Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2004, 12:26
transfattyacid
transfattyacid is offline
Mm, gister naar jazzfestivalletje in de stad hier geweest, heel veel mensen tegen gekomen die ik heel lang niet gesproken had dus dat was wel leuk . Nu alleen een ontzettende kater en ik moet zo weer weg terwijl t regent.
Advertentie
Oud 21-08-2004, 14:26
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Studeren voor twee hertentames volgende week. Ik ga straks door de regen naar mn werk en vanavond wéér lekker verder studeren. Het leven is een grote lol momenteel.
Oud 21-08-2004, 14:42
Susanne
Susanne is offline
Gisteren gewerkt en ik heb kusjes gekregen van fatman scoop, hij vond me wel lief
Toen moest ik nog opruimen omdat er te weinig mensen waren, gvd dat hoef ik nooit > was pas 6 uur thuis.. wilde net in bed stappen toen bobb opbelde of ik hem kon ophalen want hij is er weer van vakantie, dus toen heb ik daar "geslapen"
nu ben ik net weer een half uur thuis, moe moe moe heb drie uur slaap gehad in totaal ofzo?? maar het was wel heel (L)
dus miss ga ik zo nog even slapen maar dat denk ik niet
Oud 21-08-2004, 14:45
Sjoerd
Sjoerd is offline
Krantenwijk van m'n broer gedaan (krant van gister maar werd vanochetnd pas geleverd bij ons..)
gecomputerd.
Oud 21-08-2004, 16:05
melkpakje
melkpakje is offline
hond uitgelaten
agenda gekocht en kadootjes voor mijn zusje
gebeld
Oud 21-08-2004, 16:11
Marshall
Marshall is offline
de halve dag in bed liggen met mn laptop en de sets op id&t luisteren..

now&wow bellen die niet opnemen..

zo een stoommaaltijd in de magnetron doen en opeten....

dan mezelf remaken, en naar city sounds in tilburg om mn booty te shaken tot de zon weer opkomt....
Oud 21-08-2004, 17:38
Glory
Glory is offline
Ik heb tijdens het geld uitgeven Guess What gezien en nu ga ik uitrusten want geld uitgeven is vermoeiend.
Oud 21-08-2004, 20:40
Verwijderd
Ik heb heel lief mijn vader geholpen om in zijn praktijk laminaat te leggen. Ik ben nu heel vies, en ruik echt naar hout.
Oud 21-08-2004, 20:52
guess what
guess what is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 21-08-2004 @ 18:38 :
Ik heb tijdens het geld uitgeven Guess What gezien en nu ga ik uitrusten want geld uitgeven is vermoeiend.

zeg dan tenminste wat jij!
Oud 21-08-2004, 21:07
Verwijderd
Spirited Away gekeken met m'n zusje en m'n moeder, eten gekregen van m'n moeder , 3 uur in de trein gezeten, kattenkots opgeruimd, boodschappen gedaan en onderweg gepraat met zonnende ouwetjes over de oorlog in Irak, tv gekeken en zometeen ga ik wiet halen van geld dat ik niet heb, en ik zie net dat Jaws 2 vanavond op tv komt dus ipv dat ik naar de pleinbiosmensen ga, ga ik maar bellen of ze hierheen komen want ik vind Jaws tof.
Oud 21-08-2004, 21:23
Glory
Glory is offline
Citaat:
guess what schreef op 21-08-2004 @ 21:52 :

zeg dan tenminste wat jij!
Bij de Xenos. Whahaha. Ik durfde niks te zeggen
Oud 21-08-2004, 21:25
grandmommy
grandmommy is offline
naar de winkel geweest om een agenda en kaftpapier gekocht. toen even naar de supermarkt waar ik werk voor een celebrity en om te kijken wanneer ik moet werken. en volgens mij beschuldigd van diefstal door een collega die me niet kent, want ik liep de winkel in en uit om mijn moeder te zoeken, en hij keek me zo aan van 'hmm...' en toen zei ie tegen zijn collega: ' even in de gaten houden...' Pardon Me!? OMFG ik heb nog nooit wat gestoolen, en ik zou bovendien niet zo suf zijn om dat in mijn eigen werkplek te doen, Vieze Lulhannes! Omg, ik liep alleen even mijn ma te zoeken, Vieze Vuile snotneus!

