![]() |
||
Citaat:
![]() binnenkort vast wel weer ja. Doen we weer pizza om 3 uur snachts ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en een plastic labretje aangezien dat moet van de tandarts omdat ik terugtrekkend tandvlees heb ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
moet dr nl ook 1 ![]()
||
Citaat:
wel een id/paspoort oid, mochten ze ernaar vragen.
Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 18:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ga als het goed is dit weekend een lippiercing laten zetten. Eindelijk. Zijn er nog dingen waarop ik moet letten of dingen die handig zijn om te vragen als ik bij de piercer ben? |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast kun je vragen wanneer er een korter staafje in kan. verder een fles BLAUWE listirine aanschaffen (die freshmint oid) die gele listirine is echt te ranzig voor woorden!! om mee te spoelen. De buitenkant van je piercing kun je wassen met unicura (die met de groene streep geloof ik). succes! enne, fotoooo! ![]()
||
Citaat:
![]() succes!
||
Citaat:
Ik ga morgen dan eindelijk een tongpiercing laten zetten. (wil het al 4 jaar, durfde het nooit) bibberrrr! dus je bent niet de enige bangerik hier ![]() (hoewel ik bij mijn labret absoluut niet zenuwachtig was ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
een klein beetje, ook helemaal niet rood ofzo. maar das voor iedereen verschillend. wel had ik last met eten, maar na 2 dagen ben je daar al aan gewend, succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je kunt eventueel ook nog ibuprofen nemen werkt onstekingremmend enne foto ? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De beste piercer in Amsterdam vind ik nog steeds Tattoo Palace (je moet in ieder geval niet naar Body Cult gaan) of The Works.
||
Citaat:
![]() zelf ben ik daar ook voor aan het sparen... ze groeien snel uit, maar mijn piercer zei dat je daar een speciaal soort van staafje voor hebt zeg maar. o god, hoe ga ik dit uitleggen. het is gewoon een staafje net zoals bv. bij een wenkbrauwpiercing, dus met aan allebei de kanten een bolletje, alleen normaal zit het bolletje op het uiteinde, en bij zo'n soort piercing iets ervoor, zodat hij niet uitgroeid. het staafje loopt dus zeg maar een stukje verder door. snap je het ![]() verder, kom ik niet uit amsterdam, dus zou ik het niet weten. op www.bmezine.com staan ze ook, moet je ff klikken op wenkbrauwpiercing en dan uhm anti wenkbrauw volgens mij..
||
Citaat:
-o | | -o naja.. het idee is wel een beetje duidelijk toch ![]() ik vin een madison zo mooi ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nog een dag of twee zo joh,daarna heb je nergens last meer van,ik heb gisteren trouwens mijn lange staaf laten vervangen door een korte en nu slis ik nog steeds een beetje ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
croissantjes kan je een stukje van af scheuren en dan in een balleke rollen en op eten, dat deed ik tenminste toen ik hem net had. verder leefde ik op yoghurt en aan het einde ook spaghetti slierten |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb alleen helemaal nergens last van gehad... heb meteen de eerste dag gewoon lasagna gegeten, de volgende dag de hele dag op pad en s'avonds uit. wel langzaam eten en de eerste keer dat je op die piercing kauwd baal je wel zo erg dat je probeerd het te voorkomen, maar ben tot nu toe erg blij. Mijn piercer heeft me ook heel erg gerustgesteld en gezegd dat je alles kon doen wat je wilde (behalve zoenen enzo.). veel suc6 verder en pleasure!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb 2 dagen op vanilleijs met jam erdoorheen gemixt en ijskoffie geleefd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
is het zo duur dan? hm ik ' heb ' dus geen piercer hier, maar met dank aan rockaholic miss binnenkort wel ![]() ![]()
||
Citaat:
bij "mijn" piercer) het zal denk ik net iets duurder zijn als de "normale" piercings. maar weet het dus niet zeker ![]() en @ rockaholic: ja zoiets alleen loopt dat staafje zeg maar, wat nu eindigd bij die bolletjes iets verder door, zodat hij er niet uitgroeid. ![]()
||
Citaat:
ghe nouja. als ik mn stufi heb dan ga ik even langs ![]()
||
Citaat:
:@ ik moet geld hebben
||
Verwijderd
|
Citaat:
k zou een stretcher t/m 4 kopen en dan een van t/m 8. want die van tm 8 beginnen best wel breed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
iig heb ik het nog ff gevraagd vandaag, en er kan ook een "normaal" staafje in omdat het niet echt veel beweegd enzo, dus de kans dat het uitgroeid is wel iets minder. verder, doet het niet echt pijn zei ze, omdat die huid daar niet echt strak zit enzo. en bij haar is het 50,- maar zij is best goedkoop. en wel een foto + uitgebreid verslag als je hem hebt laten zetten he ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar misschien is dat ook omdat hij nu zo gezwollen is dat het staafje bijna niet meer past. Ik ga zo maar weer eens aan de ijsklontjes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik was maar bij miranda in rdam gegaan, ze raadde me aan nog eens na te denken over die 50 euro, omdat 50% kans is dat het uitgroeit. nouja ik ze dat ik een gat in mn hand had dus dat ik het gewoon wilde. ik mocht zelf precies tekenen waar ik m wilde, en zij zei dat ze allang blij was dat het niet zo dicht op elkaar zat. toen heeft ze eigenhandig dat staafje naar mijn gezicht gebogen en erin gedaan. ik wilde wel een verdoving ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote piercing en tattoo topic, #17 Verwijderd | 500 | 17-03-2006 18:50 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic! Jules | 500 | 10-04-2005 11:27 | |
Lifestyle |