Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() zeg dan tenminste wat jij!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
juh, schone schijn is cool ![]() ![]() @ emniesiejun ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel lifestyle mijn papa geholpen, vul nu pas papieren in van HvU, en ik heb zo'n spierpijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Binnenkort Winkel van Sinkel swingen ? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is de Winkel van Sinkel wel hip genoeg dan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1: Het rijmt 2: Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip. Bij al die veelzijdigheden zit vast hipheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik droomde dat ik een borstvergroting had ondergaan. Een na afloop moest ik praten met die ene dikke blonde vrouw uit Legally Blonde, want die was de hulpverlener. Het was heel raar want ik had echt megab00bs en ik zei van 'Ja, ik heb het nog niet aan mijn ouders verteld, maar ik denk niet dat het opvalt'.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb niks gedaan, voor het eerst in de vakantie uitgeslapen ennnn in bad geweesttt, en kga straks naar Shrek2 met een vriend en daarna p00len.
||
Verwijderd
|
Citaat:
schrek 2 is wel een idee ja, maar ik ga vanavond pas |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
iets tussen een spottende glimlach en heel hard moeten huilen toen heb ik mijn moeder gebeld en gezegd maaam deze wil ik niet toen zei ze, "ben je bij die ene geweest?" ja die andere was dicht "dat is een zeikvent die schoutsen daar moet je nooit gaan" ja maar die andere was dicht "oh" oke ik ga wel met deze maar ze zijn echt heel dom hoor toen stond ik bij het vvv en zei ik hoi ik kom mijn ov ophalen en toen zei die vrouw "oh maar dat moet hier niet" toen zei ik oh sorry oke doei toen ging ik naar het postkantoor waar ik nr 592 had en ze bij 575 waren bij 580 besloot ik naar huis te gaan en morgen nieuwe foto's te laten maken bij die andere fotograaf natuurlijk! pff wat veel dialogen vandaag zeg |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt toch wel Kim Lian gebasht he? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|