverven is het lichter geworden en met tegenlicht superrood
[afbeelding]
OMG my little pony! wat vet!
Oud 09-07-2004, 18:03
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
cool! is dat in de melkweg?
Oud 09-07-2004, 20:05
Drez
Drez is offline
Hier zijn ze dan; AngelLena's dreads:

Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 18:13.
Oud 09-07-2004, 21:00
Verwijderd
Wow, AngelLena; staat je echt super, daar mag je wel mee lachen hoor
Wat zijn ze laaaaaaaaaaaaaaaang
Oud 09-07-2004, 21:14
lievelieze
lievelieze is offline
mooooooooooi
Oud 09-07-2004, 21:16
Verwijderd
Ooow zo kewl
waren mijn dreads maar zo mooi...
Oud 09-07-2004, 21:20
Verwijderd
Wat lang! En wat zijn ze duidelijk gescheiden en onpluizig zeg! Best dun ook, of niet?
Oud 10-07-2004, 06:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dReZ schreef op 09-07-2004 @ 21:05 :
[afbeelding]
Inkijk

Nee, ze zijn heel mooi!! En lang
Oud 10-07-2004, 12:27
Verwijderd
wauw echt super mooi AngelLena!
*jaloers*
Oud 10-07-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
dReZ schreef op 09-07-2004 @ 21:05 :

[afbeelding]
Angellena wat ben je schattig

Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 18:14.
Oud 10-07-2004, 13:56
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:

[afbeelding]
omfg jij bent zo afgevallen

alles wel goed

@ angellena: je lijkt op een (heel dom) meisje waarmee ik in de klas zat. die was joods. ben jij joods? Heet je dana?
Oud 10-07-2004, 16:43
lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 10-07-2004 @ 14:56 :

alles wel goed

@ angellena: je lijkt op een (heel dom) meisje waarmee ik in de klas zat. die was joods. ben jij joods? Heet je dana?
Oud 10-07-2004, 16:45
Verwijderd
Citaat:
lievelieze schreef op 10-07-2004 @ 17:43 :
wie ben jij en waar kom je je mee bemoeien

of ben jij dana?
Oud 10-07-2004, 16:46
lievelieze
lievelieze is offline
haha, nou problemen mee?
Oud 10-07-2004, 16:48
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
whatever
Oud 10-07-2004, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 10-07-2004 @ 17:48 :
whatever
hè, was dat nou echt nodig?
Oud 10-07-2004, 17:03
Drez
Drez is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-07-2004 @ 22:20 :
Wat lang! En wat zijn ze duidelijk gescheiden en onpluizig zeg! Best dun ook, of niet?
Ja ze wilde ze redelijk dun omdat ze toch nog wel dikker worden later, dus het zijn er ongeveer 80 geworden (:

en nee ze heet geen dana
Oud 10-07-2004, 17:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hermione schreef op 10-07-2004 @ 17:49 :
hè, was dat nou echt nodig?
Wat denk je zelf?
Oud 10-07-2004, 17:48
Verwijderd
jaa dat is de melkweg, ik heb idd een cool tshirt en ik was 5 kilo afgevallen maar er zitten er alweer 2 aan
Oud 10-07-2004, 17:52
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 10-07-2004 @ 18:48 :
jaa dat is de melkweg, ik heb idd een cool tshirt en ik was 5 kilo afgevallen maar er zitten er alweer 2 aan
En die pony is een superkeuze geweest
Oud 10-07-2004, 17:54
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
idd die pony staat echt supervet
Oud 10-07-2004, 18:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

alles wel goed

Haha, niet mijn probleem. Als ik echt dom was geweest zat ik nu niet op het HBO, ik heet geen Dana en als je goed had opgelet wist je hoe ik wel zou heten. En ik ben al helemaal niet joods.
Oud 10-07-2004, 18:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 09-07-2004 @ 22:20 :
Hihi, nou, ze waren toen nog nat van het uitspoelen, zijn nu wel redelijk pluizig maar lang niet zoals pebbles, meer een beetje waas van nog niet ingetrokken haartjes boven de dreads...., ben al even rustig aan met plantenspuit met water en zeezout in de weer geweest. Werkt idd best goed. Wordt eerst even pluiziger maar als het droog is een stuk harder!
Heb net vandaag m'n wax van kb binnen gekregen, mensen het kan niet beter Kan ik de puntjes weer even bijwerken.

Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 18:22.
Oud 10-07-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-07-2004 @ 19:17 :
Hihi, nou, ze waren toen nog nat van het uitspoelen, zijn nu wel redelijk pluizig maar lang niet zoals pebbles, meer een beetje waas van nog niet ingetrokken haartjes boven de dreads...., ben al even rustig aan met plantenspuit met water en zeezout in de weer geweest. Werkt idd best goed. Wordt eerst even pluiziger maar als het droog is een stuk harder!
Heb net vandaag m'n wax van kb binnen gekregen, mensen het kan niet beter Kan ik de puntjes weer even bijwerken.
die van mij pluizen al minder nu Maar het is nog steeds best erg.. ach ja, trekt vast wel bij. Doekje om mn hoofd en niemand die het ziet

Dat met zeezout kan nu dus al? Ik werk bij de Aldi en ik zat vandaag achter de kassa, en er kwam ineens een grote pot zeezout voorbij Dus die heb ik ook maar meteen voor mezelf gekocht, wist helemaal niet dat we dat hadden

Die knottyboy wax heb ik ook, ik ga dadelijk weer waxen. Dat spul ruikt wel lekker zeg
Oud 10-07-2004, 18:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-07-2004 @ 19:45 :
die van mij pluizen al minder nu Maar het is nog steeds best erg.. ach ja, trekt vast wel bij. Doekje om mn hoofd en niemand die het ziet

Dat met zeezout kan nu dus al? Ik werk bij de Aldi en ik zat vandaag achter de kassa, en er kwam ineens een grote pot zeezout voorbij Dus die heb ik ook maar meteen voor mezelf gekocht, wist helemaal niet dat we dat hadden

Die knottyboy wax heb ik ook, ik ga dadelijk weer waxen. Dat spul ruikt wel lekker zeg
Volgens mij moet dat kunnen, niet heel veel gebruiken natuurlijk, hoeft niet te druppen ofzow, maar gewoon beetje... Wax heb ik maar 1 keertje gebruikt tot nu toe, onderste dreads krompen wel heel erg in elkaar ineens (onderste laag van mijn haar is wat zwak en was ook erg lastig te dreaden, erg springerig ook dus hebben wat extra aandacht nodig), dus die heb ik behandeld met een klein beetje wax om ze weer wat in model te krijgen. Verder nog helemaal niets aan gedaan behalve 1 a 2 keer per dag draaien.
Oud 10-07-2004, 18:52
Verwijderd
Mijn onderste dreads zijn ook al echt hard aan het worden. Bovenop zijn ze nog best zacht.
Maar ik ben wel superblij dat ik ze heb laten zetten

Doen jullie met bijwerken echt dread voor dread en bijhouden wat je gehad hebt, of gewoon maar wat draaien steeds en dan hopen dat alles wel gedraaid wordt?
Oud 10-07-2004, 18:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-07-2004 @ 19:52 :
Mijn onderste dreads zijn ook al echt hard aan het worden. Bovenop zijn ze nog best zacht.
Maar ik ben wel superblij dat ik ze heb laten zetten

Doen jullie met bijwerken echt dread voor dread en bijhouden wat je gehad hebt, of gewoon maar wat draaien steeds en dan hopen dat alles wel gedraaid wordt?
Tussendoor is het idd gewoon random, maar als ik er echt even voor ga zitten dan pak ik het in 2 staarten en dan pak ik 1 voor 1 alle dreads eruit (heel veel werk, duurt redelijk lang, maar oke, ik heb het er voor over)
Oud 10-07-2004, 18:56
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 10-07-2004 @ 19:54 :
Tussendoor is het idd gewoon random, maar als ik er echt even voor ga zitten dan pak ik het in 2 staarten en dan pak ik 1 voor 1 alle dreads eruit (heel veel werk, duurt redelijk lang, maar oke, ik heb het er voor over)
hmm ja, zo doe ik het ook
Oud 10-07-2004, 19:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-07-2004 @ 19:56 :
hmm ja, zo doe ik het ook
Hihi, ik heb gezien wat er gebeurt met je dreads als je ze niet bijhoud en er geen flikker aan doet bij broertje van een vriend van mij... Nou dat overkomt mij dus niet
Oud 10-07-2004, 19:14
Verwijderd
Even wat nieuwe foto's. De vorige waren niet zo duidelijk, want mijn moeder kan niet zo goed met digicams omgaan geloof ik

Op die foto van de achterkant lijken de dreads wel heeel pluizig. Maar dat komt omdat er nog een beetje van die ongetoupeerde puntjes aanzitten, omdat er te weinig haar over was om te touperen. En eigenlijk wil ik die er af knippen, maar ik heb nog nooit zo'n kort haar gehad als nu, en als die puntjes er ook nog af gaan is het helemaal kort, en ik twijfel nog even of ik dat wel durf
Oud 10-07-2004, 20:33
flupkeflup
flupkeflup is offline
Mag ik vragen waar je dat blauwe sjaaltje gekocht hebt? Echt heel leuk
Oud 10-07-2004, 20:35
vixen
vixen is offline
Citaat:

[afbeelding]
waar heb je dat shirt vandaaaan!!!
Oud 10-07-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
flupkeflup schreef op 10-07-2004 @ 21:33 :
Mag ik vragen waar je dat blauwe sjaaltje gekocht hebt? Echt heel leuk
die van mij? op werchter
maar zulke dingen hebben ze vast ook wel op het waterlooplein ofzo.
Oud 11-07-2004, 03:35
GRRR
GRRR is offline
dreads zijn vies en niet erg emo.
Oud 11-07-2004, 10:48
scala
scala is offline
@Pebbles, leukk sjaaltje is idd ook heel leuk

@Mortischa, mooi! die pony staat echt heel koel bij je welkom huh
Oud 11-07-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:

alles wel goed

dana international is ook joods
Oud 11-07-2004, 14:09
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 10-07-2004 @ 19:15 :
Haha, niet mijn probleem. Als ik echt dom was geweest zat ik nu niet op het HBO, ik heet geen Dana en als je goed had opgelet wist je hoe ik wel zou heten. En ik ben al helemaal niet joods.
maar je lijkt wel heel erg op dana
Oud 11-07-2004, 15:46
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-07-2004 @ 20:14 :

Op die foto van de achterkant lijken de dreads wel heeel pluizig. Maar dat komt omdat er nog een beetje van die ongetoupeerde puntjes aanzitten, omdat er te weinig haar over was om te touperen. En eigenlijk wil ik die er af knippen, maar ik heb nog nooit zo'n kort haar gehad als nu, en als die puntjes er ook nog af gaan is het helemaal kort, en ik twijfel nog even of ik dat wel durf
Hej, heb je ze met permanentvloeistof gedaan? Ze zien er leuk uit, maar wel pluizig nog. Draai ze iedere keer in een staart voor je gaat slapen hoor! scheelt echt snel heel veel pluis. Verder zou ik de puntjes er nog niet afknippen, want dan gaat het nog meer pluizen, bovendien krimpt je haar nog wel wat, waardoor de puntjes zeg maar wat naar binnen trekken en wat stomper en harder worden. Wacht dus igg. 1 maand met puntjes eraf knippen.
Blijft het zo pluizen , dan kun je altijd nog een keer je haar met MILDE permanentvloeistof in de rollers doen
Oud 11-07-2004, 16:44
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
jeej ik ben nieuw hier.. ik wil ook dreads!! *origineel*
maar (net zo origineel) ik wil er ook niet echt veel voor betalen.. iemand in limburg die dreads zet voor een redelijke prijs? (met redelijk bedoel ik onder de 100 euro..)
anders zal ik moeten wachten tot ik OV heb.. (maar ik wil NU!! )