ik had helemaal niks gestolen
Oud 21-08-2004, 21:27
grandmommy
grandmommy is offline
en dan schrijf ik ook nog gestoolen...
Oud 21-08-2004, 22:21
nehalennia
nehalennia is offline
gewerkt bij de AH. op een rommelmarkt gekeken.(en niks gevonden) uitermate duf geweest tijdens werken en de meest achterlijke dingen fout gedaan. na werk naar vriendin gegaan daar wat gegeten enzo. gezellig wat gekletst en gez00pen en toen zur house getogen en kga zo douchen en drna lezen en slapen
Oud 21-08-2004, 22:25
grandmommy
grandmommy is offline
jouw avatar is gaaaf
Oud 21-08-2004, 22:44
nehalennia
nehalennia is offline
had je t tegen mij
Oud 21-08-2004, 22:53
Ragnar
Ragnar is offline
Zo kinderen ik ben weer terug van vakantie, hebben jullie me gemist?

Aangezien ik dit teringstuk typ verwacht ik natuurlijk ook dat jullie het lezen.

Bij het gebrek aan fototopic dus ook voorzien van de nodige foto's

Ik ben op vakantie geweest in het land van de beste muziek, het geweldigste landschap en de mooiste vrouwen, kortom:

Noorwegen!!

Aangekomen ben ik in Oslo vorige week zaterdag in stralende zonneschijn. Oslo is een erg gemoedelijk stadje, erg mooi en erg overzichtelijk. De legendarische black metal kroeg Elm Street lag recht tegenover het hotel, dus dat was ook mooi meegenomen,

De tweede dag was er 1 van cultuur, het vikingmuseum, FRAM museum en het Munch museum werden bekeken, net al de Vigeland Park, bovendien werd er een powerboat race ghouden hetgeen ook erg gaaf was.

De dag erna gingen we met de trein naar de stad Bergen. Dit is de mooiste treinreis die ik ooit gemaakt heb, door het gewldig Noorse landschap, ook werd een stuk per boot door 2 van de mooiste Noorse fjorden afgelegd, een van 4 foto's aaneengefotosoepte creatie om een beeld te geven:

Ook in Bergen was het weer wederom fantastich (de hele week heeft het 1 dag geregend, ik ben zelfs een beetje bruin geworden )

(ik kijk zo raar vanwege de zon )

Hier ook weer veel bezichtigd, zoals de Fjolberg, met nodige troltoeristfolklore

Ook ben ik bij de gelukkig herbouwde staafkerk geweest die de black metalmongool Varg Vikernes van Burzum zo nodig toen moest affikken:

Ok werd het huis van de componist Edvard Grieg bezocht.

Voor de rest natuurlijk ook nog veel gedaan. Vrijdag weer terug naar Oslo, weer in de Elm Street geweest, tijdje met de barman gekletst die Apollyon van Cadaver Inc bleek te zijn.

Vandaag nog in een geweldige platenzaak geweest waar ik straatarm had kunnen worden en daarna ging het weer terug naar de Heimat

Het was de meest geweldige vakantie ooit. En wat een mooie vrouwen lopen in Oslo, echt niet te geloven. Alleen is alles teringduur, pils krijg je alleen als halve liter en dat kost omgerekend rond de 6 hoero.

Kortom het was Heerschen in the North!

Maargoed ik mis het land nu al en ik ga emigreren.
Oud 21-08-2004, 22:57
nehalennia
nehalennia is offline
haai janie~!!!
kheb je gemist
kheb je teringstuk gelezen
en je hebt mooie foto's!!!
vet land zeg!(het heerscht)
Oud 21-08-2004, 23:07
Ragnar
Ragnar is offline
Overigens ben ik erachter gekomen dat Noren een ontzettend vunzig volk zijn, getuige volgende foto's:

Oud 21-08-2004, 23:14
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
nehalenia schreef op 21-08-2004 @ 23:44 :
had je t tegen mij

juh, schone schijn is cool

@ emniesiejun : gaaaave foto's en wat een slettebakken die euh wat zijn het.. Nooren
Oud 21-08-2004, 23:18
11568
11568 is offline
Noorwegen...heimwee....^

