Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Nou, je bent gewoon kankerhard geplayed, doos.
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes samen! OT: voel me nog steeds alleen, steeds alleen-er en leger eigenlijk. Zeker als ik zie en hoor, en lees wat anderen hebben.. Vraag me af waarom het mij niet gegund is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind het een beetje overdreven om zo te doen, inderdaad het komt wel en daarbij, waarom zou het leven minder leuk zijn zonder vriend? Als je je constant op dat alleen-gevoel gaat richten gaat het natuurlijk niet over, ik zou me gewoon richten op de dingen die wel leuk zijn in je leven. ![]() Er zijn zoveel mensen die al lang geen vriend(in) hebben of zelfs nooit gehad en jij doet net alsof jij de enige bent die 'het niet gegund is'. sorry, maar ik stoor me een beetje aan mensen met zo'n houding.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zeg het nog een keer; als je me zou kennen, dan zou je het niet zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar jij ook veel succes. ik heb zelf ook altijd gedacht mij zoiets niet kon overkomen, totdat het gebeurde. Het kan dus toch! Dus ik ben ervan overtuigd dat het bij jouw ook nog wel komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb ooit wel 19 maanden verkering gehad, maar hij was niet de gene voor mij, maar het komt ooit nog wel.. T zit alleen ff allemaal tegen.. @ Luna: ik snap m... Zie boven, hoop dat jij me nu ook beetje begrijpt.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en toch gaat het wel weer eens voorbij, waarna je weer in de goot belandt. En zo blijf je bezig tot het eind der tijden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|