aan the exploding boy: die foto's zijn mooi!!
Oud 11-07-2004, 17:10
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 11-07-2004 @ 17:44 :
jeej ik ben nieuw hier.. ik wil ook dreads!! *origineel*
maar (net zo origineel) ik wil er ook niet echt veel voor betalen.. iemand in limburg die dreads zet voor een redelijke prijs? (met redelijk bedoel ik onder de 100 euro..)
anders zal ik moeten wachten tot ik OV heb.. (maar ik wil NU!! )

aan the exploding boy: die foto's zijn mooi!!
merci

enne leystad is neem ik aan te ver? ik vraag 50.
Oud 12-07-2004, 09:03
CanYouHandleMe
das nogal ver ja.. maar zal eens opzoeken wat een treinkaartje naar lelystad kost
Oud 12-07-2004, 09:57
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
auw auw auw
gister om al mijn dreads elastiekjes gedaan maar het doen zown pijn
kheb vannacht maar 2 uurtjes geslapen vanwege mijn pijnlijke hoofd..
iemand tips ofzo?
Oud 12-07-2004, 10:02
Verwijderd
ik heb er ook elastiekjes omgedaan, maar nergens last van.. misschien doe je ze te strak ofzo?
Oud 12-07-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 11-07-2004 @ 16:46 :
Hej, heb je ze met permanentvloeistof gedaan? Ze zien er leuk uit, maar wel pluizig nog. Draai ze iedere keer in een staart voor je gaat slapen hoor! scheelt echt snel heel veel pluis. Verder zou ik de puntjes er nog niet afknippen, want dan gaat het nog meer pluizen, bovendien krimpt je haar nog wel wat, waardoor de puntjes zeg maar wat naar binnen trekken en wat stomper en harder worden. Wacht dus igg. 1 maand met puntjes eraf knippen.
Blijft het zo pluizen , dan kun je altijd nog een keer je haar met MILDE permanentvloeistof in de rollers doen
bedankt voor je tips

ze zijn idd met permanentvloeistof gezet. Ik merk ook wel dat ze steeds minder gaan pluizen gelukkig
Staart doe ik ook elke nacht, en puntjes heb ik er wel al een paar afgeknipt. Maar niet bij allemaal en niet helemaal, alleen de stukjes die ik irritant vond.
Oud 12-07-2004, 10:29
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-07-2004 @ 11:02 :
ik heb er ook elastiekjes omgedaan, maar nergens last van.. misschien doe je ze te strak ofzo?
kheb ze niet zelf gezet
Oud 12-07-2004, 11:02
CanYouHandleMe
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 12-07-2004 @ 10:03 :
das nogal ver ja.. maar zal eens opzoeken wat een treinkaartje naar lelystad kost
heb het opgezocht dan zou ik dus op 40 euro komen ongeveer retour.. dus laat maar zitten voorlopig
Oud 12-07-2004, 11:46
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 12-07-2004 @ 11:29 :
kheb ze niet zelf gezet
gebruik je die zwarte van zenner? ik wel en die zijn idd pijnlijk (ook aan je handen). je moet ze gewoon idd niet te strak doen en niet te dicht bij je hoofdhuid. na een tijdje rekken ze vanzelf uit. ik gebruik altijd dezelfde, heb nog nooit nieuwe gekocht omdat die weer zo strak zijn

Regels voor berichten