Ohja wat ik gedaan heb vandaag.
Eh, wakker geworden om eenuur of 12, gedouched en aangekleed e.d. 's Middags een beetje muziek geluisterd, gebeld, gecomputerd, tv gekeken, etc. Eten, uitgebreid in bad en toen oppassen.
Niet echt de geweldigste dag van mijn leven
Oud 22-08-2004, 11:58
Susanne
Susanne is offline
ik moest vanochtend mee naar de kerk en daarna gingen bob en ik naar mn oma, zegt ze > wat heeft een stoel er nou aan om een stoel te zijn? Dus ik >

En toen was het stil, ging ik een taartje voor d'r kopen maar dat kon ze zelf niet meer eten, dus ik helpen (best cool misschien word ik later wel zuster! :$ )

nou ehh toen kwam er nog een vrouwtje binnen, die was best nog wel helder zegt ze tegen mij > nog goede zaken he vandaag! dus ik wederom > oké dankuwel.. maar ik wist niet zeker of ze bewoner was of bezoeker, dus ik "u heeft iets in uw nek zitten" en snel kijken of ze haar naam in haar nek had staan, en dat had ze.. komt ze weer terug > ben jij van de postzegelverzamelaars, dus weer ging ik van > nee

nou, en de dag is nog maar net begonnen en ik heb er al weer zoveel avonturen opzitten

vanmiddag komt een vriendinnetje hier en dan gaan we naar mean girls
Oud 22-08-2004, 12:06
Konstantine
Konstantine is offline
Gister was ik in een vreselijk foute disco waar de gouden kettingen niet te tellen waren.
Vandaag heb ik een leuke date.
Oud 22-08-2004, 12:55
Verwijderd
omg jan,ik ruik een nieuw webzine getiteld: Jan ,de vakantieman

gisteren heb ik gesport en daarna naar citysounds geweest,flink met mijn booty geshaked (zoals dat hier zo mooi heet)
en vandaag doe ik niets en dat vind ik wel best zo
Oud 22-08-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 21-08-2004 @ 18:38 :
Guess What gezien
waarom heb ik dat geluk nou nooit
Oud 22-08-2004, 13:03
guess what
guess what is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 22-08-2004 @ 13:59 :
waarom heb ik dat geluk nou nooit

japieee <3
Oud 22-08-2004, 13:06
guess what
guess what is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 21-08-2004 @ 22:23 :
Bij de Xenos. Whahaha. Ik durfde niks te zeggen
PM me eens een foto van je, dan weet ik ook hoe jij eruit ziet.
Oud 22-08-2004, 15:31
Channella
Channella is offline
heel lang uitgeslapen, want ik was helemaal dood van Mysteryand gister ( ik dacht, ik vermeld het er Tóch even bij) gedoucht, en strax moet ik door de regen naar een etentje van mn tante
Oud 22-08-2004, 16:51
grandmommy
grandmommy is offline
Poonie opgehaald van de manege opgehaald, toen kwam er familie langs die ik haaaat dus ik heb lief gedaan natuurlijk, en stiekem helemaal uitgescholden. en euhm... dat was het dan wel weer, ohja, was ooik nog bezig met mijn kamer opruimen, shit, is waar ja geen zin in
Oud 22-08-2004, 18:53
Fog
Fog is offline
gisteren bij een skatejam geweest de hele dag, savonds met een vriendin die hier was terug gegaan naar amsterdam, daar een vriend die ergens draaide gezelschap gehouden, in de wc een gast geslagen omdat ie zn handen niet thuis kon houden waarna hij gearresteerd werd om half 4 bij de mc donalds gegeten :/ toen bij die vriendin thuis geslapen, vandaag door a'dam gelopen met een kater en toen een keer naar huis gegaan.
Oud 22-08-2004, 18:59
Verwijderd
Gisteren terug gekomen uit Zeeland. Gisteravond naar een soort van feest in Club 11 (de 11de etage van het tijdelijk Stedelijk Museum). Maar het was saai en ik kreeg ruzie met mn vriend. Dus toen zijn we weg gegaan en hebben we heeeeeel lang gepraat en hij begrijpt me eindelijk, yes! Thuis leuke dingen gedaan en gaan slapen. Ik heb zo lekker geslapen serieus. Vanmorgen lekker lang blijven liggen en douchen en ontbijten en tvkijken. Daarna hem naar huis gebracht met the car. Thuis genikst en eten gekookt en opgegeten met mn zusje.
Oud 22-08-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 22-08-2004 @ 19:59 :
Gisteren terug gekomen uit Zeeland. Gisteravond naar een soort van feest in Club 11 (de 11de etage van het tijdelijk Stedelijk Museum). Maar het was saai en ik kreeg ruzie met mn vriend. Dus toen zijn we weg gegaan en hebben we heeeeeel lang gepraat en hij begrijpt me eindelijk, yes! Thuis leuke dingen gedaan en gaan slapen. Ik heb zo lekker geslapen serieus. Vanmorgen lekker lang blijven liggen en douchen en ontbijten en tvkijken. Daarna hem naar huis gebracht met the car. Thuis genikst en eten gekookt en opgegeten met mn zusje.
& je vindt mij een sukkel.

Heel lifestyle mijn papa geholpen, vul nu pas papieren in van HvU, en ik heb zo'n spierpijn
Oud 22-08-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 22-08-2004 @ 20:03 :
& je vindt mij een sukkel.
Natuurlijk niet sweetie maar je zei niks meer op msn Dat doet pijn
Oud 22-08-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 22-08-2004 @ 20:05 :
Natuurlijk niet sweetie maar je zei niks meer op msn Dat doet pijn
Dan hebben we samen pijn (})

Binnenkort Winkel van Sinkel swingen ?
Oud 22-08-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 22-08-2004 @ 20:07 :
Dan hebben we samen pijn (})

Binnenkort Winkel van Sinkel swingen ?
({)

Is de Winkel van Sinkel wel hip genoeg dan? Lijkt me leuk!
Oud 22-08-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 22-08-2004 @ 20:09 :
({)

Is de Winkel van Sinkel wel hip genoeg dan? Lijkt me leuk!
Geen idee, zijn kip gerechten nog wel hip? Anders kan ik helemaal niets meer koken
Oud 22-08-2004, 19:14
pipimädchen
pipimädchen is offline
NOUUU om negen uur ging de wekker (telefoon, whatever) en toen toen toen moest ik opstaan en toen gingen 'we' in een trein zitten en doei zeggen tegen het mooie Duitsland
Nu net zet Terry de soldeerbout aan en dat ruikt gewoon naar lekker eten (??) dus ik krijg trek.
Oud 22-08-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 22-08-2004 @ 20:11 :
Geen idee, zijn kip gerechten nog wel hip? Anders kan ik helemaal niets meer koken
Tuurlijk is kip hip.
1: Het rijmt
2: Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip. Bij al die veelzijdigheden zit vast hipheid
Oud 22-08-2004, 19:41
Verwijderd
mja... maar kip is geen vlees maar gevogelte en gevogelte eten is niet hip.
Oud 23-08-2004, 08:38
Verwijderd
Ik ben donderdag naar Groningen gegaan voor de keiweek. 's Avonds hadden we een meeting met het keigroepje, maar dat was stom. Er zat een Leisterrrrr bij en een Britt, die allebei wanhopig op zoek waren naar een keileider om die ff flink te playen. Bij Britt is dat overigens gelukt. Na de Chinees en de rosé ben ik naar de Palace geweest, maar ik had zere voeten en ben om half 2 alweer naar huis gebiked. Vrijdag heb ik de hele dag geslapen en 's avonds heb ik een kroegentocht gedaan. Zaterdag ben ik in de fucking regen naar de meubelboulevard gefietst om uiteindelijk terug te komen met wel één klok. 's Avonds zouden we uit eten gaan, maar dat ging niet door en we zijn eindigden bij de Mac. Daarna wederom naar de Palace geweest, heel veel studenten en nigga's gespot en rond 6 uur was ik weer thuis. Gisteren kwam mama met mn tante op bezoek en 's avonds ben ik wél uit eten geweest. Nu ben ik ff thuis, vanmiddag mn ov ophalen en vanavond weer terug naar Groningen om te feestuhhhhh.
Oud 23-08-2004, 11:28
Verwijderd
hoiii
ik heb eng gedroomd en uitgeslapen
vandaag moet ik pasfoto's laten maken en mijn ov ophalen
dan inpakken want morgen verhuis ik al yeah
vanavond ga ik nog met mijn bufie spelen ik denk naar de film ofzo
Oud 23-08-2004, 11:36
Glory
Glory is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-08-2004 @ 12:28 :
hoiii
ik heb eng gedroomd
Omg ik oooook!
Ik droomde dat ik een borstvergroting had ondergaan. Een na afloop moest ik praten met die ene dikke blonde vrouw uit Legally Blonde, want die was de hulpverlener. Het was heel raar want ik had echt megab00bs en ik zei van 'Ja, ik heb het nog niet aan mijn ouders verteld, maar ik denk niet dat het opvalt'.
Oud 23-08-2004, 13:04
Luna
Luna is offline
vandaag gedoucht, fotos opgehaald en naar de noordermarkt geweest
nu even chillen en daarna vriendjes bellen want ze missen me

gister hele dag in bed gelegen en om 22uur ontbeten, zoo relaxed
Oud 23-08-2004, 13:06
Susanne
Susanne is offline
hmm ik ben ziek, heb de hele nacht wakkergelegen en over rare dingen nagedacht toen sliep ik rond 6 uur in, maar werd ik 8 uur ofzo wakker gemaakt door mn zus.. waarom ben ik vergeten, ik denk dat ik iets moest doen??
nu zit ik hier maar weer, kouddd
Oud 23-08-2004, 13:08
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Noé schreef op 23-08-2004 @ 12:28 :
hoiii
ik heb eng gedroomd en uitgeslapen
vandaag moet ik pasfoto's laten maken en mijn ov ophalen
dan inpakken want morgen verhuis ik al yeah
vanavond ga ik nog met mijn bufie spelen ik denk naar de film ofzo
Rembrandt?

Ik heb niks gedaan, voor het eerst in de vakantie uitgeslapen ennnn in bad geweesttt, en kga straks naar Shrek2 met een vriend en daarna p00len.
Oud 23-08-2004, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 23-08-2004 @ 14:08 :
Rembrandt?

Ik heb niks gedaan, voor het eerst in de vakantie uitgeslapen ennnn in bad geweesttt, en kga straks naar Shrek2 met een vriend en daarna p00len.
ja denk het wel
schrek 2 is wel een idee ja, maar ik ga vanavond pas
Oud 23-08-2004, 13:19
Verwijderd
ik ben me nu aan het mooimaken voor mn pasfoto's en zit te dubben om mijn pony te knippen maar durf niet
hij hangt in mn ogen
Oud 23-08-2004, 13:53
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb vandaag met mijn neefjes mijn booty geshaket op Fox Kids Vakantiehits 2004, daarna terwijl ik in de zon in het raam zat met mijn beste buddy gebeld en nu ga ik mijn nageltjes vijlen & lakken omdat ik vanavond met mijn bimbo-vriendinnies naar dj pavo ga.

Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 14:08.
Oud 23-08-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 23-08-2004 @ 14:19 :
ik ben me nu aan het mooimaken voor mn pasfoto's en zit te dubben om mijn pony te knippen maar durf niet
hij hangt in mn ogen
nou ze waren dus heel dom geworden
iets tussen een spottende glimlach en heel hard moeten huilen
toen heb ik mijn moeder gebeld en gezegd maaam deze wil ik niet
toen zei ze, "ben je bij die ene geweest?"
ja die andere was dicht
"dat is een zeikvent die schoutsen daar moet je nooit gaan"
ja maar die andere was dicht
"oh"
oke ik ga wel met deze maar ze zijn echt heel dom hoor

toen stond ik bij het vvv en zei ik hoi ik kom mijn ov ophalen
en toen zei die vrouw "oh maar dat moet hier niet"
toen zei ik oh sorry oke doei

toen ging ik naar het postkantoor waar ik nr 592 had en ze bij 575 waren
bij 580 besloot ik naar huis te gaan en morgen nieuwe foto's te laten maken
bij die andere fotograaf natuurlijk!
pff wat veel dialogen vandaag zeg
Oud 23-08-2004, 14:32
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 23-08-2004 @ 14:53 :
Ik heb vandaag met mijn neefjes mijn booty geshaket op Fox Kids Vakantiehits 2004, daarna terwijl ik in de zon in het raam zat met mijn beste buddy gebeld en nu ga ik mijn nageltjes vijlen & lakken omdat ik vanavond met mijn bimbo-vriendinnies naar dj pavo ga.

Je hebt toch wel Kim Lian gebasht he?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten